SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All
En foto's van dezelfde groep: Flickr
Muziek van de Avondetappe 2012: Spotify
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Littlerabbit leest die morgen even door voor zijn tentamen van maandag en dan haalt hij sowieso een 8.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heb ik ookAls je die hebt gelezen, dan slaag je zo voor minstens 3/4 van de vakken die LittleRabbit krijgt.
DeMart stapt zo in z'n Zodiac gliderquote:
Ik denk dat dit het grote geheim achter zijn succes is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Littlerabbit leest die morgen even door voor zijn tentamen van maandag en dan haalt hij sowieso een 8.
Het lijkt op de taal die ze in toscane sprekenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh het klinkt Italiaans, die plaatsnaam dan
Die gozer is niet helemaal goed bij zijn eikel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die moet wel door een josti bedacht zijn.
Gewoon topic klaarzettenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Dan is de kans te groot dat iemand anders hem voor is
Geschiedenis wat een pretpakket, iedereen kan datquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het grote geheim achter zijn succes is.
Vriendje David heeft het daar al over gehad, lijkt me voldoendequote:
Na de dood geen vrouw meer, jij bent nog nooit getrouwd zekerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef marcodej het volgende:
Gepast Mart. Ik hoop niet dat de vrouw van Weylandt kijkt.
quote:
Hier mogen jullie best even om lachen mensen.quote:
Dan weten we wat ons te doen staat!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op zich zou het wel leuk zijn als de NOS redactie nu tienduizend mailtjes met zwijnspuug ontvangt.
Nee, ik heb de ONZ painters om hulp gevraagd.quote:
Dan heb je zitten slapen. Maar het is natuurlijk ook lastig dat dit niet op teletekst staat.quote:
Ik ga slapen tegen die tijd denk ik. Begint pas om 00.00 uur toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:12 schreef superniger het volgende:
wie gaan er ook tour de france marathon kijken?
Waar gaat ie over?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:12 schreef superniger het volgende:
wie gaan er ook tour de france marathon kijken?
Jup, eerst sportjournaal.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ga slapen tegen die tijd denk ik. Begint pas om 00.00 uur toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |