Die is veel minder ideaal voor een Gesink ontsnapping dan die Ventoux etappe.quote:
Valt best mee.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:38 schreef inZanity het volgende:
[..]![]()
Zegt genoeg over hoe belabberd Nederland is.
Boogerd is niet straightquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp Boogerd wel hoor. Steeds afgekraakt worden terwijl je zo je best doet knakt je op een gegeven moment.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als er een stuk of 190 afstappen misschien.
Ach ja, ik weet wie het zegtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als er een stuk of 190 afstappen misschien.
Wat als Gesink bij sky gaat rijden?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:42 schreef Syntix het volgende:
Ja hoor, later kan Geesink mss wel de Tour winnenZolang Sky en vooral Froome meedoet, gaat niemand wat winnen behalve de baas zelf.
Geesink was goed in een andere sport.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:42 schreef Syntix het volgende:
Ja hoor, later kan Geesink mss wel de Tour winnenZolang Sky en vooral Froome meedoet, gaat niemand wat winnen behalve de baas zelf.
maandag johan derksenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef TheArt het volgende:
Veel te inhoudelijk dit voor RTL-begrippen.
hehe eindelijk een goede uitspraak van je.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef inZanity het volgende:
Dat haat ik nou altijd aan dit soort programma's. Altijd dat arrogante chauvinistische overschatten van Nederlanders. Nederland stelt geen fuck voor op wielergebied.
heeft jouw land eigenlijk goeie wielrenners?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef inZanity het volgende:
Dat haat ik nou altijd aan dit soort programma's. Altijd dat arrogante chauvinistische overschatten van Nederlanders. Nederland stelt geen fuck voor op wielergebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |