heb ipHone 5 (32 GB) heheh,' maar is oke zo.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
druk op ESC abe
een nieuwe wereld gaat voor je open
haha ja ik zie al die nerdjes op son rare forum ofzo praten fok bodybuilding heet die site ofzoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:42 schreef Jahr00n het volgende:
wetenschap heet niks met deze sport te make
gwon veel eten
veel spuite dn word je vanzelf groot niet zo moeilijk doen allemaal met vage shit over eiwitte en zo
wat een flikkerssquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:44 schreef hezdunnah het volgende:
kk wat zijn dit voor grappen vodafone rekent ff 2.25 voor mislukte incasso
25 posts per paginaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens ff rustig. Nu alweer pagina 3, dit gaat gewoon te gek! Srs.
ja, post dan niet,manquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens ff rustig. Nu alweer pagina 3, dit gaat gewoon te gek! Srs.
Ja, oke.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iedereen moet bezuinige deze dagen. Ik had gekeken waar rob geus en alberto stegeman deze zomer zijn. Ik ga nu ook daarheen fucking cheap hotel boeke en dan klage over schimmel op douchegordijn.. ja je moet gewoon slim zijn!
je doet toch wel zalf er op of cirkelzaagquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja tuurlijk jahroon, maar soms moet je gewoon slim spelen. Ik ga gewoon altijd klage en dinge proberen. Heb nu ook kaart voor invalideparkeerplaats gefixt voor aambeiem. Die meisje wist niet dat die kaart voor jaar geldig is en dat ik maandag gewoon weer 150 kilo in me nek gooi.
Als je niet schiet kun je ook niet missen.
heb die gewoon gekopieerd en aangepast is potosoepquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja tuurlijk jahroon, maar soms moet je gewoon slim spelen. Ik ga gewoon altijd klage en dinge proberen. Heb nu ook kaart voor invalideparkeerplaats gefixt voor aambeiem. Die meisje wist niet dat die kaart voor jaar geldig is en dat ik maandag gewoon weer 150 kilo in me nek gooi.
Als je niet schiet kun je ook niet missen.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:10 schreef CarbonC het volgende:
Ziet er goed uit Fanta & G.R.S.!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook wel met penor, als je anaal doet is het toch net alsof je een chick neemt. Zit qua gevoel geen verschil tussen mannen en vrouwen anus, alleen wat er omheen zit is anders.quote:
gast wat lul je, er zit wel degelijk verschil in, boiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ook wel met penor, als je anaal doet is het toch net alsof je een chick neemt. Zit qua gevoel geen verschil tussen mannen en vrouwen anus, alleen wat er omheen zit is anders.
Ja omdat er bij de een een harig lichaam omheen zit en bij de ander een mooi, vrouwelijk lichaam. Maar dat laatste heb je bij shemales ook.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast wat lul je, er zit wel degelijk verschil in, boi
sinds wanneer hebben wijve een prostaat?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja omdat er bij de een een harig lichaam omheen zit en bij de ander een mooi, vrouwelijk lichaam. Maar dat laatste heb je bij shemales ook.
Niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben wijve een prostaat?
Bukkake op Fanta.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Com at me broeders. COME AT ME CUNTS.
Gezien je volslanke postuur is alleen Sapstengel daar toe in staat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha ik zou kapot hard lachen als hier iemand een foto post van zijn kwakkie op mijn foto.
ff de printer fixen danquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha ik zou kapot hard lachen als hier iemand een foto post van zijn kwakkie op mijn foto.
Ik zag eerst alleen bovenste helft van foto, toen leek het net panzer.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Post je tieten maar en ik spuit dwars door mijn tablet heen. Kom op, gewoon doenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Echt waar he..Als ik jou was he.. Zou ik me gewoon aftrekken op mijn eigen posts.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Gezien je volslanke postuur is alleen Sapstengel daar toe in staat.
waar koop je zulke tanksquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |