wat is ditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Com at me broeders. COME AT ME CUNTS.
Touché.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik had vannacht een heerlijk squatkontje om te spoonen
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik had vannacht een heerlijk squatkontje om te spoonen
Zo dacht ik er ook over, maar toen mn vader ziek was hadden we 30-40K aan medicijnen in huis en dat is dus zonder het meerekenen van dure CT scans etc van zoveel honderd euro per keer. En andere onderzoeken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True, true, maar healthcare is over het algemeen erg overrated brah, of ik denk te makkelijk. Ik heb bijvoorbeeld ook mijn tandartsenverzekering opgezegd, zinloos betalen joh. En wij leven relatief gezond. Hoe vaak heb je nou écht iets gehad aan die healthcare?
Enlighten me.
ja ik ga als ik weer begin met school ook ff kijken of ik ergens met studentenkorting (skeere tijden) naar de gym kan, dan kom ik hier ook lekker m'n progessies posten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:57 schreef JackieBrown het volgende:
pics en Vaseline in het topic total mayhem.
Fanta wat meten je biceps nu?
Wel duidelijke tri's maar die DD cup is nu wel een B denk of ligt dat aan die foto?
Dat zou eindelijk eens een goede keuze zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja ik ga als ik weer begin met school ook ff kijken of ik ergens met studentenkorting (skeere tijden) naar de gym kan, dan kom ik hier ook lekker m'n progessies posten.
Daar kan de AH wel wat van lerenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik doe nu veel boodschappen bij whole foods en trader joe's, bazenwinkels, daar word ik een beetje nat van iedere keer als ik daar kom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze hebben daar van die bakken met ongezouten en ongebrandde nootjes en quinoa enz. Alles is biologisch en superveel unieke producten die je nergens anders vind, had laatst een pint icecream gekocht waar een hele pint 150 kcals isWas nog lekker ook.
ey lovelotion even dimmen he. het is hier een en al liefde.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:35 schreef Levolution het volgende:
Zie haar ook aandacht van de bois willen.
Eerst de rest afkraken maar zodra ze zelf geen vieze fatty meer is wil ze ook aandacht hoor.
Triest wijf.
Ehm, juist.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:35 schreef Levolution het volgende:
Eerst de rest afkraken maar zodra ze zelf geen vieze fatty meer is wil ze ook aandacht hoor.
Triest wijf.
them muscles, them smooth skinquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Com at me broeders. COME AT ME CUNTS.
Levo's 'meisjes plagen kusjes vragen'-tactics. Ik zie wat je doet hier broer. Werkt het een beetje?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:35 schreef Levolution het volgende:
Triest wijf.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ey lovelotion even dimmen he. het is hier een en al liefde.
Dit zijn zeker geen sneren?quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wtf is dat voor foto, wat showt ze precies?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze wou juist spieren kweken, dacht ik![]()
Nee, dat eerste is een vraag, en dat 2e is wat ik dacht.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit zijn zeker geen sneren?
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |