SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Snap niet waarom hij is uitgenodigd..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:18 schreef Specularium het volgende:
Kan niet wachten op de verhalen van Vincent Bijlo.
Dat kan hij niet, net zoals vanmiddag.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Neem eens de moeite om een nieuwe TT te verzinnen.
Ik zie de link van Bijlo en de Tour ook niet zoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij is uitgenodigd..
We want Diekstra.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:21 schreef marcodej het volgende:
Wat krijg je er van mee? Hij lag bijna gekruld om een lantaarnpaal Maijer.
Bijlo zelf ook nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:20 schreef Alcatranz. het volgende:
Ik zie de link van Bijlo en de Tour ook niet zo
Dat moeten de zogenaamde kenners eerst even opzoekenquote:
Gewoon blokkeren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je mag je DM's wel thuis laten hoor.
Wat is de link van Frits Wester dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:20 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Ik zie de link van Bijlo en de Tour ook niet zo
Hoop het ook, het verschil met Diekstra is wel heel groot.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel, ik hoop dat je wordt ontslagen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel & Genee, ik hoop dat je jullie wordt worden ontslagen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:27 schreef inZanity het volgende:
Is die Dijkstra debiel eindelijk opgerot?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:27 schreef inZanity het volgende:
Als hij nou eens frontaal op Joep Schreuder botst, dan is het twee vliegen in één klap.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel, ik hoop dat je wordt ontslagen.
Jij hebt liever Maijerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:27 schreef inZanity het volgende:
Gewoon laten verdwalen in een gebied zonder telecommunicatie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als hij nou eens frontaal op Joep Schreuder botst, dan is het twee vliegen in één klap.
Diekstraquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Duh. Alles beter dan die dorpsidioot van een Dijkstra
Nee, die ziet Molleman top vijf eindigenquote:
Nog steeds de beste Nederlander.quote:
Kans is klein, maar je weet nooit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:36 schreef inZanity het volgende:
Alsof Nederland uberhaupt een etappe gaat winnen.
Die is veel minder ideaal voor een Gesink ontsnapping dan die Ventoux etappe.quote:
Valt best mee.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:38 schreef inZanity het volgende:
[..]![]()
Zegt genoeg over hoe belabberd Nederland is.
Boogerd is niet straightquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp Boogerd wel hoor. Steeds afgekraakt worden terwijl je zo je best doet knakt je op een gegeven moment.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als er een stuk of 190 afstappen misschien.
Ach ja, ik weet wie het zegtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als er een stuk of 190 afstappen misschien.
Wat als Gesink bij sky gaat rijden?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:42 schreef Syntix het volgende:
Ja hoor, later kan Geesink mss wel de Tour winnenZolang Sky en vooral Froome meedoet, gaat niemand wat winnen behalve de baas zelf.
Geesink was goed in een andere sport.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:42 schreef Syntix het volgende:
Ja hoor, later kan Geesink mss wel de Tour winnenZolang Sky en vooral Froome meedoet, gaat niemand wat winnen behalve de baas zelf.
maandag johan derksenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef TheArt het volgende:
Veel te inhoudelijk dit voor RTL-begrippen.
hehe eindelijk een goede uitspraak van je.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef inZanity het volgende:
Dat haat ik nou altijd aan dit soort programma's. Altijd dat arrogante chauvinistische overschatten van Nederlanders. Nederland stelt geen fuck voor op wielergebied.
heeft jouw land eigenlijk goeie wielrenners?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef inZanity het volgende:
Dat haat ik nou altijd aan dit soort programma's. Altijd dat arrogante chauvinistische overschatten van Nederlanders. Nederland stelt geen fuck voor op wielergebied.
maar toch 17 renners van start *lekker puh*quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef inZanity het volgende:
Inhoudquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef TheArt het volgende:
Veel te inhoudelijk dit voor RTL-begrippen.
Klopt, op drie na meeste aantal deelnemers. Nederlanders kunnen niks.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef inZanity het volgende:
In alle landen zijn ze chauvinistisch.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef inZanity het volgende:
Nederland is mijn land.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heeft jouw land eigenlijk goeie wielrenners?
-stoppen hiermee-quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Flinke jongen hoor, lekker met ziektes schelden enzo.
Die niks stuk voor stuk geen enkele rol van betekenis spelen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef TLC het volgende:
[..]
maar toch 17 renners van start *lekker puh*
nog de oude middelenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die niks stuk voor stuk geen enkele rol van betekenis spelen.
Rui Costa. Paulinho, Machado. Maar dan houdthet ook op.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heeft jouw land eigenlijk goeie wielrenners?
Het algehele niveau is sowieso alweer hoog.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:46 schreef Marcoss het volgende:
Ah, gelukkig, inZanity komt weer zijn jaarlijkse troll-posten doen op het Tourforum. Ik miste je al!
Meedoen voor spek en bonen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef Reljem het volgende:
[..]
Klopt, op drie na meeste aantal deelnemers. Nederlanders kunnen niks.
Je zou het bijna gaan missen idd! Toch jaarlijke kost hier.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:46 schreef Marcoss het volgende:
Ah, gelukkig, inZanity komt weer zijn jaarlijkse troll-posten doen op het Tourforum. Ik miste je al!
Nou ja, gewoon niet schelden. Zo moeilijk is het niet toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:46 schreef Reljem het volgende:
Lavender, ga je eens verdiepen in dit soort gozers man
Mwoah. Chauvinisme is het enige waar Nederland koploper in is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
In alle landen zijn ze chauvinistisch.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah. Chauvinisme is het enige waar Nederland koploper in is.
Wat ik me nou afvraag bij jou, al een paar jaar lang: wat kom je hier eigenlijk doen? Het boeit je allemaal geen fuck en komt alleen maar uit je hol om overal te reageren waar je maar Nederland en Nederlanders af komt zeiken. Haal je daar nou voldoening uit o.i.d.?quote:
Proestquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Constant irritant posten waardoor iedereen zich aan je irriteert is verder geen probleem? En dat is jaarlijks he. Kijk zijn posts van de afgelopen 10 minuten alleen al ff.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon niet schelden. Zo moeilijk is het niet toch?
Nee.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Net als Feyenoord dus vorig seizoen in de voorronde van de CLquote:
Wees blij dat je geen Feyenoord-supporter bent, wij hebben dit heel het jaar door.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag bij jou, al een paar jaar lang: wat kom je hier eigenlijk doen? Het boeit je allemaal geen fuck en komt alleen maar uit je hol om overal te reageren waar je maar Nederland en Nederlanders af komt zeiken. Haal je daar nou voldoening uit o.i.d.?
Dat is ook heel vervelend, heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:49 schreef Reljem het volgende:
[..]
Klopt. Constant irritant posten waardoor iedereen zich aan je irriteert is verder geen probleem? En dat is jaarlijks he. Kijk zijn posts van de afgelopen 10 minuten alleen al ff.
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen Feyenoord-supporter bent, wij hebben dit heel het jaar door.
In het Feijenoordtopic lopen er wel meer rare snuiters rond.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen Feyenoord-supporter bent, wij hebben dit heel het jaar door.
Trollen schijnt voldoening te geven, voor een bepaald slag mensen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag bij jou, al een paar jaar lang: wat kom je hier eigenlijk doen? Het boeit je allemaal geen fuck en komt alleen maar uit je hol om overal te reageren waar je maar Nederland en Nederlanders af komt zeiken. Haal je daar nou voldoening uit o.i.d.?
Akkoord, genoteerd, de rest is ook voor feedback. Excuus voor het ziekte gebruik.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ook heel vervelend, heb je gelijk in.
hou mij er even buiten wil je?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het Feijenoordtopic lopen er wel meer rare snuiters rond.
Waar heb je het over? Ik reageer gewoon op een forum.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lekker ontopic in een wielrentopic.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:49 schreef TLC het volgende:
[..]
Net als Feyenoord dus vorig seizoen in de voorronde van de CLtegen Dinamo Kiev for crying out loud
Bij Ajax heb je Syntix. Die heeft vandaag bedacht dat het humor is als ik Kenneth Vermeer zou heten. Daarom heeft hij al 10 keer gevraagd of ik toevallig zo heet. Gewoon negeren die lui.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het Feijenoordtopic lopen er wel meer rare snuiters rond.
ik ken de "rare" mensen idd. Maar niet iedereen over die ene kam aubquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets tegen jou hoor.
Noem een Elan, Ritmo.
Syntix waardeer ik om zijn tomeloze inzet voor het bashen van de NOS.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Ajax heb je Syntix. Die heeft vandaag bedacht dat het humor is als ik Kenneth Vermeer zou heten. Daarom heeft hij al 10 keer gevraagd of ik toevallig zo heet. Gewoon negeren die lui.
Oké Kennethquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Ajax heb je Syntix. Die heeft vandaag bedacht dat het humor is als ik Kenneth Vermeer zou heten. Daarom heeft hij al 10 keer gevraagd of ik toevallig zo heet. Gewoon negeren die lui.
You made my dayquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Speciaal voor jou (en lavenderr)
[ afbeelding ]
Dat zeg ik toch niet? In het Feijenoordtopic lopen er wel meer rare snuiters rond, is niet per direct iedereen over een kam, toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ken de "rare" mensen idd. Maar niet iedereen over die ene kam aub
dat het even duidelijk isquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? In het Feijenoordtopic lopen er wel meer rare snuiters rond, is niet per direct iedereen over een kam, toch?.
Ik hoop Frits.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:53 schreef Sheepcidus het volgende:
die miss gaat zo iemand neer schieten
Denk je dat ik er al klaar voor kan om het podium op te gaan, ik ben alleen nog een beetje bang dat ik dezelfde reacties als Genee krijg.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu kan je lachsalvo's verwachten.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen Rooks & Veldkamp.
[..]
Syntix waardeer ik om zijn tomeloze inzet voor het bashen van de NOS.
Ik ben geen gehandicapte neger, dus nee, sorry. Ben je het eens?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:54 schreef Syntix het volgende:
[..]Jij heet toch Kenneth? Kenneth Vermeer?
Nee, Kenneth.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben geen gehandicapte neger, dus nee, sorry. Ben je het eens?
Anders zetten we onze discussie verder in het FB topic.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En je PSV-bash natuurlijk, dat het duidelijk mag zijn.
Dat willen we allemaal.quote:
twitter:ikbendries twitterde op woensdag 05-06-2013 om 22:06:36Na deze uitzending weten vrouwen hun plaats weer..! Wha ha ha.. reageer retweet
Tsja Hinault...quote:
quote:
Dat zijn teksten.quote:
Mart bashquote:
Hooguit een outsider.quote:
Dat heb je altijd als je Dries uitnodigt.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:02 schreef Syntix het volgende:
Geneemongool. Ajb Nederland doe je plicht, sla hem op live tv neer.
De Gendt is wel logischer dan Quintanaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:04 schreef Redefine het volgende:
Boogerd geeft het meest zinnige antwoord met Sagan en Kristoff.
Eddy die De Gendt noemt in een etappe die niets voor hem is
Genee is dus een beetje de Syntix van tv.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:02 schreef Syntix het volgende:
Geneemongool. Ajb Nederland doe je plicht, sla hem op live tv neer.
Dat wel jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Gendt is wel logischer dan Quintana
Dat zijn geen colombianenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel jaMaar volgens mij bedoelde Harmeling Rojas. Of anders Costa, Valverde.
twitter:JaapStalenburg twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 22:46:50Naar aanleiding van #tourdujour vanavond: @FrankvdWallBake is bezig met advies over sponsortraject voor TVM... 1/3 reageer retweet
twitter:JaapStalenburg twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 22:48:18...daarbij worden alle opties onderzocht, ook wielrennen. Er zijn informele contacten met NL wielerploegen maar niet meer dan dat. 2/3 reageer retweet
Tot zover het fingerspitzengefuhl van Frits Wester.twitter:JaapStalenburg twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 22:49:56..we wachten eerst advisering en voor OS in Sochi zal TVM geen besluiten nemen over nieuwe sponsortrajecten. 3/3 reageer retweet
Genee ook trouwens. Genee zonder Gijp, Derksen of Jakobs is helemaal niets.quote:
dat vind ik nog meevallen, ik kan wagendorp niet uitstaan en die zit elke avond bij martquote:Op zondag 30 juni 2013 00:55 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Genee ook trouwens. Genee zonder Gijp, Derksen of Jakobs is helemaal niets.
Dat kan natuurlijk, maar hij heeft toch best wel mooie wielerboeken geschreven en hij weet waar over hij praat. Dat zie ik bij Genee toch minder die is veel te popiejopie.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat vind ik nog meevallen, ik kan wagendorp niet uitstaan en die zit elke avond bij mart
Inhoud De Muur 41:quote:Op zondag 30 juni 2013 01:04 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar hij heeft toch best wel mooie wielerboeken geschreven en hij weet waar over hij praat. Dat zie ik bij Genee toch minder die is veel te popiejopie.
oooh SNAP!quote:Op zondag 30 juni 2013 01:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Inhoud De Muur 41:
Bert Wagendorp
HET BESTE DAT HET WIELRENNEN SINDS LANGE TIJD IS OVERKOMEN
Chris Froome: 69 kilo geloofwaardigheid
of SS Doomtrooperquote:Op zondag 30 juni 2013 10:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt voor Rambo 1 t/m 7
Goh, ik heb bij de NOS geen bericht gezien over VI Oranje dat Studio Sportzomer versloeg. Gek....quote:Op zondag 30 juni 2013 11:01 schreef Evertjan het volgende:
http://nos.nl/artikel/524(...)-in-kijkcijfers.html
stukje objectieve journalistiek van de NOS
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:07 schreef Zipportal het volgende:
Wilfriet sjelhoofd Genee is gewoon irritant. Heeft totaal geen verstand van zaken. Probeert mensen te kakken te zetten en wil altijd op de voorgrond treden.
En die Dries Roelvink mogen ze van mijn part aan de hoogste boom ophangen.
Dalida krijgt dan ook maar twee zinnen ofzo.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Afsluiten met Dries vind ik leuker dan Dalida![]()
Artikel bestaat helemaal niet meer.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:01 schreef Evertjan het volgende:
http://nos.nl/artikel/524(...)-in-kijkcijfers.html
stukje objectieve journalistiek van de NOS
komop zeg TdJ heeft zelfs minder kijkers getrokken dan de middagraces van de TT in Assen,het zou niet eens nieuws mogen zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 13:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Artikel bestaat helemaal niet meer.
Wat raar.
Ik had liever een soort van voortzetting van Villa BvD gehad, want VI kan ik echt niet uitstaan en Villa BvD vond ik geniaal, dat heeft dus niks te maken met dat ik gelul over sport liever op de publieke volg.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:54 schreef Gorzalka het volgende:
De frustratie over het, terechte, succes van VI zit diep.
Staat gewoon in nieuwsgroepen.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:37 schreef Eenskijken het volgende:
weet iemand waarom ik aflevering 1 van vrijdag nergens kan vinden?
maar das zo'n gedoe. snap niet waarom het niet bij rtl x gemist staat.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:......
En Dries zingt altijd live.
HEILIGSCHENNISquote:Op zondag 30 juni 2013 18:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Hij playbackt met een seconde of wat ertussen
![]()
In het verleden mochten de uitzendingen ivm rechten slechts 1 dag op RTL Gemist staan. Zal dit jaar wel hetzelfde zijn.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Hij playbackt met een seconde of wat ertussen
![]()
Hij moet er nog wel een beetje meer op oefenen hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Heiligschennis, iedereen weet nu wel dat Dries er een meester in is om live te zingen en het op playback te laten lijken.
Je zou toch denken dat hij dit nummer zo langzamerhand wel kan dromenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij moet er nog wel een beetje meer op oefenen hoor
Dat zat ik ook te denken . Lekker mensen irriterenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat hij dit nummer zo langzamerhand wel kan dromenVolgens mij doet hij het erom
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij moet er nog wel een beetje meer op oefenen hoor
Zo zoquote:Op zondag 30 juni 2013 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wat een kritiek op Dries opeens, terwijl hij toch in zijn eentje het hele programma draagt. Ik vat dit maar op als een stille roep om wat aandacht, van Dries.
[ afbeelding ]
Was dit tijdens de botentocht ter ere van de kroning van Koning W-A?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wat een kritiek op Dries opeens, terwijl hij toch in zijn eentje het hele programma draagt. Ik vat dit maar op als een stille roep om wat aandacht, van Dries.
[ afbeelding ]
De palingfuiken kunnen uitgezet wordenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was dit tijdens de botentocht ter ere van de kroning van Koning W-A?
De hele avond een topshowquote:Op zondag 30 juni 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Timing. Smaakpolitie en meteen door naar Dries.
die vraag.
Daar wil je ook niet vandaan komenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
M Ducrot komt niet uit Zaltbommel
Die vraag kwam zeker van tong80 dan.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
M Ducrot komt niet uit Zaltbommel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |