SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All
En foto's van dezelfde groep: Flickr
Muziek van de Avondetappe 2012: Spotify
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Littlerabbit leest die morgen even door voor zijn tentamen van maandag en dan haalt hij sowieso een 8.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heb ik ookAls je die hebt gelezen, dan slaag je zo voor minstens 3/4 van de vakken die LittleRabbit krijgt.
DeMart stapt zo in z'n Zodiac gliderquote:
Ik denk dat dit het grote geheim achter zijn succes is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Littlerabbit leest die morgen even door voor zijn tentamen van maandag en dan haalt hij sowieso een 8.
Het lijkt op de taal die ze in toscane sprekenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh het klinkt Italiaans, die plaatsnaam dan
Die gozer is niet helemaal goed bij zijn eikel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die moet wel door een josti bedacht zijn.
Gewoon topic klaarzettenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Dan is de kans te groot dat iemand anders hem voor is
Geschiedenis wat een pretpakket, iedereen kan datquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het grote geheim achter zijn succes is.
Vriendje David heeft het daar al over gehad, lijkt me voldoendequote:
Na de dood geen vrouw meer, jij bent nog nooit getrouwd zekerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef marcodej het volgende:
Gepast Mart. Ik hoop niet dat de vrouw van Weylandt kijkt.
quote:
Hier mogen jullie best even om lachen mensen.quote:
Dan weten we wat ons te doen staat!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op zich zou het wel leuk zijn als de NOS redactie nu tienduizend mailtjes met zwijnspuug ontvangt.
Nee, ik heb de ONZ painters om hulp gevraagd.quote:
Dan heb je zitten slapen. Maar het is natuurlijk ook lastig dat dit niet op teletekst staat.quote:
Ik ga slapen tegen die tijd denk ik. Begint pas om 00.00 uur toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:12 schreef superniger het volgende:
wie gaan er ook tour de france marathon kijken?
Waar gaat ie over?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:12 schreef superniger het volgende:
wie gaan er ook tour de france marathon kijken?
Jup, eerst sportjournaal.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ga slapen tegen die tijd denk ik. Begint pas om 00.00 uur toch?
Ze zijn daar behoorlijk kritischquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik heb de ONZ painters om hulp gevraagd.
Maar die waren niet erg behulpzaam, ze wilden dat ik eerst zelf werk moest verzetten voordat zij wat deden.
Toen deed ik dat en deden ze nog niks.
ONZ / Vraag aan de [Paint] mensen: De Martosaurus Smeetszilla
Je mag alleen een paint topic starten als je zelf ook kan painten.quote:
En journaal, sorry.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Duurt het sportjournaal tegenwoordig drie kwartier?![]()
De Tour de France wordt dit jaar voor de 100ste keer gereden. Frankrijk staat op zijn kop en wij doen een klein beetje mee vannacht. Andere Tijden Sport presenteert: De Nacht van de Tour de France. De Ronde van Frankrijk viert feest. Voor de honderdste keer rijden in de maand juli stoere mannen over bergen en door dalen, daarbij toegejuicht door een enthousiast publiek. Vandaag is die jubileumeditie begonnen op het eiland Corsica. Nederland heeft een rijke historie in de Tour de France. Van de eerste etappezege van Theofiel Middelkamp in 1936 tot de laatste van Pieter Weening in 2005 wonnen 'we' maar liefst 152 etappes. Joop Zoetemelk en Jan Janssen waren in 1980 en 1968 zelfs de allerbeste. Vannacht willen we u uit ons eigen archief een paar historische verhalen laten zien. Van de valse start in Leiden tot de magistrale finish van Joop Zoetemelk in Parijs. En daartussen twee beroemde beklimmingen, die van Peter Winnen op de Alpe d'Huez en de mythische berg, de Mont Ventoux.quote:
Waarschijnlijk een ellenlange samenvatting van de TT in Assenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Duurt het sportjournaal tegenwoordig drie kwartier?![]()
twitter:denisemcart twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 23:10:49@mariskathart Svein Tuft van BMC bedoelen ze. #heldermoment reageer retweet
Ik zou het nog een keer proberen muppettwitter:denisemcart twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 23:12:53@mariskathart Oh nee, Orica zie ik nu. Ex BMC. reageer retweet
Waarom inferieure skills gebruiken als iemand anders het vrijwillig beter kan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag alleen een paint topic starten als je zelf ook kan painten.
Dat is zoiets als een fietsenmaker die alleen je fiets wil repareren als je eerst zelf bewijst dat je dat ook kan.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:15 schreef TheArt het volgende:
Kenners hoor op Twitter:twitter:denisemcart twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 23:10:49@mariskathart Svein Tuft van BMC bedoelen ze. #heldermoment reageer retweet
Ik zou het nog een keer proberen muppettwitter:denisemcart twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 23:12:53@mariskathart Oh nee, Orica zie ik nu. Ex BMC. reageer retweet
Allemaal herhaling toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:15 schreef superniger het volgende:
[..]
De Tour de France wordt dit jaar voor de 100ste keer gereden. Frankrijk staat op zijn kop en wij doen een klein beetje mee vannacht. Andere Tijden Sport presenteert: De Nacht van de Tour de France. De Ronde van Frankrijk viert feest. Voor de honderdste keer rijden in de maand juli stoere mannen over bergen en door dalen, daarbij toegejuicht door een enthousiast publiek. Vandaag is die jubileumeditie begonnen op het eiland Corsica. Nederland heeft een rijke historie in de Tour de France. Van de eerste etappezege van Theofiel Middelkamp in 1936 tot de laatste van Pieter Weening in 2005 wonnen 'we' maar liefst 152 etappes. Joop Zoetemelk en Jan Janssen waren in 1980 en 1968 zelfs de allerbeste. Vannacht willen we u uit ons eigen archief een paar historische verhalen laten zien. Van de valse start in Leiden tot de magistrale finish van Joop Zoetemelk in Parijs. En daartussen twee beroemde beklimmingen, die van Peter Winnen op de Alpe d'Huez en de mythische berg, de Mont Ventoux.
We zijn niet allemaal een wandelende encyclopedie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:15 schreef TheArt het volgende:
Kenners hoor op Twitter:twitter:denisemcart twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 23:10:49@mariskathart Svein Tuft van BMC bedoelen ze. #heldermoment reageer retweet
Een fout maken oké, maar om het dan ook nog fout te corrigerenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:15 schreef TheArt het volgende:
Tsjonge jonge jonge.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:15 schreef TheArt het volgende:
twitter:leontenvoorde twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 23:17:52Na n uur Mart Smeets opent Studio Sport met de Tour. Best logisch reageer retweet
Altijd mooi als mensen zich corrigeren door een nieuwe fout te makenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:15 schreef TheArt het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag alleen een paint topic starten als je zelf ook kan painten.
Dat is zoiets als een fietsenmaker die alleen je fiets wil repareren als je eerst zelf bewijst dat je dat ook kan.
Service hè.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:leontenvoorde twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 23:17:52Na n uur Mart Smeets opent Studio Sport met de Tour. Best logisch reageer retweet
Drie keer is scheepsrecht.twitter:denisemcart twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 23:14:17@mariskathart Helemaal geen bmc zie ik op wikipedia, haha. Maar antwoord is wel goed
reageer retweet
Het ging me ook vooral om het fout corrigeren van een foutquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:17 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Een fout maken oké, maar om het dan ook nog fout te corrigeren
Is er zeker weer zo een die alleen naar de Tour kijkt en in die drie weken de absolute kenner uithangt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:20 schreef Felagund het volgende:
Drie keer is scheepsrecht.twitter:denisemcart twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 23:14:17@mariskathart Helemaal geen bmc zie ik op wikipedia, haha. Maar antwoord is wel goed
reageer retweet
Dit jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is er zeker weer zo een die alleen naar de Tour kijkt en in die drie weken de absolute kenner uithangt.
Tegen wie was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:25 schreef alors het volgende:
Die 'dan ben je nog stommer dan je eruit ziet' was echt een eenmalige.
O ja.quote:
in het engelsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
O ja.
Ik kan het gewoon kijken, geen rechtenrestricties, ik ben benieuwd naar het Duits van Smeets. Of was het interview met Kittel in het Engels?
Was in het Engels ja, en vooraf opgenomen met iemand anders dusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
O ja.
Ik kan het gewoon kijken, geen rechtenrestricties, ik ben benieuwd naar het Duits van Smeets. Of was het interview met Kittel in het Engels?
Nee, Kittle in steenkolenengels.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
O ja.
Viel wel mee ja, maar wel Duits Engels. Maar het gaat er meer om, dat als een Nederlander zo had gesproken het wel steenkolen Engels was geweest. Meten met twee maten.quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Steinkohle englisch war es, sehr schlecht...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Viel wel mee ja, maar wel Duits Engels. Maar het gaat er meer om, dat als een Nederlander zo had gesproken het wel steenkolen Engels was geweest. Meten met twee maten.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
JaMaar de meest aparte uitspraak van een renner/ploeg komt niet van Mart. Let maar straks op de uitspraak door Edwin van Gewiss
Zo spreek je het op z'n Italiaans wel uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Klinkt vreemd, dat wel.
Echter komt Gewiss uit het Duits-Italiaanse deel. Plus dat de G in het Italiaans wat meer tussen de DJ en harde G in ligt. Dit was de Spaanse uitspraakquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:44 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Zo spreek je het op z'n Italiaans wel uit. Klinkt vreemd, dat wel.
Ik heb m zelf niet gehoord. En de G zou inderdaad eerder 'dzj' dan 'dj' zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Echter komt Gewiss uit het Duits-Italiaanse deel. Plus dat de G in het Italiaans wat meer tussen de DJ en harde G in ligt. Dit was de Spaanse uitspraak
Heerlijke aflevering weer inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:48 schreef Ferdii het volgende:
Jammer dat boogerd niet meer bij de avondetappe zit. Blijft toch een veel beter programma dan het schijtlollige tour du jour. Boogerd is de enige daar die het niveau iets omhoog haalt.
Sfeer van avondetappe![]()
wijn![]()
mart![]()
niveau
Doet er eigenlijk ook niet toe inderdaad. Want ik vond het een mooie aflevering met de drie heren. En ook nog vrij kritisch.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:50 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik heb m zelf niet gehoord. En de G zou inderdaad eerder 'dzj' dan 'dj' zijn.
Maar goed, waar hebben we het eigenlijk over
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doet er eigenlijk ook niet toe inderdaad. Want ik vond het een mooie aflevering met de drie heren. En ook nog vrij kritisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |