maar toch 17 renners van start *lekker puh*quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef inZanity het volgende:
Dat haat ik nou altijd aan dit soort programma's. Altijd dat arrogante chauvinistische overschatten van Nederlanders. Nederland stelt geen fuck voor op wielergebied.
Inhoudquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef TheArt het volgende:
Veel te inhoudelijk dit voor RTL-begrippen.
Klopt, op drie na meeste aantal deelnemers. Nederlanders kunnen niks.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef inZanity het volgende:
Dat haat ik nou altijd aan dit soort programma's. Altijd dat arrogante chauvinistische overschatten van Nederlanders. Nederland stelt geen fuck voor op wielergebied.
In alle landen zijn ze chauvinistisch.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef inZanity het volgende:
Nederland is mijn land.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heeft jouw land eigenlijk goeie wielrenners?
-stoppen hiermee-quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Flinke jongen hoor, lekker met ziektes schelden enzo.
Die niks stuk voor stuk geen enkele rol van betekenis spelen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef TLC het volgende:
[..]
maar toch 17 renners van start *lekker puh*
nog de oude middelenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die niks stuk voor stuk geen enkele rol van betekenis spelen.
Rui Costa. Paulinho, Machado. Maar dan houdthet ook op.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heeft jouw land eigenlijk goeie wielrenners?
Het algehele niveau is sowieso alweer hoog.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:46 schreef Marcoss het volgende:
Ah, gelukkig, inZanity komt weer zijn jaarlijkse troll-posten doen op het Tourforum. Ik miste je al!
Meedoen voor spek en bonen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef Reljem het volgende:
[..]
Klopt, op drie na meeste aantal deelnemers. Nederlanders kunnen niks.
Je zou het bijna gaan missen idd! Toch jaarlijke kost hier.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:46 schreef Marcoss het volgende:
Ah, gelukkig, inZanity komt weer zijn jaarlijkse troll-posten doen op het Tourforum. Ik miste je al!
Nou ja, gewoon niet schelden. Zo moeilijk is het niet toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:46 schreef Reljem het volgende:
Lavender, ga je eens verdiepen in dit soort gozers man
Mwoah. Chauvinisme is het enige waar Nederland koploper in is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
In alle landen zijn ze chauvinistisch.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah. Chauvinisme is het enige waar Nederland koploper in is.
Wat ik me nou afvraag bij jou, al een paar jaar lang: wat kom je hier eigenlijk doen? Het boeit je allemaal geen fuck en komt alleen maar uit je hol om overal te reageren waar je maar Nederland en Nederlanders af komt zeiken. Haal je daar nou voldoening uit o.i.d.?quote:
Proestquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Constant irritant posten waardoor iedereen zich aan je irriteert is verder geen probleem? En dat is jaarlijks he. Kijk zijn posts van de afgelopen 10 minuten alleen al ff.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon niet schelden. Zo moeilijk is het niet toch?
Nee.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Net als Feyenoord dus vorig seizoen in de voorronde van de CLquote:
Wees blij dat je geen Feyenoord-supporter bent, wij hebben dit heel het jaar door.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag bij jou, al een paar jaar lang: wat kom je hier eigenlijk doen? Het boeit je allemaal geen fuck en komt alleen maar uit je hol om overal te reageren waar je maar Nederland en Nederlanders af komt zeiken. Haal je daar nou voldoening uit o.i.d.?
Dat is ook heel vervelend, heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:49 schreef Reljem het volgende:
[..]
Klopt. Constant irritant posten waardoor iedereen zich aan je irriteert is verder geen probleem? En dat is jaarlijks he. Kijk zijn posts van de afgelopen 10 minuten alleen al ff.
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen Feyenoord-supporter bent, wij hebben dit heel het jaar door.
In het Feijenoordtopic lopen er wel meer rare snuiters rond.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen Feyenoord-supporter bent, wij hebben dit heel het jaar door.
Trollen schijnt voldoening te geven, voor een bepaald slag mensen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag bij jou, al een paar jaar lang: wat kom je hier eigenlijk doen? Het boeit je allemaal geen fuck en komt alleen maar uit je hol om overal te reageren waar je maar Nederland en Nederlanders af komt zeiken. Haal je daar nou voldoening uit o.i.d.?
Akkoord, genoteerd, de rest is ook voor feedback. Excuus voor het ziekte gebruik.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ook heel vervelend, heb je gelijk in.
hou mij er even buiten wil je?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het Feijenoordtopic lopen er wel meer rare snuiters rond.
Waar heb je het over? Ik reageer gewoon op een forum.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lekker ontopic in een wielrentopic.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:49 schreef TLC het volgende:
[..]
Net als Feyenoord dus vorig seizoen in de voorronde van de CLtegen Dinamo Kiev for crying out loud
Bij Ajax heb je Syntix. Die heeft vandaag bedacht dat het humor is als ik Kenneth Vermeer zou heten. Daarom heeft hij al 10 keer gevraagd of ik toevallig zo heet. Gewoon negeren die lui.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het Feijenoordtopic lopen er wel meer rare snuiters rond.
ik ken de "rare" mensen idd. Maar niet iedereen over die ene kam aubquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets tegen jou hoor.
Noem een Elan, Ritmo.
Syntix waardeer ik om zijn tomeloze inzet voor het bashen van de NOS.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Ajax heb je Syntix. Die heeft vandaag bedacht dat het humor is als ik Kenneth Vermeer zou heten. Daarom heeft hij al 10 keer gevraagd of ik toevallig zo heet. Gewoon negeren die lui.
Oké Kennethquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Ajax heb je Syntix. Die heeft vandaag bedacht dat het humor is als ik Kenneth Vermeer zou heten. Daarom heeft hij al 10 keer gevraagd of ik toevallig zo heet. Gewoon negeren die lui.
You made my dayquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Speciaal voor jou (en lavenderr)
[ afbeelding ]
Dat zeg ik toch niet? In het Feijenoordtopic lopen er wel meer rare snuiters rond, is niet per direct iedereen over een kam, toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ken de "rare" mensen idd. Maar niet iedereen over die ene kam aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |