SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All
En foto's van dezelfde groep: Flickr
Muziek van de Avondetappe 2012: Spotify
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Wij nemen Belgen niet zo serieus.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kietel word zo uitgesproken hoor, bij vive le velo hadden ze ook over kietel
toch wel jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Capuchon_jongen kan niet normaal doen, vast een beperking.
Dat is vreemdquote:
Luna was ook lang in de running voor #TeamJohannes, maar ik wil #TeamPino feliciteren met deze aanwinst.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel.
Dus doe even normaal.
zouden ze wel moeten doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is vreemd
Wij Belgen de Nederlanders ook niet
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Luna was ook lang in de running voor #TeamJohannes, maar ik wil #TeamPino feliciteren met deze aanwinst.
Tsja saaie sponsor. Wit tenue. Paar goede renners, de rest matig. En te weinig aansprekende Nederlanders. Dus dan zijn er weinig mensen enthousiast.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:40 schreef marcodej het volgende:
Wel een saaie ploeg. Ik zie nooit iemand met Argos-petjes.
Iemand paar jaar geleden in de bollen toch?quote:
ik zag het in 87 anders op tv!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Van Poppel die kent u niet, en zeg niet dat u die wel kent, want dat is niet zo.
ga weg dan als het je niet bevaltquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
man jullie kunnen zeuren zeg....
Kende ik hem maar niet. Beroepskwalquote:
Als het op die plek was geweest, was het echt lachwekkend geweestquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Als in die bocht op 3km de finish was, hadden er doden gevallen.
Als je het moet stylen is het niet nonchalantquote:
accepteer eens kritiekquote:
Hij had geen tijd zich te scheren, hij is te druk bezig om een berg te bouwenquote:
Met drie mensen langs de kant.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:44 schreef borisz het volgende:
Gewoon naar Californië. Lekker brede wegen
Voor DeMart wil ik wel even uit mijn kist treden ja.quote:
Goed asfalt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:44 schreef borisz het volgende:
Lekker hittegolfje erbijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:44 schreef borisz het volgende:
Alleen val je dan van je fiets af door de hitte.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:44 schreef borisz het volgende:
Ook lekker weer daarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:44 schreef borisz het volgende:
en cowboys langs de wegquote:
Veel prikkeldraad langs de weg?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:46 schreef Pedroso het volgende:
Morgen een Johnny etappe. Kunnen ze daar morgen de halve uitzending over lullen.
Omroep Max.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:46 schreef Guard het volgende:
De NOS is wel eigenlijk een Voigt fanclub, vermomd als omroepvereniging
Ik dacht dat ik de enige was, dan ben ik meteen weer de zure jaloerse vrouwquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:46 schreef Revanches het volgende:
Zo heul knap is die jojanneke ook weer niet...
Ik wou het net zeggen ja, zure sloot.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was, dan ben ik meteen weer de zure jaloerse vrouw
Sowieso.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
zuur hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ? Nu je het zegt, ziet er wel een beetje te uit.quote:
Dat zie je toch meteen, dat hoofd is erop geplakt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja ? Nu je het zegt, ziet er wel een beetje te uit.
En wanneer hij z'n bril demonteertquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:51 schreef Marcoss het volgende:
Prinsen is op z'n best als hij gaat zingen bij "Met het mes op tafel"
Tientje in de pot!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:51 schreef Redefine het volgende:
Ik verwacht nou wel aan het eind een quiz vraag van Joost.
Hij gaat eerst nog zingenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:51 schreef Redefine het volgende:
Ik verwacht nou wel aan het eind een quiz vraag van Joost.
Je klinkt als een jaloerse, zure vrouwquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:51 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zie je toch meteen, dat hoofd is erop geplakt.
ga weg , landverraderquote:
Ik zat achter het goal in '88quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wisten jullie dat Danny Nelissen van nature een hele hoge hematrocrietwaarde had?
Die is echt zo hard genaaid door de wielerwereld.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:50 schreef Redefine het volgende:
Mancebo is nog steeds aan het wachten op zijn bloed zak, i.p.v. een placebo
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:52 schreef alors het volgende:
Dat vaaloranje shirt moet uit hoor. Ja en dan wel iets anders aan natuurlijk
hij is ook vies dikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wisten jullie dat Danny Nelissen van nature een hele hoge hematrocrietwaarde had?
dat is niet waarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet je wie als eerste het topic van Messi opende?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De hond van Isco heet Messi.
Jawel, want hij is naar de dokter geweest.quote:
Iemand op een Argentijns voetbal forum?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je wie als eerste het topic van Messi opende?
In die armpjes kun je niets onzichtbaars spuitenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:53 schreef Aguero het volgende:
Wagendorp gaat nu weer zeggen dat Froome clean is.
komt alleen maar door de verveling, vive le velo allang bekekenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij kijkt anders ook gewoon buitenlandse programma's
hij had gewoon de epo spuit gezet paar dagen voor de dokter, slimmequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jawel, want hij is naar de dokter geweest.
Vorig jaar nog?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij had gewoon de epo spuit gezet paar dagen voor de dokter, slimme
Ga dan wat nuttigs doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
komt alleen maar door de verveling, vive le velo allang bekeken
Inderdaad iedereen mocht terugkomen bij de topploegen. Maar hij moest het maar uit zoeken bij de Rock Racing's van deze wereld.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die is echt zo hard genaaid door de wielerwereld.
wat is dat saai zegquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh ok ik kijk ze al jarenlang beidequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is nog wel het lachwekkendste iddquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef marcodej het volgende:
Mart dacht gisteren: Laat ik eens Lance de grond in stampen, dat verwacht het publiek nu van mij.
Blijkt het achteraf onterecht.
Met dito VARA boekje.quote:
Doorgeknipt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is het Livestrong bandje van Mart eigenlijk?
maar epo is geen doping, epo was alleen maar een stofje om doping te maskeren, het is niet dat je daar harder vaan gaat fietsen ofzo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij had gewoon de epo spuit gezet paar dagen voor de dokter, slimme
Zit inmiddels om zijn lul.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ach mijn vriend, alles goed met je?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komt omdat die iedereen scheef aankeek.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inderdaad iedereen mocht terugkomen bij de topploegen. Maar hij moest het maar uit zoeken bij de Rock Racing's van deze wereld.
Denk dat Vaughters dat verboden heeftquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:56 schreef henkde_j het volgende:
Doet Diekstra trouwens nog wat met de tour?
jammer van Mart, Lance heeft zelfs een charme offensief in zijn richting geopend via twitter.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef marcodej het volgende:
Mart dacht gisteren: Laat ik eens Lance de grond in stampen, dat verwacht het publiek nu van mij.
Blijkt het achteraf onterecht.
Dat was nog zijn beste ploeg.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inderdaad iedereen mocht terugkomen bij de topploegen. Maar hij moest het maar uit zoeken bij de Rock Racing's van deze wereld.
Ziekquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach mijn vriend, alles goed met je?
Die kan er niks van, zit niet eens recht op zijn fietstquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:56 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Komt omdat die iedereen scheef aankeek.
Nee, hij zit bij Froome in het teamquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, daar is ie. Heb je ook nieuws over Froome, David? Die zit 100% aan de doping.
#TeamJohannes wenst je beterschap.quote:
Tochtig steegje gestaan zeker Johannesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snipverkouden, ik rochel als Rachel Hazes
Jaguars zijn toch Skoda's maar dan vol doping?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:59 schreef henkde_j het volgende:
Hoe kan het trouwens dat Sky met Jaguars rijdt? Iedereen moet toch met Skoda's rijden?
Epo is wel degelijk doping en geen maskering.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar epo is geen doping, epo was alleen maar een stofje om doping te maskeren, het is niet dat je daar harder vaan gaat fietsen ofzo.
ja maar niet structureel, dus niets aan de hand...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:59 schreef TLC het volgende:
er wordt bij Sky niet structureel doping gebruikt...
dus gebruikt wordt er wel
Nu ik geband was van FOK! moest ik opeens naar buiten om me een beetje te vermaken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Tochtig steegje gestaan zeker Johannes
Dat krijg je van een stadionverbod. Je moet de dag toch doorkomen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Tochtig steegje gestaan zeker Johannes
En het regende ook nog, wat een pech heb je toch.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ik geband was van FOK! moest ik opeens naar buiten om me een beetje te vermaken.
Dit was mijn lichaam duidelijk niet gewend.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ik geband was van FOK! moest ik opeens naar buiten om me een beetje te vermaken.
Heb je gebruikt? "Ja." Doe je dat vaker? "Neuh." Oke dan is het goed.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Guard het volgende:
[..]
ja maar niet structureel, dus niets aan de hand...
Sonja Bakker dieetje hequote:
Hij is wel pro Cruijff, daarvoor krijgt hij bij mij weer wat pluspunten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Edwin Winkels is een "muy malo" aldus Louis en wie ben ik om daar aan te twijfelen.
Zijn interpretatie is altijd negatief, nooit positief.
Waarom was je geband dan ?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je eigen filmpje pluggen.quote:
Oe dat is wel banwaardig jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat Dries Roelvink af en toe playbackt en niet live zingt.
Het was een vergissing.quote:
Nou jij bent echt de laatste die over dit onderwerp mee mag praten!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je eigen filmpje pluggen.
Ijdeltuit!
Oh, dan is het wel terecht ja. Nobody fucks with Dries !quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt niet, dan had je wel langer gekregen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
deze naam überhaupt noemen is ban waardig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inmiddels weet ik wel beter.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oh, dan is het wel terecht ja. Nobody fucks with Dries !
Bahco.quote:
Ik ookquote:
bazenstripsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Want dat stond in Van Nul tot Nu!
je moet het antwoord mailen niet postenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zwijnspuug is het antwoord op de rebus!
Varken spuugquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Op zich zou het wel leuk zijn als de NOS redactie nu tienduizend mailtjes met zwijnspuug ontvangt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Want dat stond in Van Nul tot Nu!
Kan het niet per Telex dan ?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
je moet het antwoord mailen niet posten
quote:
Spreken daar Corsicaans.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nu je het zegtMijn Italiaans zuigt, Spaans is beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |