mirin' vascularityquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Com at me broeders. COME AT ME CUNTS.
Wat show je hier precies dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die telefoon zit in de weg.quote:
do you even lift?quote:
Ik rijd al 13 jaar paard dus ik hoef niet te squatten u mirin bitch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vaseline stel je ff voor.. hoeveel borste je hebt hoeveel kilo je squat die shit.
Je wilt niet zeggen hoeveel borsten je hebt? Is het meer dan twee of minder?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik rijd al 13 jaar paard dus ik hoef niet te squatten u mirin bitch?
En de rest: None of your business.
quote:
quote:
ga naar het bokt forum ofzoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik rijd al 13 jaar paard dus ik hoef niet te squatten u mirin bitch?
En de rest: None of your business.
Nee want ik ben hier niet om over paarden te praten maar te vragen wat je precies showt, aangezien die foto in de klb sc werd neergezet werd ik nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
ga naar het bokt forum ofzo
wij joego's zijn gewoon normaal weet niet wat ze praatquote:
Die man draait wel door als ie in Amsterdiggiedam is hoor, je weet niksquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
wij joego's zijn gewoon normaal weet niet wat ze praat
ik heb de videos gezien, ik weet allesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die man draait wel door als ie in Amsterdiggiedam is hoor, je weet niks
Klopt, Vaseline heeft al snode plannen om mij elke dag te verkrachten. :$:$quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die man draait wel door als ie in Amsterdiggiedam is hoor, je weet niks