Ik ben gewoon blij met wat ik bereikt heb. En ik ben nooit echt een fatty geweest lol.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:35 schreef Levolution het volgende:
Zie haar ook aandacht van de bois willen.
Eerst de rest afkraken maar zodra ze zelf geen vieze fatty meer is wil ze ook aandacht hoor.
Triest wijf.
Ik heb verder niet gezien hoe ze erop reageert maar het boeit me ook niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, dat eerste is een vraag, en dat 2e is wat ik dacht.
Dat jij het ziet als een sneer is niet mijn probleem, evenmin dat zij er als een achterlijk rund op reageert. Maargoed ik ben weg, raar kliekje dit op een paar uitzonderingen na.
Ging niet over jou Fantaatje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij met wat ik bereikt heb. En ik ben nooit echt een fatty geweest lol.
Vaseline die eerst sneren over jou maakte en nu opeens zelf wel wil trainen.quote:
Ga niet in discussie met me als je niet eens weet hoe die shit zit weet je, fucking white knight gedragquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb verder niet gezien hoe ze erop reageert maar het boeit me ook niet.
Ik heb zelf ook lopen ouwehoeren dus daar gaat het me niet om, maar ik ga dan tenminste niet lopen verkondigen dat ik eigenlijk ook wel wil trainen en foto's wil posten. Zo blijkt maar weer dat jij alleen uit jaloezie handelt.
Ik was eerder met het claimen van white knight gedrag, je diss is hierbij ongeldig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga niet in discussie met me als je niet eens weet hoe die shit zit weet je, fucking white knight gedrag.
Je mag nu ook wel in mijn broekje, ik zal mijn adres eventjes geven via dm.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vaseline die eerst sneren over jou maakte en nu opeens zelf wel wil trainen.
Ik hang de white knight voor je uit. Dat is dan 50 euro, bankrekening komt per DM.
wejoooquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga niet in discussie met me als je niet eens weet hoe die shit zit weet je, fucking white knight gedrag.
Ik sta al een paar maanden in de rij en hij mag meteen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je mag nu ook wel in mijn broekje, ik zal mijn adres eventjes geven via dm.
Ik geef mijn credits door aan VMSDKR.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je mag nu ook wel in mijn broekje, ik zal mijn adres eventjes geven via dm.
Lol stalkerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:52 schreef Kesefkesef het volgende:
vasaline is gedisst en gaat nu bij andere sc's uithuilen wejo wejo kk triest
Overigens de credits terug voor het meteen correct spellen van mijn username. Die gave is niet iedereen hier toebedeeld.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik geef mijn credits door aan VMSDKR.
Jonge ik geef die credits juist weg zodat ik geen soa oploop, wat geef je terug dan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Overigens de credits terug voor het meteen correct spellen van mijn username. Die gave is niet iedereen hier toebedeeld.
Kijk nou uihuit, Je jaagt iedereen tegen je in het harnas.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jonge ik geef die credits juist weg zodat ik geen soa oploop, wat geef je terug dan.
Srs?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kijk nou uihuit, Je jaagt iedereen tegen je in het harnas.
Overigens kun je prima sex hebben met mensen met HIV of AIDS zolang hun level niet hoger dan x is ofzo. Fanta weet wel hoe dat zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |