quote:
Etappe 2
Etappe 2 van de Tour de France 2013 gaat van Bastia naar Ajaccio. De rit van zondag 30 juni 2013 is 154 kilometer lang en klimmers kunnen zich voor het eerst voorzichtig laten zien. De berg die beklommen wordt is in totaal 1163 meter hoog. Doordat de klim ongeveer halverwege de rit is bestaat de kans dat het peloton bij de finish weer bij elkaar is.
Het weer:Bij de start in Bastia stijgt het kwik tot zo'n 25 °C. De zon schijnt en de kans op neerslag is 0%. De wind is met een 6 km/h nagenoeg te verwaarlozen. Bij de finish in Ajaccio ligt de temperatuur 2 graden lager. Ook hier is het volledig onbewolkt en waait er een zacht briesje uit het ZW van 3 Bft.
![139157.jpg]()
Morgen behoorlijk warm dus voor de renners. voldoende drinken gaat belangrijk worden
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo