my body is readyquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alleen als ik eerst jouw anus met een puska mag penetreren.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:01 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
come at me hobriefje zit in de weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Ga mij jelly maken met jouw toegang tot alle magische Amerikaanse producten dan.quote:
Is goet, Ali.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
my body is ready
[..]
briefje zit in de weg.
Ik liep laatst door de walmart en toen zag ik alle mrs dash smaken op een rijtje staan en toen moest ik aan jou denkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga mij jelly maken met jouw toegang tot alle magische Amerikaanse producten dan.
De walmart lijkt me best wel awesome. srs, hebben ze daar echt zoveel van die tokkiefiguren zoals op peopleofwalmart.com?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:04 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik liep laatst door de walmart en toen zag ik alle mrs dash smaken op een rijtje staan en toen moest ik aan jou denken
Ik heb er nog geen gezien in de walmart, maar zie sowieso genoeg raar volk hier rondlopenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De walmart lijkt me best wel awesome. srs, hebben ze daar echt zoveel van die tokkiefiguren zoals op peopleofwalmart.com?
Waarom doe je mij dit aan, dit is mijn weak spot.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:04 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik liep laatst door de walmart en toen zag ik alle mrs dash smaken op een rijtje staan en toen moest ik aan jou denken
Ja kan ik me voorstellen, waar zit je precies?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:07 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen gezien in de walmart, maar zie sowieso genoeg raar volk hier rondlopen
Ja maar wij hebben healthcare en wat heb je liever?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom doe je mij dit aan, dit is mijn weak spot.![]()
Zo fucking jelly op die muricans, mannn. Als ik al die producten zie bij die gasten die ik op YouTube volg dan explodeert mijn brein. Nog eventjes wachten. Geduld is een schone zaak.
kom dan, joego geneticsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Ik doe nu veel boodschappen bij whole foods en trader joe's, bazenwinkels, daar word ik een beetje nat van iedere keer als ik daar komquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom doe je mij dit aan, dit is mijn weak spot.![]()
Zo fucking jelly op die muricans, mannn. Als ik al die producten zie bij die gasten die ik op YouTube volg dan explodeert mijn brein. Nog eventjes wachten. Geduld is een schone zaak.
jy hebt grotere armen dan ikquote:
True, true, maar healthcare is over het algemeen erg overrated brah, of ik denk te makkelijk. Ik heb bijvoorbeeld ook mijn tandartsenverzekering opgezegd, zinloos betalen joh. En wij leven relatief gezond. Hoe vaak heb je nou écht iets gehad aan die healthcare?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben healthcare en wat heb je liever?
notsr
murica.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
kom dan, joego geneticsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat weet jij daar nou weer vanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:11 schreef Sapstengel het volgende:
Trader Joe's is voor hipsters en yuppen. Maar aan de andere kant, je rijdt ook een mini dus dat past wel.
Ik ben er ook niet zo bang voor hoor. Er leven miljoenen mensen in Amerika waarmee het allemaal prima gaat. Dus zo erg is het vast niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True, true, maar healthcare is over het algemeen erg overrated brah, of ik denk te makkelijk. Ik heb bijvoorbeeld ook mijn tandartsenverzekering opgezegd, zinloos betalen joh. En wij leven relatief gezond. Hoe vaak heb je nou écht iets gehad aan die healthcare?
Enlighten me.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
kom dan, joego geneticsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is je borsthaar gek. Dit is geen joego. Zit je nou te liegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
not srsZo fucking awesomeee!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik doe nu veel boodschappen bij whole foods en trader joe's, bazenwinkels, daar word ik een beetje nat van iedere keer als ik daar kom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze hebben daar van die bakken met ongezouten en ongebrandde nootjes en quinoa enz. Alles is biologisch en superveel unieke producten die je nergens anders vind, had laatst een pint icecream gekocht waar een hele pint 150 kcals isWas nog lekker ook.
Man, dit is niet leuk meer. Ik zag laatst nog een product en ik wou je het toen vertellen, maar ben het vergeten.
Je hebt daar ook 200 verschillende cereals, vanille amandelmelk en nog zo veel meer. Als ik wat wil dan probeer ik het via Amazon hier naartoe te halen, maar vaak komt er voor iets wat ¤ 9,- kost ¤ 30,- verzendkosten bij. Belachelijk.
Nu stoppen, want anders sla ik je Mini aan gort.
If not now, then when.
Precies brah, en ik leef mijn leven liever in Cali.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo bang voor hoor. Er leven miljoenen mensen in Amerika waarmee het allemaal prima gaat. Dus zo erg is het vast niet.
Als je gewoon een goede baan hebt, of tweeverdiener bent kun je denk ik prima leven. En in Nederland is alles ook gewoon duur.
30min van Philadelphia, 1.5uur van NYC, 1.5u van jersey shorequote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen, waar zit je precies?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
30min van Philadelphia, 1.5uur van NYC, 1.5u van jersey shore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |