dat het even duidelijk isquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? In het Feijenoordtopic lopen er wel meer rare snuiters rond, is niet per direct iedereen over een kam, toch?.
Ik hoop Frits.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:53 schreef Sheepcidus het volgende:
die miss gaat zo iemand neer schieten
Denk je dat ik er al klaar voor kan om het podium op te gaan, ik ben alleen nog een beetje bang dat ik dezelfde reacties als Genee krijg.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu kan je lachsalvo's verwachten.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Ajax heb je Syntix. Die heeft vandaag bedacht dat het humor is als ik Kenneth Vermeer zou heten. Daarom heeft hij al 10 keer gevraagd of ik toevallig zo heet. Gewoon negeren die lui.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen Rooks & Veldkamp.
[..]
Syntix waardeer ik om zijn tomeloze inzet voor het bashen van de NOS.
Ik ben geen gehandicapte neger, dus nee, sorry. Ben je het eens?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:54 schreef Syntix het volgende:
[..]Jij heet toch Kenneth? Kenneth Vermeer?
Nee, Kenneth.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben geen gehandicapte neger, dus nee, sorry. Ben je het eens?
Anders zetten we onze discussie verder in het FB topic.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En je PSV-bash natuurlijk, dat het duidelijk mag zijn.
Dat willen we allemaal.quote:
twitter:ikbendries twitterde op woensdag 05-06-2013 om 22:06:36Na deze uitzending weten vrouwen hun plaats weer..! Wha ha ha.. reageer retweet
Tsja Hinault...quote:
quote:
Dat zijn teksten.quote:
Mart bashquote:
Hooguit een outsider.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |