Donequote:
Zoveel moeite om hem telkens weg te halenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:29 schreef Chloroform het volgende:
Die moeite elke keer om die OP maar weer terug te zetten.
Ik moest snel typen vanwege nieuwtopicjatnegerts hierquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
TT en OP trouwens![]()
FOK!dieptepunt bereikt. In de OP van een SC
Beter dan je zou denkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:37 schreef Chloroform het volgende:
Ik vraag me af of deze jongen überhaupt een beetje mee kan komen in een sociaal gezelschap.
Bij jou in bed?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker Friends kijken, zo leuke serie xE!!
Rofl nee, word hier geen friends gekeken in mijn bed, alleen andere dingen :$$$$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rofl nee, word hier geen friends gekeken in mijn bed, alleen andere dingen :$$$$Wilde alleen Friends kijken bij jou in bed, sjjeeeeeeezuuusss doe rustig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Nooit gezien, maar titel spreekt me niet aanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
King of Queens vindt je ook leuk ofnie?
sjesus wat een gedoe met jou toch.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde alleen Friends kijken bij jou in bed, sjjeeeeeeezuuusss doe rustig.
Laat me met rust.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[]
Com at me broeders. COME AT ME CUNTS.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik zag eerst alleen bovenste helft van foto, toen leek het net panzer.
waar?quote:
Wat voor wedstrijd en waarin Limburg?quote:
dressuur in helden denk ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat voor wedstrijd en waarin Limburg?
Ahh paardrijden. Niet bij mij in de buurt iig.quote:
Panningen. En crosswedstrijd, ga niet voor dressuur helemaal hierheenquote:
mooi, ver weg dusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Panningen. En crosswedstrijd, ga niet voor dressuur helemaal hierheen. Rijd trouwens nooit dressuurwedstrijden, ben niet zo'n dressuurprikker als al die Limburgers.
Wauw.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:35 schreef wise het volgende:
je gezicht wanneer ze gaat zingen
[ afbeelding ]
Ook wel maar dan is afvallen ook nodig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze wou juist spieren kweken, dacht ik![]()
Was ook niet sarcastisch bedoeldquote:
jij staat er ook inquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry maar je moet lid zijn van de klb sc om in de OP te mogen.
Tegen wie heb je het nou?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:27 schreef VMSDKR het volgende:
jij hebt hele kwetsende foto's geplaatst in deze chat en daarom sta jij er niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |