Ik had liever een soort van voortzetting van Villa BvD gehad, want VI kan ik echt niet uitstaan en Villa BvD vond ik geniaal, dat heeft dus niks te maken met dat ik gelul over sport liever op de publieke volg.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:54 schreef Gorzalka het volgende:
De frustratie over het, terechte, succes van VI zit diep.
Staat gewoon in nieuwsgroepen.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:37 schreef Eenskijken het volgende:
weet iemand waarom ik aflevering 1 van vrijdag nergens kan vinden?
maar das zo'n gedoe. snap niet waarom het niet bij rtl x gemist staat.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:......
En Dries zingt altijd live.
HEILIGSCHENNISquote:Op zondag 30 juni 2013 18:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Hij playbackt met een seconde of wat ertussen
![]()
In het verleden mochten de uitzendingen ivm rechten slechts 1 dag op RTL Gemist staan. Zal dit jaar wel hetzelfde zijn.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Hij playbackt met een seconde of wat ertussen
![]()
Hij moet er nog wel een beetje meer op oefenen hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Heiligschennis, iedereen weet nu wel dat Dries er een meester in is om live te zingen en het op playback te laten lijken.
Je zou toch denken dat hij dit nummer zo langzamerhand wel kan dromenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij moet er nog wel een beetje meer op oefenen hoor
Dat zat ik ook te denken . Lekker mensen irriterenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat hij dit nummer zo langzamerhand wel kan dromenVolgens mij doet hij het erom
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij moet er nog wel een beetje meer op oefenen hoor
Zo zoquote:Op zondag 30 juni 2013 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wat een kritiek op Dries opeens, terwijl hij toch in zijn eentje het hele programma draagt. Ik vat dit maar op als een stille roep om wat aandacht, van Dries.
[ afbeelding ]
Was dit tijdens de botentocht ter ere van de kroning van Koning W-A?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wat een kritiek op Dries opeens, terwijl hij toch in zijn eentje het hele programma draagt. Ik vat dit maar op als een stille roep om wat aandacht, van Dries.
[ afbeelding ]
De palingfuiken kunnen uitgezet wordenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was dit tijdens de botentocht ter ere van de kroning van Koning W-A?
De hele avond een topshowquote:Op zondag 30 juni 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Timing. Smaakpolitie en meteen door naar Dries.
die vraag.
Daar wil je ook niet vandaan komenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
M Ducrot komt niet uit Zaltbommel
Die vraag kwam zeker van tong80 dan.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
M Ducrot komt niet uit Zaltbommel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |