Tochtig steegje gestaan zeker Johannesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snipverkouden, ik rochel als Rachel Hazes
Jaguars zijn toch Skoda's maar dan vol doping?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:59 schreef henkde_j het volgende:
Hoe kan het trouwens dat Sky met Jaguars rijdt? Iedereen moet toch met Skoda's rijden?
Epo is wel degelijk doping en geen maskering.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar epo is geen doping, epo was alleen maar een stofje om doping te maskeren, het is niet dat je daar harder vaan gaat fietsen ofzo.
ja maar niet structureel, dus niets aan de hand...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:59 schreef TLC het volgende:
er wordt bij Sky niet structureel doping gebruikt...
dus gebruikt wordt er wel
Nu ik geband was van FOK! moest ik opeens naar buiten om me een beetje te vermaken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Tochtig steegje gestaan zeker Johannes
Dat krijg je van een stadionverbod. Je moet de dag toch doorkomen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Tochtig steegje gestaan zeker Johannes
En het regende ook nog, wat een pech heb je toch.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ik geband was van FOK! moest ik opeens naar buiten om me een beetje te vermaken.
Dit was mijn lichaam duidelijk niet gewend.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ik geband was van FOK! moest ik opeens naar buiten om me een beetje te vermaken.
Dit was mijn lichaam duidelijk niet gewend.
Heb je gebruikt? "Ja." Doe je dat vaker? "Neuh." Oke dan is het goed.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Guard het volgende:
[..]
ja maar niet structureel, dus niets aan de hand...
Sonja Bakker dieetje hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |