Die gozer is niet helemaal goed bij zijn eikel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die moet wel door een josti bedacht zijn.
Gewoon topic klaarzettenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Dan is de kans te groot dat iemand anders hem voor is
Geschiedenis wat een pretpakket, iedereen kan datquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het grote geheim achter zijn succes is.
Vriendje David heeft het daar al over gehad, lijkt me voldoendequote:
Na de dood geen vrouw meer, jij bent nog nooit getrouwd zekerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef marcodej het volgende:
Gepast Mart. Ik hoop niet dat de vrouw van Weylandt kijkt.
quote:
Hier mogen jullie best even om lachen mensen.quote:
Dan weten we wat ons te doen staat!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op zich zou het wel leuk zijn als de NOS redactie nu tienduizend mailtjes met zwijnspuug ontvangt.
Nee, ik heb de ONZ painters om hulp gevraagd.quote:
Dan heb je zitten slapen. Maar het is natuurlijk ook lastig dat dit niet op teletekst staat.quote:
Ik ga slapen tegen die tijd denk ik. Begint pas om 00.00 uur toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:12 schreef superniger het volgende:
wie gaan er ook tour de france marathon kijken?
Waar gaat ie over?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:12 schreef superniger het volgende:
wie gaan er ook tour de france marathon kijken?
Jup, eerst sportjournaal.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ga slapen tegen die tijd denk ik. Begint pas om 00.00 uur toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |