Ik eerlijk gezegd ook, ben nog van geen van tweeën echt overtuigdquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:25 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Ben ook wel beneieuwd hoe die 2 zich gaan ontwikkelen.
Zijn nieuwe vrouw neukt de ballen van zijn lijf, daar wordt je fit vanquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Raffie leek best fit maar nu weet ik niet of dat kwam doordat hij op het veld stond met veteranen of dat hij werkelijk fit was
Heeft ook te maken waar je je auto parkeert, gewoon goed rekening houden met de uitgang, toen ik nog ging bleven we meestal na de wedstrijd hangen met een drankje, dan rijd je er zo uit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dan moet je niet in de ArenA parkeren. Sta dichtbij en sta nooit na een wedstrijd te wachten.
Ik zie weinig grotere talenten, zeker niet in de leeftijd van Locadia, die toch bijna 3 jaar jonger is dan Hoesen. (Januari 1991, en november 1993).quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook, ben nog van geen van tweeën echt overtuigd
We gaan het zien, van Locadia nog weinig gezien en als hij erin kwam waren dat wedstrijden die al beslist waren, is dan moeilijk om echt te beoordelen. Hoesen wat aardige invalbeurten maar het is nou niet dat ik de nieuwe Van Basten of Kluivert in hem zie al is dat natuurlijk erg hoog gegrepen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:09 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik zie weinig grotere talenten, zeker niet in de leeftijd van Locadia, die toch bijna 3 jaar jonger is dan Hoesen. (Januari 1991, en november 1993).
Het kon dus geen gelijkspel worden? Apartquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:05 schreef NikeyAjax het volgende:
Met veel plezier gekeken gisteren, want je wist zeker dat Ajax zou winnen.![]()
Viel me op dat v.d. Sar eigenlijk nog steeds een aardige keeper is en dat Overmars nog echt een man is voor de vleugel, er zit zelfs nog een aardige sprint in.
Dat Sjaak zijn team zou winnen stond natuurlijk al vast maar 7-5 had wel leuk geweestquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het kon dus geen gelijkspel worden? Apart
Hoesen is ook al 22. Echte toppers in de spits zijn op die leeftijd al veel verder.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien, van Locadia nog weinig gezien en als hij erin kwam waren dat wedstrijden die al beslist waren, is dan moeilijk om echt te beoordelen. Hoesen wat aardige invalbeurten maar het is nou niet dat ik de nieuwe Van Basten of Kluivert in hem zie al is dat natuurlijk erg hoog gegrepen.
Hij wordt ook wel beter, maar topspitsen als Kluivert, Nistelrooij, Persie en noem nog maar een hele rits (inter)nationaal op, waren op hun 22 echt beter.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:40 schreef Catch22- het volgende:
Wat een kolder. Je ziet dat hij nog steeds onwijze stappen maakt. Niet iedereen staat er op zijn 17e al hoor.
Als buitenspeler kan dat wel, maar als je speelt als hij heb je een sterk fysiek nodig, naast je techniek. Dat komt pas wat later.
Hij wordt ook wel beter, maar topspitsen als Kluivert, Nistelrooij, Persie en noem nog maar ren hele rits (inter)nationaal op, waren op hun 22 echt beter.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:40 schreef Catch22- het volgende:
Wat een kolder. Je ziet dat hij nog steeds onwijze stappen maakt. Niet iedereen staat er op zijn 17e al hoor.
Als buitenspeler kan dat wel, maar als je speelt als hij heb je een sterk fysiek nodig, naast je techniek. Dat komt pas wat later.
Dat idee heb ik nog niet, maar goed dat gaan we zien dit jaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:52 schreef Catch22- het volgende:
Nee oke, dat hij geen RvP level wordt is duidelijk, maar hij kan wel het nivo van Ajax ontstijgen.
Ik hoop dat hij het kan laten zien, maar dat komt wel goed. Denk dat Siggie en Boilesen weer een wedstrijdje ziekenboeg gaan doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat idee heb ik nog niet, maar goed dat gaan we zien dit jaar
Eens. Kijk eens naar het verschil in carrière tussen Kluivert en van Nistelrooij. Zijn op de dag af even oud.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:40 schreef Catch22- het volgende:
van nistelrooy beteijfel ik, die had op zn 22e net 1 seizoen Heerenveen achter de rugquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:51 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij wordt ook wel beter, maar topspitsen als Kluivert, Nistelrooij, Persie en noem nog maar ren hele rits (inter)nationaal op, waren op hun 22 echt beter.
Prima spits en zo, maar geen wereldtopper in spe.
Maar was toen wel al beter als Hoesen nu. Totaal andere tijden, Eredivisie was toen nog veel sterker.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:05 schreef fathank het volgende:
[..]
van nistelrooy beteijfel ik, die had op zn 22e net 1 seizoen Heerenveen achter de rug
Eredivisie was toen niet bepaald het toonbeeld van een sterke competitie. Alleen Ajax sprong er kort daarvoor ver bovenuit. Geef nu maar gewoon toe dat Van Nistelrooij rond die leeftijd ook gewoon in de luwte voetbalde en op dezelfde leeftijd als Hoesen ook gewoon in de eerste divisie speelde.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:25 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Maar was toen wel al beter als Hoesen nu. Totaal andere tijden, Eredivisie was toen nog veel sterker.
Van Nistelrooij was net 22 geworden toen hij aan het eerste seizoen bij PSV begon en was daar direct de grote man en beslissend. Toch wel wat stapjes verder dan Hoesen nu.
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 04-07-2013 om 11:14:48'Fischer' en 'De Jong' bekijken de training in Oostenrijk. #trainingskamp http://t.co/GdztvWWd1e reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 04-07-2013 om 11:28:57Het is tijd voor het onderdeel krachttraining. Dat levert mooie beelden op. #trainingskamp #ajax http://t.co/NLPwZlygjF reageer retweet
Zonde van nummer 39 op z'n rug.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:18 schreef Godtje het volgende:
Hihalariscche garp!!!
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 04-07-2013 om 11:14:48'Fischer' en 'De Jong' bekijken de training in Oostenrijk. #trainingskamp http://t.co/GdztvWWd1e reageer retweet
Dat klopt niet al kan je wel zeggen dat hij er ook niet op z'n 18e stondquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Eredivisie was toen niet bepaald het toonbeeld van een sterke competitie. Alleen Ajax sprong er kort daarvoor ver bovenuit. Geef nu maar gewoon toe dat Van Nistelrooij rond die leeftijd ook gewoon in de luwte voetbalde en op dezelfde leeftijd als Hoesen ook gewoon in de eerste divisie speelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |