nee man, maar goed doet er niet toequote:Op donderdag 4 juli 2013 12:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Stang weegt normaal 20 kilo, en dat lijken op gewichten van 15 of 20 kilo kan het niet goed zien. Dus in totaal is het 60 of 50.
Daarom had ik hem liever naar Ajax zien gaan. Ik zie liever de concurrent sterker worden, dan de competitie verzwakken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:50 schreef Tarado het volgende:
Toch wel jammer dat zo'n jongen die net boven het maaiveld uitsteekt alweer de competitie verlaat
mee eensquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:52 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Daarom had ik hem liever naar Ajax zien gaan. Ik zie liever de concurrent sterker worden, dan de competitie verzwakken.
Daarom ook vrede met de Bazoer deal. Kut voor mijn club, maar liever dit dan weer een talent verliezen aan de PL die op 22 leeftijd terugkomt en in 5 jaar niets beter is geworden.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:04 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Teveel gewicht maakt je alleen maar langzaam
product van de jeugdopleidingquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
90-91. Geen wedstrijden in het eerste.
Ziet er niet uit als een olympic bar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja wel dus, een normale barbell voor een squat weegt 20 kilo.
Jij ziet het anders maar lijkt mij 30kg hooguit 40 inclusief stang wat Siggy heeft en Siem zeker niet meer dan 30 inclusief stang.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja wel dus, een normale barbell voor een squat weegt 20 kilo.
Klopt wel. Althans op langere afstanden en als conditie relevant is in de sport. Daarom zijn sprinters ook gespierder dan marathonlopers. Voetballers zitten daar idealiter tussenin.quote:
Zit een kern van waarheid in. Maar zo zwart-wit is het niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Klopt wel. Althans op langere afstanden en als conditie relevant is in de sport. Daarom zijn sprinters ook gespierder dan marathonlopers. Voetballers zitten daar idealiter tussenin.
Meer als genoeg als je geen bodybuilder-look nastreeft. Teveel voor cardio, genoeg voor spieronderhoud.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij ziet het anders maar lijkt mij 30kg hooguit 40 inclusief stang wat Siggy heeft en Siem zeker niet meer dan 30 inclusief stang.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:04 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Meer als genoeg als je geen bodybuilder-look nastreeft. Teveel voor cardio, genoeg voor spieronderhoud.
We kennen hun schema ook niet. Misschien trainen ze op een ander tijdstip van de dag met ander gewicht.
Ik heb er ook verder geen problemen mee want het gaat natuurlijk om het hele programmaquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:04 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Meer als genoeg als je geen bodybuilder-look nastreeft. Teveel voor cardio, genoeg voor spieronderhoud.
We kennen hun schema ook niet. Misschien trainen ze op een ander tijdstip van de dag met ander gewicht.
Barry Hulshoff lijkt wel een alien op die fotoquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:48 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de sprint misschien, kijk maar naar een Depay. Die zou sneller zijn met minder spieren in zijn borstkas. Ligt ook aan je positie op het veld en speelstijl.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef 16meter het volgende:
Voorbeelden genoeg van fysiek sterke voetballers die ook uitblinken qua loopvermogen.
Kom vechten dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een onzin, ga je maar snel verdiepen in die dingen voordat je onzin gaat verkondigen.
Het is ook raar dat het een sportschool heet. Ze doen daar nauwelijks aan sport. Dat is in elk geval niet de hoofdactiviteit. Kan beter trainingschool of sportondersteunendeschool heten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:08 schreef Seam het volgende:
Haha al die valse profeten hier die zelf nooit in de sportschool komen
Dat is ook weer onzinquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is ook raar dat het een sportschool heet. Ze doen daar nauwelijks aan sport. Dat is in elk geval niet de hoofdactiviteit. Kan beter trainingschool of sportondersteunendeschool heten.
Laat gaan mattie, ze weten niks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een onzin, ga je maar snel verdiepen in die dingen voordat je onzin gaat verkondigen.
Die zit dan ook elke dag in het krachthonk, zo'n mentaliteit zie je niet vaak.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:33 schreef Tarado het volgende:
Beste voorbeeld is nog Cristiano Ronaldo, je denkt toch niet die zo'n lichaam heeft van alleen trainen met de bal? Hij is nog bloedje snel ook
En deed je dat dan 150x? Nogmaals, je kunt er weinig van zeggen omdat je het programma niet kent. Maar als je 30 of 40 kilo aan het liften bent, dan ben je geen bodybuild-lijf aan het creëren. Dat is gewoon onderdeel van een cardio-programma of spieronderhoud. Kan goed dat ze met 40 kilo beginnen en dan opbouwen. Met 40 kilo bouw je in ieder geval geen Depay-lijf.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:58 schreef Smoofie het volgende:
En erwt , ik ben alles behalve bosybuilder maar voor mn blessure en stop van 2 maanden squatte ik 120.
Nee. Die willen hem niet meer. Ze hebben de scoutingsrapporten gevonden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:06 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe zit het nou met het vertrek van Eriksen? Gaat hij wel of niet naar Dortmund?
Y nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:05 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
En deed je dat dan 150x? Nogmaals, je kunt er weinig van zeggen omdat je het programma niet kent. Maar als je 30 of 40 kilo aan het liften bent, dan ben je geen bodybuild-lijf aan het creëren. Dat is gewoon onderdeel van een cardio-programma of spieronderhoud. Kan goed dat ze met 40 kilo beginnen en dan opbouwen. Met 40 kilo bouw je in ieder geval geen Depay-lijf.
y niet , vooral laag vwt percentage. Cardio is 15-20 herhalingen x 4. Een wielrenner bij kan dat vast wel met 120quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:05 schreef Knalerkwtje het volgende:
[..]
En deed je dat dan 150x? Nogmaals, je kunt er weinig van zeggen omdat je het programma niet kent. Maar als je 30 of 40 kilo aan het liften bent, dan ben je geen bodybuild-lijf aan het creëren. Dat is gewoon onderdeel van een cardio-programma of spieronderhoud. Kan goed dat ze met 40 kilo beginnen en dan opbouwen. Met 40 kilo bouw je in ieder geval geen Depay-lijf.
Haha.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee. Die willen hem niet meer. Ze hebben de scoutingsrapporten gevonden.
Nee het is meer zo dat ze denken dat ze de vervanging van Gotze binnenshuis kunnen vinden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee. Die willen hem niet meer. Ze hebben de scoutingsrapporten gevonden.
Zou mooi zijn maar 3 september is nog ver wegquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:58 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Volgens mij blijft iedereen gewoon bij Ajax. Zou mooi zijn als we contracten van Eriksen, De Jong en Alderweireld kunnen verlengen.
Eriksen is ook bij lange na niet van het niveau om Gotze te vervangen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee het is meer zo dat ze denken dat ze de vervanging van Gotze binnenshuis kunnen vinden.
Hij zal best op een lijstje staan maar niet bovenaanquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eriksen is ook bij lange na niet van het niveau om Gotze te vervangen.
Huntelaar was echt ripped bij Milan en er is niets meer van overquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:12 schreef Godtje het volgende:
Kijk nou die huntelaar heeft helemaal geen gewichten! Mietje!
Daarom weet hij de top niet te halen!![]()
[ afbeelding ]
Komt voornamelijk omdat het gewoon een matige spits is. Of hap ik nuquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:12 schreef Godtje het volgende:
Kijk nou die huntelaar heeft helemaal geen gewichten! Mietje!
Daarom weet hij de top niet te halen!![]()
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef Dven het volgende:
Wat een homogesprekken over gewichtjes tillen zeg. Goede grutjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |