Tegen wie was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:25 schreef alors het volgende:
Die 'dan ben je nog stommer dan je eruit ziet' was echt een eenmalige.
O ja.quote:
in het engelsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
O ja.
Ik kan het gewoon kijken, geen rechtenrestricties, ik ben benieuwd naar het Duits van Smeets. Of was het interview met Kittel in het Engels?
Was in het Engels ja, en vooraf opgenomen met iemand anders dusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
O ja.
Ik kan het gewoon kijken, geen rechtenrestricties, ik ben benieuwd naar het Duits van Smeets. Of was het interview met Kittel in het Engels?
Nee, Kittle in steenkolenengels.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
O ja.
Viel wel mee ja, maar wel Duits Engels. Maar het gaat er meer om, dat als een Nederlander zo had gesproken het wel steenkolen Engels was geweest. Meten met twee maten.quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Steinkohle englisch war es, sehr schlecht...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Viel wel mee ja, maar wel Duits Engels. Maar het gaat er meer om, dat als een Nederlander zo had gesproken het wel steenkolen Engels was geweest. Meten met twee maten.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
JaMaar de meest aparte uitspraak van een renner/ploeg komt niet van Mart. Let maar straks op de uitspraak door Edwin van Gewiss
Zo spreek je het op z'n Italiaans wel uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Klinkt vreemd, dat wel.
Echter komt Gewiss uit het Duits-Italiaanse deel. Plus dat de G in het Italiaans wat meer tussen de DJ en harde G in ligt. Dit was de Spaanse uitspraakquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:44 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Zo spreek je het op z'n Italiaans wel uit. Klinkt vreemd, dat wel.
Ik heb m zelf niet gehoord. En de G zou inderdaad eerder 'dzj' dan 'dj' zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Echter komt Gewiss uit het Duits-Italiaanse deel. Plus dat de G in het Italiaans wat meer tussen de DJ en harde G in ligt. Dit was de Spaanse uitspraak
Heerlijke aflevering weer inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:48 schreef Ferdii het volgende:
Jammer dat boogerd niet meer bij de avondetappe zit. Blijft toch een veel beter programma dan het schijtlollige tour du jour. Boogerd is de enige daar die het niveau iets omhoog haalt.
Sfeer van avondetappe![]()
wijn![]()
mart![]()
niveau
Doet er eigenlijk ook niet toe inderdaad. Want ik vond het een mooie aflevering met de drie heren. En ook nog vrij kritisch.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:50 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik heb m zelf niet gehoord. En de G zou inderdaad eerder 'dzj' dan 'dj' zijn.
Maar goed, waar hebben we het eigenlijk over
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doet er eigenlijk ook niet toe inderdaad. Want ik vond het een mooie aflevering met de drie heren. En ook nog vrij kritisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |