waarom pak je die lapo danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik teringlang wachte zodat iemand anders topic maakt. Gaan ze allemaal braaf wachte... Sjonge!
Niet weten wat swag is..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:28 schreef VMSDKR het volgende:
frikandel wil weer in de spotligts staan. hele avond aL.
Beter je eiwitten uit kip/vis halen mi mang.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:29 schreef Levolution het volgende:
jonges ik eet elke dag minimaal 6 eieren soms wel 10 moet ik me zorgen maken sgijnt veel cholesterol in die eitjes te zitte
voedingscentrum adviseert 1 ei per week en lekker gek op pasen 2 eitjes
wat moet ik doen
waarom danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beter je eiwitten uit kip/vis halen mi mang.
beter gwn whey neme veel makkelijkerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja of uit piri piri en tonijn dat kan ook.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
waarom is het gezonder danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gezonder en als je lean wilt worden beste manier.
Tonijn is vis..kankerkut.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja of uit piri piri en tonijn dat kan ook.
zijn hoofd is fokking klein ofzo wat is dit.quote:
Er traint een look-a-like bij mij in de gym. Srs.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
zijn hoofd is fokking klein ofzo wat is dit.
zijn ligaam is gwn groot vriendquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb je hem al gemelkt bby?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er traint een look-a-like bij mij in de gym. Srs.
Jah en piri piri kip!!! Jesus ik moet jou ook alle grappen uitleggen!!!quote:
tjek die lelijkerd op 3:10 fucking 30 kg bankdrukke ofzo allemaal lucht die vent met zn smerige kinderhoofdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
zijn ligaam is gwn groot vriend
ik heb dit ook mijn piemel lijkt heel klein
lol ik leg gewoon die aminobolan infuus aan snachtsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik volg nu slaapdieet. Dan moet je gewoon zoveel mogelijk slape. Als je slaapt eet je niet. Seems legit.
is wel goed idee vriend ik zet nu om de twee uur de wekker om whey te nemenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
lol ik leg gewoon die aminobolan infuus aan snachts
Dat vraag ik me ook altijd af. EI witten komen uit een kip. Dus je eet EIeren om EI witten binnen te krijgen. Uit nood kan je een kip eten, but thats it. Eet EI of kip, maakt niet uit wat eerst kwam.quote:
idd geen vette die zijn ongezond en dan word je niet leanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:35 schreef hezdunnah het volgende:
infuus is best gewoon naald in je lijf hele dag rondlopen met dat ding en alleen benodigde voedingsstoffen
Ik wil volgend jaar besmet raken met lintworm. Schijn je kk droog van te worden ook.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
lol ik leg gewoon die aminobolan infuus aan snachts
ik had infuus was geen grammetje vet maar die naald zat te lang op een plek dus ging irriteren bijna mn arm erafquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
idd geen vette die zijn ongezond en dan word je niet lean
Mind = blownquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af. EI witten komen uit een kip. Dus je eet EIeren om EI witten binnen te krijgen. Uit nood kan je een kip eten, but thats it. Eet EI of kip, maakt niet uit wat eerst kwam.
nee man twee dope nummer op die album ofso vond het niet super ofso om bij te wone niemand wilde ook meequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:36 schreef VMSDKR het volgende:
jaheon ben je naar great minds geweest vorge week
haha hoort erbij vriend had ook dikke abces op mijn reet door test spuite elke xquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:37 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik had infuus was geen grammetje vet maar die naald zat te lang op een plek dus ging irriteren bijna mn arm eraf
als ik in me kont druk vol ik de test zitte betje raarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
haha hoort erbij vriend had ook dikke abces op mijn reet door test spuite elke x
gebruikte ook zelfde naald ik ga toch niet kkveel geld uitgeve aan naalden
wie zijn billen spuit moet op de blaren zittenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
haha hoort erbij vriend had ook dikke abces op mijn reet door test spuite elke x
gebruikte ook zelfde naald ik ga toch niet kkveel geld uitgeve aan naalden
Het is geen filosofie, het is wetenschap. Dat ligt bij de AH in het schap. Niet zo moeilijk dus. Got it?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mind = blown
Wat is dit voor hoogstaande filosofie zo laat nog?
ohh was wel lekker showtje.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nee man twee dope nummer op die album ofso vond het niet super ofso om bij te wone niemand wilde ook mee
komt omdat je ziek hoge doses spuit is niet zo ergquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als ik in me kont druk vol ik de test zitte betje raar
ik ga morge ff kijke heeft de appie to go dit ook?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is geen filosofie, het is wetenschap. Dat ligt bij de AH in het schap. Niet zo moeilijk dus. Got it?
jatog doe ook wel eens alcohol klein beetje gelijk dronken hoef je niet meer bier enzquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
beter direct in je aderen spuite for betere opname
druk op ESC abequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ohh was wel lekker showtje.
levelotion ik word helemaal geparanostizeerd door jouw ui xP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |