Ik zou het niet riskerenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Fanta heeft me zoiets wijsgemaakt, maar ik weet niet precies meer hoe het zit.
Leg even uit als je wil, Fanta. Ik weet het ook allemaal niet.
ok bro.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:50 schreef Awesome_ het volgende:
Je moet wel wat minder aseksuele bh's kopen fanta.
ONZ / [ONZ STONERS!] #275 - Haha, mooi niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Drommel is ook een stoner, we moeten hem afstoten!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Datzelfde kun je ook zeggen over de KLBSC, of... eigenlijk alle andere SC's.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, dat eerste is een vraag, en dat 2e is wat ik dacht.
Dat jij het ziet als een sneer is niet mijn probleem, evenmin dat zij er als een achterlijk rund op reageert. Maargoed ik ben weg, raar kliekje dit op een paar uitzonderingen na.
Dit. Als dit zo door gaat dan ga ik straks nog iets van zeggen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:04 schreef fathank het volgende:
Wat een fucking achterlijke klb-sc is dit geworden
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:05 schreef VMSDKR het volgende:
Laten we het weer over liften hebben.
Ik weet even niks.
De mijnequote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef Awesome_ het volgende:
'Welke kwark' doet het altijd wel goed?
AH puur&eerlijk biologische magere kwarkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef Awesome_ het volgende:
'Welke kwark' doet het altijd wel goed?
Sowieso is het Raymondquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
We hebben een natuurlijke leider nodig. Wie staat er op?
Vind ik niet erg, ooit een keer een filmpje gezien van zo'n powerlifter die z'n been brak. Staat nog op mijn netvlies gebrand.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat die afkapt
Of CarbonC, hij is sick groot (Kijk zijn UI mensen).quote:
Eerlijk boii hier. Jij komt er welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
AH puur&eerlijk biologische magere kwark
Die met zn knie opzij klapt? Die is wel nasty ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, ooit een keer een filmpje gezien van zo'n powerlifter die z'n been brak. Staat nog op mijn netvlies gebrand.![]()
[..]
Of CarbonC, hij is sick groot (Kijk zijn UI mensen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |