abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 28 juni 2013 @ 21:22:12 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_128373545
quote:
Etappe 1

De eerste etappe van de Tour de France 2013 is 212 kilometer. Deze rit wordt verreden op zaterdag 29 juni 2013. De route vertrekt vanaf Porto Vecchio nagenoeg vlak parcours komt het peloton aan in Bastia. De verwachting is dat de eerste etappe van de tour 2013 zal eindigen in een massasprint. Dit is de ultieme kans voor sprinters om de gele trui te pakken.

Het weer volgens weerplaza

De gehele rit loopt langs de oostkust. De bergkam heeft invloed op de weersituatie aan zee. De wind waait uit het noordwesten zodat de bergen een blokkade vormen. Langs de westkust waait de wind met 3 tot 4 Bft, terwijl de oostkust, waar de etappe verreden wordt, een wat meer afgezwakte wind krijgt, 2 tot 3 Bft, uit het noordwesten tot noorden. De temperatuur loopt op naar een zomerse 23 tot 27 graden en het blijft droog. In de finishplaats, Bastia, is de wind wat vlagerig en kan hij in de straten af en toe 4 Bft halen.

geschreven tekst is volledig eigendom van www.onweer-online.nl/
Weinig wind en droogm niet te warm dus ideale koersweer.

[ Bericht 3% gewijzigd door capuchon_jongen op 29-06-2013 21:32:03 ]
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_128381109
Fipo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 29 juni 2013 @ 21:30:03 #3
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_128403168
quote:
Etappe 2

Etappe 2 van de Tour de France 2013 gaat van Bastia naar Ajaccio. De rit van zondag 30 juni 2013 is 154 kilometer lang en klimmers kunnen zich voor het eerst voorzichtig laten zien. De berg die beklommen wordt is in totaal 1163 meter hoog. Doordat de klim ongeveer halverwege de rit is bestaat de kans dat het peloton bij de finish weer bij elkaar is.

Het weer:
Bij de start in Bastia stijgt het kwik tot zo'n 25 °C. De zon schijnt en de kans op neerslag is 0%. De wind is met een 6 km/h nagenoeg te verwaarlozen. Bij de finish in Ajaccio ligt de temperatuur 2 graden lager. Ook hier is het volledig onbewolkt en waait er een zacht briesje uit het ZW van 3 Bft.

Morgen behoorlijk warm dus voor de renners. voldoende drinken gaat belangrijk worden
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')