maar toch 17 renners van start *lekker puh*quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef inZanity het volgende:
Dat haat ik nou altijd aan dit soort programma's. Altijd dat arrogante chauvinistische overschatten van Nederlanders. Nederland stelt geen fuck voor op wielergebied.
Inhoudquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef TheArt het volgende:
Veel te inhoudelijk dit voor RTL-begrippen.
Klopt, op drie na meeste aantal deelnemers. Nederlanders kunnen niks.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef inZanity het volgende:
Dat haat ik nou altijd aan dit soort programma's. Altijd dat arrogante chauvinistische overschatten van Nederlanders. Nederland stelt geen fuck voor op wielergebied.
In alle landen zijn ze chauvinistisch.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef inZanity het volgende:
Nederland is mijn land.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heeft jouw land eigenlijk goeie wielrenners?
-stoppen hiermee-quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Flinke jongen hoor, lekker met ziektes schelden enzo.
Die niks stuk voor stuk geen enkele rol van betekenis spelen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef TLC het volgende:
[..]
maar toch 17 renners van start *lekker puh*
nog de oude middelenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die niks stuk voor stuk geen enkele rol van betekenis spelen.
Rui Costa. Paulinho, Machado. Maar dan houdthet ook op.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heeft jouw land eigenlijk goeie wielrenners?
Het algehele niveau is sowieso alweer hoog.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:46 schreef Marcoss het volgende:
Ah, gelukkig, inZanity komt weer zijn jaarlijkse troll-posten doen op het Tourforum. Ik miste je al!
Meedoen voor spek en bonen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef Reljem het volgende:
[..]
Klopt, op drie na meeste aantal deelnemers. Nederlanders kunnen niks.
Je zou het bijna gaan missen idd! Toch jaarlijke kost hier.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:46 schreef Marcoss het volgende:
Ah, gelukkig, inZanity komt weer zijn jaarlijkse troll-posten doen op het Tourforum. Ik miste je al!
Nou ja, gewoon niet schelden. Zo moeilijk is het niet toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:46 schreef Reljem het volgende:
Lavender, ga je eens verdiepen in dit soort gozers man
Mwoah. Chauvinisme is het enige waar Nederland koploper in is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
In alle landen zijn ze chauvinistisch.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah. Chauvinisme is het enige waar Nederland koploper in is.
Wat ik me nou afvraag bij jou, al een paar jaar lang: wat kom je hier eigenlijk doen? Het boeit je allemaal geen fuck en komt alleen maar uit je hol om overal te reageren waar je maar Nederland en Nederlanders af komt zeiken. Haal je daar nou voldoening uit o.i.d.?quote:
Proestquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah. Chauvinisme is het enige waar Nederland koploper in is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |