Dat heb je altijd als je Dries uitnodigt.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:02 schreef Syntix het volgende:
Geneemongool. Ajb Nederland doe je plicht, sla hem op live tv neer.
De Gendt is wel logischer dan Quintanaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:04 schreef Redefine het volgende:
Boogerd geeft het meest zinnige antwoord met Sagan en Kristoff.
Eddy die De Gendt noemt in een etappe die niets voor hem is
Genee is dus een beetje de Syntix van tv.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:02 schreef Syntix het volgende:
Geneemongool. Ajb Nederland doe je plicht, sla hem op live tv neer.
Dat wel jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Gendt is wel logischer dan Quintana
Dat zijn geen colombianenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel jaMaar volgens mij bedoelde Harmeling Rojas. Of anders Costa, Valverde.
twitter:JaapStalenburg twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 22:46:50Naar aanleiding van #tourdujour vanavond: @FrankvdWallBake is bezig met advies over sponsortraject voor TVM... 1/3 reageer retweet
twitter:JaapStalenburg twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 22:48:18...daarbij worden alle opties onderzocht, ook wielrennen. Er zijn informele contacten met NL wielerploegen maar niet meer dan dat. 2/3 reageer retweet
Tot zover het fingerspitzengefuhl van Frits Wester.twitter:JaapStalenburg twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 22:49:56..we wachten eerst advisering en voor OS in Sochi zal TVM geen besluiten nemen over nieuwe sponsortrajecten. 3/3 reageer retweet
Genee ook trouwens. Genee zonder Gijp, Derksen of Jakobs is helemaal niets.quote:
dat vind ik nog meevallen, ik kan wagendorp niet uitstaan en die zit elke avond bij martquote:Op zondag 30 juni 2013 00:55 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Genee ook trouwens. Genee zonder Gijp, Derksen of Jakobs is helemaal niets.
Dat kan natuurlijk, maar hij heeft toch best wel mooie wielerboeken geschreven en hij weet waar over hij praat. Dat zie ik bij Genee toch minder die is veel te popiejopie.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat vind ik nog meevallen, ik kan wagendorp niet uitstaan en die zit elke avond bij mart
Inhoud De Muur 41:quote:Op zondag 30 juni 2013 01:04 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar hij heeft toch best wel mooie wielerboeken geschreven en hij weet waar over hij praat. Dat zie ik bij Genee toch minder die is veel te popiejopie.
oooh SNAP!quote:Op zondag 30 juni 2013 01:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Inhoud De Muur 41:
Bert Wagendorp
HET BESTE DAT HET WIELRENNEN SINDS LANGE TIJD IS OVERKOMEN
Chris Froome: 69 kilo geloofwaardigheid
of SS Doomtrooperquote:Op zondag 30 juni 2013 10:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt voor Rambo 1 t/m 7
Goh, ik heb bij de NOS geen bericht gezien over VI Oranje dat Studio Sportzomer versloeg. Gek....quote:Op zondag 30 juni 2013 11:01 schreef Evertjan het volgende:
http://nos.nl/artikel/524(...)-in-kijkcijfers.html
stukje objectieve journalistiek van de NOS
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:07 schreef Zipportal het volgende:
Wilfriet sjelhoofd Genee is gewoon irritant. Heeft totaal geen verstand van zaken. Probeert mensen te kakken te zetten en wil altijd op de voorgrond treden.
En die Dries Roelvink mogen ze van mijn part aan de hoogste boom ophangen.
Dalida krijgt dan ook maar twee zinnen ofzo.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Afsluiten met Dries vind ik leuker dan Dalida![]()
Artikel bestaat helemaal niet meer.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:01 schreef Evertjan het volgende:
http://nos.nl/artikel/524(...)-in-kijkcijfers.html
stukje objectieve journalistiek van de NOS
komop zeg TdJ heeft zelfs minder kijkers getrokken dan de middagraces van de TT in Assen,het zou niet eens nieuws mogen zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 13:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Artikel bestaat helemaal niet meer.
Wat raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |