waarom pak je die lapo danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik teringlang wachte zodat iemand anders topic maakt. Gaan ze allemaal braaf wachte... Sjonge!
Niet weten wat swag is..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:28 schreef VMSDKR het volgende:
frikandel wil weer in de spotligts staan. hele avond aL.
Beter je eiwitten uit kip/vis halen mi mang.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:29 schreef Levolution het volgende:
jonges ik eet elke dag minimaal 6 eieren soms wel 10 moet ik me zorgen maken sgijnt veel cholesterol in die eitjes te zitte
voedingscentrum adviseert 1 ei per week en lekker gek op pasen 2 eitjes
wat moet ik doen
waarom danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beter je eiwitten uit kip/vis halen mi mang.
beter gwn whey neme veel makkelijkerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja of uit piri piri en tonijn dat kan ook.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
waarom is het gezonder danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gezonder en als je lean wilt worden beste manier.
Tonijn is vis..kankerkut.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja of uit piri piri en tonijn dat kan ook.
zijn hoofd is fokking klein ofzo wat is dit.quote:
Er traint een look-a-like bij mij in de gym. Srs.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
zijn hoofd is fokking klein ofzo wat is dit.
zijn ligaam is gwn groot vriendquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb je hem al gemelkt bby?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er traint een look-a-like bij mij in de gym. Srs.
Jah en piri piri kip!!! Jesus ik moet jou ook alle grappen uitleggen!!!quote:
tjek die lelijkerd op 3:10 fucking 30 kg bankdrukke ofzo allemaal lucht die vent met zn smerige kinderhoofdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
zijn ligaam is gwn groot vriend
ik heb dit ook mijn piemel lijkt heel klein
lol ik leg gewoon die aminobolan infuus aan snachtsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik volg nu slaapdieet. Dan moet je gewoon zoveel mogelijk slape. Als je slaapt eet je niet. Seems legit.
is wel goed idee vriend ik zet nu om de twee uur de wekker om whey te nemenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
lol ik leg gewoon die aminobolan infuus aan snachts
Dat vraag ik me ook altijd af. EI witten komen uit een kip. Dus je eet EIeren om EI witten binnen te krijgen. Uit nood kan je een kip eten, but thats it. Eet EI of kip, maakt niet uit wat eerst kwam.quote:
idd geen vette die zijn ongezond en dan word je niet leanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:35 schreef hezdunnah het volgende:
infuus is best gewoon naald in je lijf hele dag rondlopen met dat ding en alleen benodigde voedingsstoffen
Ik wil volgend jaar besmet raken met lintworm. Schijn je kk droog van te worden ook.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
lol ik leg gewoon die aminobolan infuus aan snachts
ik had infuus was geen grammetje vet maar die naald zat te lang op een plek dus ging irriteren bijna mn arm erafquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
idd geen vette die zijn ongezond en dan word je niet lean
Mind = blownquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af. EI witten komen uit een kip. Dus je eet EIeren om EI witten binnen te krijgen. Uit nood kan je een kip eten, but thats it. Eet EI of kip, maakt niet uit wat eerst kwam.
nee man twee dope nummer op die album ofso vond het niet super ofso om bij te wone niemand wilde ook meequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:36 schreef VMSDKR het volgende:
jaheon ben je naar great minds geweest vorge week
haha hoort erbij vriend had ook dikke abces op mijn reet door test spuite elke xquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:37 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik had infuus was geen grammetje vet maar die naald zat te lang op een plek dus ging irriteren bijna mn arm eraf
als ik in me kont druk vol ik de test zitte betje raarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
haha hoort erbij vriend had ook dikke abces op mijn reet door test spuite elke x
gebruikte ook zelfde naald ik ga toch niet kkveel geld uitgeve aan naalden
wie zijn billen spuit moet op de blaren zittenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
haha hoort erbij vriend had ook dikke abces op mijn reet door test spuite elke x
gebruikte ook zelfde naald ik ga toch niet kkveel geld uitgeve aan naalden
Het is geen filosofie, het is wetenschap. Dat ligt bij de AH in het schap. Niet zo moeilijk dus. Got it?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mind = blown
Wat is dit voor hoogstaande filosofie zo laat nog?
ohh was wel lekker showtje.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nee man twee dope nummer op die album ofso vond het niet super ofso om bij te wone niemand wilde ook mee
komt omdat je ziek hoge doses spuit is niet zo ergquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als ik in me kont druk vol ik de test zitte betje raar
ik ga morge ff kijke heeft de appie to go dit ook?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is geen filosofie, het is wetenschap. Dat ligt bij de AH in het schap. Niet zo moeilijk dus. Got it?
jatog doe ook wel eens alcohol klein beetje gelijk dronken hoef je niet meer bier enzquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
beter direct in je aderen spuite for betere opname
druk op ESC abequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ohh was wel lekker showtje.
levelotion ik word helemaal geparanostizeerd door jouw ui xP
heb ipHone 5 (32 GB) heheh,' maar is oke zo.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
druk op ESC abe
een nieuwe wereld gaat voor je open
haha ja ik zie al die nerdjes op son rare forum ofzo praten fok bodybuilding heet die site ofzoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:42 schreef Jahr00n het volgende:
wetenschap heet niks met deze sport te make
gwon veel eten
veel spuite dn word je vanzelf groot niet zo moeilijk doen allemaal met vage shit over eiwitte en zo
wat een flikkerssquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:44 schreef hezdunnah het volgende:
kk wat zijn dit voor grappen vodafone rekent ff 2.25 voor mislukte incasso
25 posts per paginaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens ff rustig. Nu alweer pagina 3, dit gaat gewoon te gek! Srs.
ja, post dan niet,manquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens ff rustig. Nu alweer pagina 3, dit gaat gewoon te gek! Srs.
Ja, oke.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iedereen moet bezuinige deze dagen. Ik had gekeken waar rob geus en alberto stegeman deze zomer zijn. Ik ga nu ook daarheen fucking cheap hotel boeke en dan klage over schimmel op douchegordijn.. ja je moet gewoon slim zijn!
je doet toch wel zalf er op of cirkelzaagquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja tuurlijk jahroon, maar soms moet je gewoon slim spelen. Ik ga gewoon altijd klage en dinge proberen. Heb nu ook kaart voor invalideparkeerplaats gefixt voor aambeiem. Die meisje wist niet dat die kaart voor jaar geldig is en dat ik maandag gewoon weer 150 kilo in me nek gooi.
Als je niet schiet kun je ook niet missen.
heb die gewoon gekopieerd en aangepast is potosoepquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja tuurlijk jahroon, maar soms moet je gewoon slim spelen. Ik ga gewoon altijd klage en dinge proberen. Heb nu ook kaart voor invalideparkeerplaats gefixt voor aambeiem. Die meisje wist niet dat die kaart voor jaar geldig is en dat ik maandag gewoon weer 150 kilo in me nek gooi.
Als je niet schiet kun je ook niet missen.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:10 schreef CarbonC het volgende:
Ziet er goed uit Fanta & G.R.S.!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook wel met penor, als je anaal doet is het toch net alsof je een chick neemt. Zit qua gevoel geen verschil tussen mannen en vrouwen anus, alleen wat er omheen zit is anders.quote:
gast wat lul je, er zit wel degelijk verschil in, boiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ook wel met penor, als je anaal doet is het toch net alsof je een chick neemt. Zit qua gevoel geen verschil tussen mannen en vrouwen anus, alleen wat er omheen zit is anders.
Ja omdat er bij de een een harig lichaam omheen zit en bij de ander een mooi, vrouwelijk lichaam. Maar dat laatste heb je bij shemales ook.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast wat lul je, er zit wel degelijk verschil in, boi
sinds wanneer hebben wijve een prostaat?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja omdat er bij de een een harig lichaam omheen zit en bij de ander een mooi, vrouwelijk lichaam. Maar dat laatste heb je bij shemales ook.
Niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben wijve een prostaat?
Bukkake op Fanta.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Com at me broeders. COME AT ME CUNTS.
Gezien je volslanke postuur is alleen Sapstengel daar toe in staat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha ik zou kapot hard lachen als hier iemand een foto post van zijn kwakkie op mijn foto.
ff de printer fixen danquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha ik zou kapot hard lachen als hier iemand een foto post van zijn kwakkie op mijn foto.
Ik zag eerst alleen bovenste helft van foto, toen leek het net panzer.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Post je tieten maar en ik spuit dwars door mijn tablet heen. Kom op, gewoon doenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Echt waar he..Als ik jou was he.. Zou ik me gewoon aftrekken op mijn eigen posts.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Gezien je volslanke postuur is alleen Sapstengel daar toe in staat.
waar koop je zulke tanksquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
meissie, heb je beetje cup?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
yuri, ga maar weer vrete make, ben je beter inquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Gezien je volslanke postuur is alleen Sapstengel daar toe in staat.
Idd zoals ik al eerder zei, dit is yuri gewoon.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
yuri, ga maar weer vrete make, ben je beter in
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:33 schreef Verbosity het volgende:
Kwam nog een mooie tegen voor sapstengel:
[ afbeelding ]
mijn minimum is D, max Fquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
DD bishes. Alleen ze zijn aan het weggaan srs.
daarom HGH, groeit als een wortelquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb dat ook. Hoe meer ik train hoe kleiner me willy aan worden is.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb dat ook. Hoe meer ik train hoe kleiner me willy aan worden is.
Oftewel stoppen met trainen, ecto worden en pussy voor het leven met je 9' wiener..quote:Did you know, if you lose 35 pounds, if you’re a male, you are gaining one inch of penis length?
Pics.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:55 schreef Verbosity het volgende:
lief dagboek:
Van de week was mijn record verbroken in de muscle-up competitie die ik hou met een personeelslid van de gym. Stond op 10 en was met 1 rep meer verbroken door hem. Vandaag dus de 12 reps aangetikt.
/liefdagboek
Dbol kuurtje zeker.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:51 schreef Push. het volgende:
Zag vandaag het verschil tussen iemand die on is en off-cycle. Ongelooflijk. Verschil van dag en nacht. Had woensdag noodgedwongen niet getraind in m'n sportschool (inb4 je kan altijd trainen, kon níet). Kwam vandaag aan, was die vent nog maar d. helft van z'n size en geen zichtbare aders meer
.
/dagboek
Ooit komt er een dag.quote:
QFTquote:
mirin' vascularityquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Wat show je hier precies dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die telefoon zit in de weg.quote:
do you even lift?quote:
Ik rijd al 13 jaar paard dus ik hoef niet te squatten u mirin bitch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vaseline stel je ff voor.. hoeveel borste je hebt hoeveel kilo je squat die shit.
Je wilt niet zeggen hoeveel borsten je hebt? Is het meer dan twee of minder?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik rijd al 13 jaar paard dus ik hoef niet te squatten u mirin bitch?
En de rest: None of your business.
quote:
quote:
ga naar het bokt forum ofzoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik rijd al 13 jaar paard dus ik hoef niet te squatten u mirin bitch?
En de rest: None of your business.
Nee want ik ben hier niet om over paarden te praten maar te vragen wat je precies showt, aangezien die foto in de klb sc werd neergezet werd ik nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
ga naar het bokt forum ofzo
wij joego's zijn gewoon normaal weet niet wat ze praatquote:
Die man draait wel door als ie in Amsterdiggiedam is hoor, je weet niksquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
wij joego's zijn gewoon normaal weet niet wat ze praat
ik heb de videos gezien, ik weet allesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die man draait wel door als ie in Amsterdiggiedam is hoor, je weet niks
Klopt, Vaseline heeft al snode plannen om mij elke dag te verkrachten. :$:$quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die man draait wel door als ie in Amsterdiggiedam is hoor, je weet niks
when will it be mine turnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klopt, Vaseline heeft al snode plannen om mij elke dag te verkrachten. :$:$
Nouja, mijn gebouw van de hva zit wel in zuidoost dus misschien spot je me wel eens. :$quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klopt, Vaseline heeft al snode plannen om mij elke dag te verkrachten. :$:$
Alleen als ik eerst jouw anus met een puska mag penetreren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
om jou te verkrachten natuurlijk, niet die viese junk
Gaan we dan stiekem tongzoenen. :$:$ tz tzquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja, mijn gebouw van de hva zit wel in zuidoost dus misschien spot je me wel eens. :$
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:01 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
come at me hoUpload dan niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
fuk uquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wacht, welk gebouw?
[..]
Upload dan niks.
my body is readyquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alleen als ik eerst jouw anus met een puska mag penetreren.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:01 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
come at me hobriefje zit in de weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Ga mij jelly maken met jouw toegang tot alle magische Amerikaanse producten dan.quote:
Is goet, Ali.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
my body is ready
[..]
briefje zit in de weg.
Ik liep laatst door de walmart en toen zag ik alle mrs dash smaken op een rijtje staan en toen moest ik aan jou denkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga mij jelly maken met jouw toegang tot alle magische Amerikaanse producten dan.
De walmart lijkt me best wel awesome. srs, hebben ze daar echt zoveel van die tokkiefiguren zoals op peopleofwalmart.com?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:04 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik liep laatst door de walmart en toen zag ik alle mrs dash smaken op een rijtje staan en toen moest ik aan jou denken
Ik heb er nog geen gezien in de walmart, maar zie sowieso genoeg raar volk hier rondlopenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De walmart lijkt me best wel awesome. srs, hebben ze daar echt zoveel van die tokkiefiguren zoals op peopleofwalmart.com?
Waarom doe je mij dit aan, dit is mijn weak spot.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:04 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik liep laatst door de walmart en toen zag ik alle mrs dash smaken op een rijtje staan en toen moest ik aan jou denken
Ja kan ik me voorstellen, waar zit je precies?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:07 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen gezien in de walmart, maar zie sowieso genoeg raar volk hier rondlopen
Ja maar wij hebben healthcare en wat heb je liever?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom doe je mij dit aan, dit is mijn weak spot.![]()
Zo fucking jelly op die muricans, mannn. Als ik al die producten zie bij die gasten die ik op YouTube volg dan explodeert mijn brein. Nog eventjes wachten. Geduld is een schone zaak.
kom dan, joego geneticsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Ik doe nu veel boodschappen bij whole foods en trader joe's, bazenwinkels, daar word ik een beetje nat van iedere keer als ik daar komquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom doe je mij dit aan, dit is mijn weak spot.![]()
Zo fucking jelly op die muricans, mannn. Als ik al die producten zie bij die gasten die ik op YouTube volg dan explodeert mijn brein. Nog eventjes wachten. Geduld is een schone zaak.
jy hebt grotere armen dan ikquote:
True, true, maar healthcare is over het algemeen erg overrated brah, of ik denk te makkelijk. Ik heb bijvoorbeeld ook mijn tandartsenverzekering opgezegd, zinloos betalen joh. En wij leven relatief gezond. Hoe vaak heb je nou écht iets gehad aan die healthcare?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben healthcare en wat heb je liever?
notsr
murica.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
kom dan, joego geneticsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat weet jij daar nou weer vanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:11 schreef Sapstengel het volgende:
Trader Joe's is voor hipsters en yuppen. Maar aan de andere kant, je rijdt ook een mini dus dat past wel.
Ik ben er ook niet zo bang voor hoor. Er leven miljoenen mensen in Amerika waarmee het allemaal prima gaat. Dus zo erg is het vast niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True, true, maar healthcare is over het algemeen erg overrated brah, of ik denk te makkelijk. Ik heb bijvoorbeeld ook mijn tandartsenverzekering opgezegd, zinloos betalen joh. En wij leven relatief gezond. Hoe vaak heb je nou écht iets gehad aan die healthcare?
Enlighten me.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
kom dan, joego geneticsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is je borsthaar gek. Dit is geen joego. Zit je nou te liegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
not srsZo fucking awesomeee!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik doe nu veel boodschappen bij whole foods en trader joe's, bazenwinkels, daar word ik een beetje nat van iedere keer als ik daar kom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze hebben daar van die bakken met ongezouten en ongebrandde nootjes en quinoa enz. Alles is biologisch en superveel unieke producten die je nergens anders vind, had laatst een pint icecream gekocht waar een hele pint 150 kcals isWas nog lekker ook.
Man, dit is niet leuk meer. Ik zag laatst nog een product en ik wou je het toen vertellen, maar ben het vergeten.
Je hebt daar ook 200 verschillende cereals, vanille amandelmelk en nog zo veel meer. Als ik wat wil dan probeer ik het via Amazon hier naartoe te halen, maar vaak komt er voor iets wat ¤ 9,- kost ¤ 30,- verzendkosten bij. Belachelijk.
Nu stoppen, want anders sla ik je Mini aan gort.
If not now, then when.
Precies brah, en ik leef mijn leven liever in Cali.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo bang voor hoor. Er leven miljoenen mensen in Amerika waarmee het allemaal prima gaat. Dus zo erg is het vast niet.
Als je gewoon een goede baan hebt, of tweeverdiener bent kun je denk ik prima leven. En in Nederland is alles ook gewoon duur.
30min van Philadelphia, 1.5uur van NYC, 1.5u van jersey shorequote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen, waar zit je precies?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
30min van Philadelphia, 1.5uur van NYC, 1.5u van jersey shore
Net alsof je speciaal boodschappen gaat doen in Breda.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die '100% organic zone' heeft Nederland dan weer wel zo ongeveer. De grootste Jumbo; in Breda.
Die is ook awesome. De AH XL stelde mij nog aardig teleur.
Wanneer kun je? Ik ben niet zo kieskeurig meer.quote:
Als ik nieuwe recepten verzin/heb dan ga ik ze denk ik filmen. Had vandaag al m'n statief en houder uitgetest.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:22 schreef Verbosity het volgende:
Ir kan je Yuri niet adopteren op de voorwaarde dat hij voor je kookt?
Sowieso een keer.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:24 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Net alsof je speciaal boodschappen gaat doen in Breda.
Je bent de ketchup vergeten te wegen. Of heb je daar weer een kcal free versie van?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik nieuwe recepten verzin/heb dan ga ik ze denk ik filmen. Had vandaag al m'n statief en houder uitgetest.
[..]
Sowieso een keer.
Ik liet de voedingswaardes toch zien: 77 kcal per 100 gram. Verwaarloosbaar. Ben niet meer zo obsessief.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:26 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je bent de ketchup vergeten te wegen. :p
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wanneer kun je? Ik ben niet zo kieskeurig meer.
Ondertussen met een weegschaal precies 10gr wegen en zeggen dat je niet meer aan OCD lijdt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik liet de voedingswaardes toch zien: 77 kcal per 100 gram. Verwaarloosbaar. Ben niet meer zo obsessief.Heinz Balanz, check maar eens.
ooooh arkadaslar bune lan warum wakker jijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:29 schreef Levolution het volgende:
hommos ga slapen wat is dit
amena koyam
oooh yuri ook in da house
Zat ik ook net aan te denken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ondertussen met een weegschaal precies 10gr wegen en zeggen dat je niet meer aan OCD lijdt.
waarom weet nie man waarom jijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ooooh arkadaslar bune lan warum wakker jij
iyim iym, sen nasilsin esek
aftrekke in onderbroek manquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
waarom weet nie man waarom jij
bende goed man yarak
9/10 jij
zou lepeltje lepeltje na orgasme
Zal morgen vroeg je voorbeeld volgen en een omelet maken. Even 7 uur slaap pakken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zat ik ook net aan te denken.Waarom doe je me dit aan man.
Succes broski. Omelet gods.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:34 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zal morgen vroeg je voorbeeld volgen en een omelet maken. Even 7 uur slaap pakken.
quote:
Wats dit..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Natty eggs sis. Meer kruiden overheerst. Moet trouwens wel een nieuwe Chipotle bestellen. Die Lemon vind ik persoonlijk niet heel erg lekker. Ik had eergisteren ziek veel Chipotle over m'n kip gedaan en ging bijna dood, srs.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:38 schreef IrCute het volgende:
Vies eitje, kreeg er geen honger van. Waar zijn je kruiden en mrs dash extra spicy
Jebise pickica. Nemoj da te ubijem u fifu, jebem ti konju jedan.quote:
Die ziet er wel uit zoals de supermarkten hierquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die '100% organic zone' heeft Nederland dan weer wel zo ongeveer. De grootste Jumbo; in Breda.
Die is ook awesome. De AH XL stelde mij nog aardig teleur.
Ik vind zelf extra spicy lekker op eieren, en chipotle inderdaad over de kip, garlic is ook wel lekker, doe ik weleens over mn tilapia heen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Natty eggs sis. Meer kruiden overheerst. Moet trouwens wel een nieuwe Chipotle bestellen. Die Lemon vind ik persoonlijk niet heel erg lekker. Ik had eergisteren ziek veel Chipotle over m'n kip gedaan en ging bijna dood, srs.
Welke raad je nog meer aan?
[..]
Jebise pickica. Nemoj da te ubijem u fifu, jebem ti konju jedan.
Daar is alles sowieso BIG en 24-uurs gericht. 24/7 gyms bijvoorbeeld: awesome!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:43 schreef IrCute het volgende:
[..]
Die ziet er wel uit zoals de supermarkten hierIk zal eens een filmpje voor je maken
Veel supermarkten zijn hier trouwens 24/7 open. Ik ging laatst om half 3 snachts naar de supermarkt, ik was alleen in de winkel en er stond 1 iemand aan de kassa, in een gigantische winkel met 28 rijen aan kassa's
Was best eng eigenlijk
Hmm, je hebt ook zo'n pakket met alle kruiden volgens mij. Ik denk dat ik die gewoon aanschaf.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik vind zelf extra spicy lekker op eieren, en chipotle inderdaad over de kip, garlic is ook wel lekker, doe ik weleens over mn tilapia heen.
Ik zit nogsteeds bij planet fitness voor 10$ per maand 24/7 openquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar is alles sowieso BIG en 24-uurs gericht. 24/7 gyms bijvoorbeeld: awesome!
Wordt er 's nachts niet veel gejat dan?
[..]
Hmm, je hebt ook zo'n pakket met alle kruiden volgens mij. Ik denk dat ik die gewoon aanschaf.
Roze dumbells heb je overal inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik zit nogsteeds bij planet fitness voor 10$ per maand 24/7 openMaar wel gewoon squatrack en bench press enz. Dumbells gaan niet superzwaar geloof ik, maar genoeg voor mij iig
![]()
Geen idee of er veel gejat wordt
tering jelly hier..Maar baby hoeveel kost het nou allemaal daar?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Op zaterdag 29 juni 2013 02:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik doe nu veel boodschappen bij whole foods en trader joe's, bazenwinkels, daar word ik een beetje nat van iedere keer als ik daar kom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze hebben daar van die bakken met ongezouten en ongebrandde nootjes en quinoa enz. Alles is biologisch en superveel unieke producten die je nergens anders vind, had laatst een pint icecream gekocht waar een hele pint 150 kcals isWas nog lekker ook.
Yep, pizza en bagels 1x per maand, aan de balie tootsie rolls en een lunk alarm, maar dat alarm heb ik nog nooit horen afgaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 06:13 schreef Beach het volgende:
Heb je bij jouw Planet Fitness een lunk alarm en bagel tuesday?
oftewel ik de motor laten staan vandaagquote:
Nouja voor die 10 dollar is dat het wel waard om af en toe verleid te worden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:02 schreef IrCute het volgende:
[..]
Yep, pizza en bagels 1x per maand, aan de balie tootsie rolls en een lunk alarm, maar dat alarm heb ik nog nooit horen afgaan.
Toen ik IF deed was ik een keer aan het fasted trainen, kwamen ze net de pizza's brengen, ik stierf een beetje vanbinnen, hele gym rook naar de pizzaToen uit rage wel meteen een PR deadlift
Ik ga gewoon niet meer trainen als het pizza night is, dan maar eerder op de dag of een dag laterquote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Nouja voor die 10 dollar is dat het wel waard om af en toe verleid te worden.
Hier kunnen we alleen maar dromen van zo'n maandprijs.
zie je dan veel fatties?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:09 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet meer trainen als het pizza night is, dan maar eerder op de dag of een dag later
Geen beweging in te krijgen, ga nu eitje bakken en hoop dat de geur hem eindelijk uit bed krijgtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 06:52 schreef VMSDKR het volgende:
Nog geen Ethanolic hindabuilding. Ik win vandaag.
Elke werkdag dus om zes uur naast het mandje maar in het weekend dus gewoon de halve dag in coma. Daar valt die jongen even lelijk door de mand.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Geen beweging in te krijgen, ga nu eitje bakken en hoop dat de geur hem eindelijk uit bed krijgt
Echt he, Etha exposedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Elke werkdag dus om zes uur naast het mandje maar in het weekend dus gewoon de halve dag in coma. Daar valt die jongen even lelijk door de mand.
Lekkah nummer maatjes.
TT Nachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had vannacht een heerlijk squatkontje om te spoonenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 06:52 schreef VMSDKR het volgende:
Nog geen Ethanolic hindabuilding. Ik win vandaag.
wat is ditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Touché.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik had vannacht een heerlijk squatkontje om te spoonen
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik had vannacht een heerlijk squatkontje om te spoonen
Zo dacht ik er ook over, maar toen mn vader ziek was hadden we 30-40K aan medicijnen in huis en dat is dus zonder het meerekenen van dure CT scans etc van zoveel honderd euro per keer. En andere onderzoeken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True, true, maar healthcare is over het algemeen erg overrated brah, of ik denk te makkelijk. Ik heb bijvoorbeeld ook mijn tandartsenverzekering opgezegd, zinloos betalen joh. En wij leven relatief gezond. Hoe vaak heb je nou écht iets gehad aan die healthcare?
Enlighten me.
ja ik ga als ik weer begin met school ook ff kijken of ik ergens met studentenkorting (skeere tijden) naar de gym kan, dan kom ik hier ook lekker m'n progessies posten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:57 schreef JackieBrown het volgende:
pics en Vaseline in het topic total mayhem.
Fanta wat meten je biceps nu?
Wel duidelijke tri's maar die DD cup is nu wel een B denk of ligt dat aan die foto?
Dat zou eindelijk eens een goede keuze zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja ik ga als ik weer begin met school ook ff kijken of ik ergens met studentenkorting (skeere tijden) naar de gym kan, dan kom ik hier ook lekker m'n progessies posten.
Daar kan de AH wel wat van lerenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ey lovelotion even dimmen he. het is hier een en al liefde.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:35 schreef Levolution het volgende:
Zie haar ook aandacht van de bois willen.
Eerst de rest afkraken maar zodra ze zelf geen vieze fatty meer is wil ze ook aandacht hoor.
Triest wijf.
Ehm, juist.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:35 schreef Levolution het volgende:
Eerst de rest afkraken maar zodra ze zelf geen vieze fatty meer is wil ze ook aandacht hoor.
Triest wijf.
them muscles, them smooth skinquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Levo's 'meisjes plagen kusjes vragen'-tactics. Ik zie wat je doet hier broer. Werkt het een beetje?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:35 schreef Levolution het volgende:
Triest wijf.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ey lovelotion even dimmen he. het is hier een en al liefde.
Dit zijn zeker geen sneren?quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wtf is dat voor foto, wat showt ze precies?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze wou juist spieren kweken, dacht ik![]()
Nee, dat eerste is een vraag, en dat 2e is wat ik dacht.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit zijn zeker geen sneren?
[..]
[..]
Hehehe, ik ben het wel met Lovelotion eens hoor. In een ander topic Fanta sneren uitdelen en nu hier leuk komen doen.quote:
Ik ben gewoon blij met wat ik bereikt heb. En ik ben nooit echt een fatty geweest lol.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:35 schreef Levolution het volgende:
Triest wijf.
Ik heb verder niet gezien hoe ze erop reageert maar het boeit me ook niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, dat eerste is een vraag, en dat 2e is wat ik dacht.
Dat jij het ziet als een sneer is niet mijn probleem, evenmin dat zij er als een achterlijk rund op reageert. Maargoed ik ben weg, raar kliekje dit op een paar uitzonderingen na.
Ging niet over jou Fantaatje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij met wat ik bereikt heb. En ik ben nooit echt een fatty geweest lol.
Vaseline die eerst sneren over jou maakte en nu opeens zelf wel wil trainen.quote:
Ga niet in discussie met me als je niet eens weet hoe die shit zit weet je, fucking white knight gedragquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb verder niet gezien hoe ze erop reageert maar het boeit me ook niet.
Ik heb zelf ook lopen ouwehoeren dus daar gaat het me niet om, maar ik ga dan tenminste niet lopen verkondigen dat ik eigenlijk ook wel wil trainen en foto's wil posten. Zo blijkt maar weer dat jij alleen uit jaloezie handelt.
Ik was eerder met het claimen van white knight gedrag, je diss is hierbij ongeldig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga niet in discussie met me als je niet eens weet hoe die shit zit weet je, fucking white knight gedrag.
Je mag nu ook wel in mijn broekje, ik zal mijn adres eventjes geven via dm.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vaseline die eerst sneren over jou maakte en nu opeens zelf wel wil trainen.
Ik hang de white knight voor je uit. Dat is dan 50 euro, bankrekening komt per DM.
wejoooquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga niet in discussie met me als je niet eens weet hoe die shit zit weet je, fucking white knight gedrag.
Ik sta al een paar maanden in de rij en hij mag meteen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je mag nu ook wel in mijn broekje, ik zal mijn adres eventjes geven via dm.
Ik geef mijn credits door aan VMSDKR.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je mag nu ook wel in mijn broekje, ik zal mijn adres eventjes geven via dm.
Lol stalkerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:52 schreef Kesefkesef het volgende:
vasaline is gedisst en gaat nu bij andere sc's uithuilen wejo wejo kk triest
Overigens de credits terug voor het meteen correct spellen van mijn username. Die gave is niet iedereen hier toebedeeld.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik geef mijn credits door aan VMSDKR.
Jonge ik geef die credits juist weg zodat ik geen soa oploop, wat geef je terug dan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Overigens de credits terug voor het meteen correct spellen van mijn username. Die gave is niet iedereen hier toebedeeld.
Kijk nou uihuit, Je jaagt iedereen tegen je in het harnas.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jonge ik geef die credits juist weg zodat ik geen soa oploop, wat geef je terug dan.
Srs?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kijk nou uihuit, Je jaagt iedereen tegen je in het harnas.
Overigens kun je prima sex hebben met mensen met HIV of AIDS zolang hun level niet hoger dan x is ofzo. Fanta weet wel hoe dat zit.
Fanta heeft me zoiets wijsgemaakt, maar ik weet niet precies meer hoe het zit.quote:
Ik zou het niet riskerenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Fanta heeft me zoiets wijsgemaakt, maar ik weet niet precies meer hoe het zit.
Leg even uit als je wil, Fanta. Ik weet het ook allemaal niet.
ok bro.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:50 schreef Awesome_ het volgende:
Je moet wel wat minder aseksuele bh's kopen fanta.
ONZ / [ONZ STONERS!] #275 - Haha, mooi niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Drommel is ook een stoner, we moeten hem afstoten!!!!!!!
Datzelfde kun je ook zeggen over de KLBSC, of... eigenlijk alle andere SC's.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, dat eerste is een vraag, en dat 2e is wat ik dacht.
Dat jij het ziet als een sneer is niet mijn probleem, evenmin dat zij er als een achterlijk rund op reageert. Maargoed ik ben weg, raar kliekje dit op een paar uitzonderingen na.
Dit. Als dit zo door gaat dan ga ik straks nog iets van zeggen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:04 schreef fathank het volgende:
Wat een fucking achterlijke klb-sc is dit geworden
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:05 schreef VMSDKR het volgende:
Laten we het weer over liften hebben.
Ik weet even niks.
De mijnequote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef Awesome_ het volgende:
'Welke kwark' doet het altijd wel goed?
AH puur&eerlijk biologische magere kwarkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef Awesome_ het volgende:
'Welke kwark' doet het altijd wel goed?
Sowieso is het Raymondquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
We hebben een natuurlijke leider nodig. Wie staat er op?
Vind ik niet erg, ooit een keer een filmpje gezien van zo'n powerlifter die z'n been brak. Staat nog op mijn netvlies gebrand.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat die afkapt
Of CarbonC, hij is sick groot (Kijk zijn UI mensen).quote:
Eerlijk boii hier. Jij komt er welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
AH puur&eerlijk biologische magere kwark
Die met zn knie opzij klapt? Die is wel nasty ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, ooit een keer een filmpje gezien van zo'n powerlifter die z'n been brak. Staat nog op mijn netvlies gebrand.![]()
[..]
Of CarbonC, hij is sick groot (Kijk zijn UI mensen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |