Donequote:
Zoveel moeite om hem telkens weg te halenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:29 schreef Chloroform het volgende:
Die moeite elke keer om die OP maar weer terug te zetten.
Ik moest snel typen vanwege nieuwtopicjatnegerts hierquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
TT en OP trouwens![]()
FOK!dieptepunt bereikt. In de OP van een SC
Beter dan je zou denkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:37 schreef Chloroform het volgende:
Ik vraag me af of deze jongen überhaupt een beetje mee kan komen in een sociaal gezelschap.
Bij jou in bed?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker Friends kijken, zo leuke serie xE!!
Rofl nee, word hier geen friends gekeken in mijn bed, alleen andere dingen :$$$$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rofl nee, word hier geen friends gekeken in mijn bed, alleen andere dingen :$$$$Wilde alleen Friends kijken bij jou in bed, sjjeeeeeeezuuusss doe rustig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Nooit gezien, maar titel spreekt me niet aanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
King of Queens vindt je ook leuk ofnie?
sjesus wat een gedoe met jou toch.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde alleen Friends kijken bij jou in bed, sjjeeeeeeezuuusss doe rustig.
Laat me met rust.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[]
Com at me broeders. COME AT ME CUNTS.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik zag eerst alleen bovenste helft van foto, toen leek het net panzer.
waar?quote:
Wat voor wedstrijd en waarin Limburg?quote:
dressuur in helden denk ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat voor wedstrijd en waarin Limburg?
Ahh paardrijden. Niet bij mij in de buurt iig.quote:
Panningen. En crosswedstrijd, ga niet voor dressuur helemaal hierheenquote:
mooi, ver weg dusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Panningen. En crosswedstrijd, ga niet voor dressuur helemaal hierheen. Rijd trouwens nooit dressuurwedstrijden, ben niet zo'n dressuurprikker als al die Limburgers.
Wauw.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:35 schreef wise het volgende:
je gezicht wanneer ze gaat zingen
[ afbeelding ]
Ook wel maar dan is afvallen ook nodig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze wou juist spieren kweken, dacht ik![]()
Was ook niet sarcastisch bedoeldquote:
jij staat er ook inquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry maar je moet lid zijn van de klb sc om in de OP te mogen.
Tegen wie heb je het nou?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:27 schreef VMSDKR het volgende:
jij hebt hele kwetsende foto's geplaatst in deze chat en daarom sta jij er niet in.
Dat maak ik wel uit. Ik beoordeel dat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:27 schreef VMSDKR het volgende:
jij hebt hele kwetsende foto's geplaatst in deze chat en daarom sta jij er niet in.
Pardon, ik ken mijn plaats.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat maak ik wel uit. Ik beoordeel dat.
Wow, nee. Gemist.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Altijd 2 handen op elkaar voor 2nootn.![]()
Foto op pagina 1 hier al beoordeling gegeven?
Good boiquote:
Ik weet nog steeds niet wat ze precies probeert te showenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Altijd 2 handen op elkaar voor 2nootn.![]()
Foto op pagina 1 hier al beoordeling gegeven?
Haar lichaam waarschijnlijk. Maar dat is een wilde gok hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ze precies probeert te showen.
Oh ja natuurlijk, zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Haar lichaam waarschijnlijk. Maar dat is een wilde gok hoor.
Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk, zou ik ook doen.
fat loss en muscle gainsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ze precies probeert te showen.
Okequote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, dezelfde foto maken maar dan anders.
doe dan ff.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beertje, ben trots op je. Dit is de eerste normale reactie die ik op die vraag krijg.
quote:
Toe dan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had je natuurlijk zelf ook kunnen bedenken he, slimme arie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beertje, ben trots op je. Dit is de eerste normale reactie die ik op die vraag krijg.
Ja wou nog toevoegen behalve Modus maar deed het toch maar niet. Bij dezen: behalve Modus.quote:
Mwah niet echt, aangezien die foto kenseronduidelijk is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Had je natuurlijk zelf ook kunnen bedenken he, slimme arie.
Sorryquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:27 schreef VMSDKR het volgende:
Je kan prima het doel van die foto ontcijferen, niet zo dom doenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mwah niet echt, aangezien die foto kenseronduidelijk is.
Neequote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je kan prima het doel van die foto ontcijferen, niet zo dom doen
Het is allang misgegaan, wat bazel je.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Beter houden jullie de vrouwen hier beetje kort. Dit gaat nog eens goed mis.
GODVERDOMME GEBRUIK JE GRIJZE MASSA EENSquote:
Met jou ja, ik ben nog volledig in control ;squote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is allang misgegaan, wat bazel je.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met jou ja, ik ben nog volledig in control ;s
quote:
Godverquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WAS GOED GRAPJE HEAH?!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:$
Weet wel hoe ik jou moet pleasenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GodverDie gif een paar keer achter elkaar deed het hem
Ze duwt haar teen er in, plast er vervolgens overheen en drinkt het opquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik kan niet zien op mobiel, wat doet ze met glas.. ZeG HEat, ZEG HET!!!
Ze duwt haar teen er in, plast er vervolgens overheen en drinkt het opquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik kan niet zien op mobiel, wat doet ze met glas.. ZeG HEat, ZEG HET!!!
Ik heb kaarten voor pathee, ga je mee?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze duwt haar teen er in, plast er vervolgens overheen en drinkt het op
Wow, we zijn zo verbonden :$quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze duwt haar teen er in, plast er vervolgens overheen en drinkt het op
Gaan we heen dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik heb kaarten voor pathee, ga je mee?
Film maakt niet uit toch, ik kijk sowieso altijd met 1 oog totaal andere kant op.quote:
High as a fucking kite jeweet niks.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:12 schreef Dqod het volgende:
Ik ben een kloon van Vaseline_ en ik ben high as fuck
Kom vlieg met me mee, over land, over zeequote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
High as a fucking kite jeweet niks.
K succes gr gr latah :$ xoxox gossip girlquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nou ik ben weer even weg hoor. Heb nog 5 dagen. KUsjes.
Ter land ter zee en in de luchtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom vlieg met me mee, over land, over zee
Tranen in m'n ogen gekregen, hou me vast!!quote:
Gekke trienquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tranen in m'n ogen gekregen, hou me vast!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:43 schreef Dqod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bwehehehehe..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie film wel, zeker, zeker!I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ja, mijn nichtje heeft me een goede mep verkochtquote:
whutquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, mijn nichtje heeft me een goede mep verkochtIk mag natuurlijk niet terug slaan.. dus ik heb haar bij de armen gepakt en in dr face geschreeuwd. Maar pijn doet het wel. Verdomme zeg klote tering kind
Breek liever dr nek. Duivels gebroed dat ze is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
whutgelijk armpje breken
en schreeuwen "JIJ BENT NIET DE BAAS
NEEEHEEE
Sorry :$quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dqod stahp y'arr trahmatizing mehh.
Thanks for reminding me why I don't like childrenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, mijn nichtje heeft me een goede mep verkochtIk mag natuurlijk niet terug slaan.. dus ik heb haar bij de armen gepakt en in dr face geschreeuwd. Maar pijn doet het wel. Verdomme zeg klote tering kind
Ik wil er ook geen meer. Tenminste niet als dit pleuris kind. Vanaf het moment dat die lelijkerd voor het eerst in mijn ogen keek had ik haar moeten laten vallen zodat ze dr 2uur oude nek brak.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry :$
[ afbeelding ]
[..]
Thanks for reminding me why I don't like children
hard geworden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil er ook geen meer. Tenminste niet als dit pleuris kind. Vanaf het moment dat die lelijkerd voor het eerst in mijn ogen keek had ik haar moeten laten vallen zodat ze dr 2uur oude nek brak.![]()
![]()
Corrigerende tik mag bestquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan krijg ik de pa over me heen.quote:
Hahahaha ohhhhquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil er ook geen meer. Tenminste niet als dit pleuris kind. Vanaf het moment dat die lelijkerd voor het eerst in mijn ogen keek had ik haar moeten laten vallen zodat ze dr 2uur oude nek brak.![]()
![]()
Ja nou, zeg je dat ie z'n dochter maar goed moet opvoedenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan krijg ik de pa over me heen.Is al eens eerder gebeurt
doe deze eensquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:10 schreef Dqod het volgende:
Laten we het dus over seks en drank gaan hebben, dit onderwerp geeft me onderhuidse kriebels waardoor ik m'n eigen huid eraf scheur en bijt
quote:Goede dag facebookers
Ik zoek rommeltjes voor de rommelmarkt als u de zolder of de schuur of andere kasten kleding kasten op gaat opruimen bij mijn is alles welkom diverse spullen en kledingen ook welkom stuur me een berichtje en ik kom het ophalen bij u dank je facebookers
Deel dit mee andere groetjes van XXX
Ja, al gedaan. Meerdere malen. Pleuris kind.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nou, zeg je dat ie z'n dochter maar goed moet opvoeden
Wat, die personality defect test? :$quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe deze eens
http://www.helloquizzy.com/quizzy/take
Momentje, zo even zoekenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh. ik bedoelde de "nympho whore" test
quote:I am a feeler. (Meaning you are emotional, not that you like to "touch" things. Perverts.)
quote:You scored 38 Nympho whore, -29 Gagging for it, -1 Average, and -8 Cold pussy!
You are 0% Rational, 43% Extroverted, 57% Brutal, and 14% Arrogant.quote:
Ik had vrij hoog bij extroverted, maar ik ben toch heul een verlegen meisje, dus hoe kan dat nou :$quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
You are 0% Rational, 43% Extroverted, 57% Brutal, and 14% Arrogant.
Dit vragen op fok. Op het fokforum. In klb. In de scquote:
Nja.. Ja.. Maar eerst de kat uit de boom kijken.. Ofzoquote:
Echt ehquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit vragen op fok. Op het fokforum. In klb. In de sc
kweeniequote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja.. Ja.. Maar eerst de kat uit de boom kijken.. Ofzo
Same here wel, denk ik, jatognietdan :$
[..]
Echt eh
quote:
Kijk mensen, zo erg ben ik nietquote:Pretty Messy
You scored 74% Dirtiness!
Your score indicates that your mind is on its way to true dirty status. You've passed the test, but there are some things you could work on. You appreciate dirty things and you wouldn't call your thoughts pure, but you haven't gone completely dirty. You don't have a hard time thinking dirty, but you're probably less driven to do so than someone with a true dirty mind.
Ja dan ben je echt abnormaalquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja.. Ja.. Maar eerst de kat uit de boom kijken.. Ofzo
Same here wel, denk ik, jatognietdan :$
[..]
Echt eh
Beetje net als Lakitu die standaard vroeg of er kwaliteit wasquote:
Wie :$quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet lachen, dan blijft ze aan de gang
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje net als Lakitu die standaard vroeg of er kwaliteit was
Wat denk je zelf
Wat ;squote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die snelle vogel met sjel in het haar
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar moet je hier niet voor zijn, nee.
I am a booyyyquote:
Neenquote:
JAwelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JAwelHij heeft strikjes in z'n haar en z'n pener tucked in, wordt verworpen dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:24 schreef Dqod het volgende:
Volgens de quizresultaten hou ik van badgirls.. Masochist pur sang, ik ben het
LAY OFF THE DRUGS MAN!!!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga VI kijkengouden koppel filmpjes op YouTube zijn een goede start
JIJ OOK :$quote:
Die onweerstaanbare drang om fokkers te meetenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
FB / 'World War Z' Voorvertoning voor 100 FOK!kers!
Wie komen? xoxo
Hahahaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die onweerstaanbare drang om fokkers te meeten
Film lijkt me bruut
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:48 schreef durrrr het volgende:
[..]
Hey vieze blacka sc junk ga lekker achter je pc'tje drugs gebruiken, jij bent echt zo waardeloos en nutteloos, zoefff ga eens naar buiten jij, zal wonderen doen. Ik vind jou echt het meest trieste persoon van heel FOK! en dat is nog wel wat.
Hoop oprecht dat hij trolltquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:
Die kerel is wel zwaar gefrustreerd, ik snap het niet zo.
Ik weet onderhand echt niet meer of hij trollt door te doen alsof die fotos met die sletjes zo super stoer zijn, of dat hij het echt stoer vind.
Ik was er eerst helemaal van overtuigd, maar nu weet ik het niet meerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoop oprecht dat hij trollt.
Maar dat zullen sommige mensen bij mijn posts ook wel hebben.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar stoer doen met 'lekkere' (bovengemiddelde, red.) chicks op FOK! is alsof ik op een Koreaans forum ga trollen dat mijn piemel zo ziek lang is vergeleken met hun.
Jeetje, heb je je portie vermaak voor vandaag ook weer gehad hè.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over Vas:
[..]![]()
![]()
!
Funny 'cuz it's true.
wel sneu.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:59 schreef oLexie het volgende:
Ik denk dat het echt is, ken meer van dat soort gasten.Als ze afgewezen worden ligt het altijd aan die meids en nooit aan hun.
Durrr is gewoon Indo toch? Die vinden zichzelf van nature al geweldig en verheven boven alles en iedereen.quote:
Kwestie van een rijke pa hebben en arrogantie door geld I guessquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:02 schreef oLexie het volgende:
[..]
Durrr is gewoon Indo toch? Die vinden zichzelf van nature al geweldig en verheven boven alles en iedereen.
hm, degenen die ik ken niet. die zijn gewoon chill.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:02 schreef oLexie het volgende:
[..]
Durrr is gewoon Indo toch? Die vinden zichzelf van nature al geweldig en verheven boven alles en iedereen.
Weer zo een vooroordeel.. Wat is dat nou toch met jou ? Eens door een indo geplayed ofzo ? Maar nee 1/2 moluks 1/4portugees 1/4arubaans.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:02 schreef oLexie het volgende:
[..]
Vertel het verhaal eens achter die fotos?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:04 schreef durrrr het volgende:
[..]
Weer zo een vooroordeel.. Wat is dat nou toch met jou ? Eens door een indo geplayed ofzo ? Maar nee 1/2 moluks 1/4portugees 1/4arubaans.
Komt die zwarte junk weer hoor gvdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kwestie van een rijke pa hebben en arrogantie door geld I guess
Alleen als jij gaat :$quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
FB / 'World War Z' Voorvertoning voor 100 FOK!kers!
Wie komen? xoxo
Ja, ik doe ook weer over 1 kam scheren nu. Sommigen die ik ken zijn chill, anderen zijn ook chill maar dan gaan ze zo onder elkaar praten over werk en dan denken ze helemaal alles te zijn omdat ze een dag thuis mogen werken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
hm, degenen die ik ken niet. die zijn gewoon chill.
Nee, eigenlijk niet. Woon wel samen met een Molukker als dat het beter maakt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:04 schreef durrrr het volgende:
[..]
Weer zo een vooroordeel.. Wat is dat nou toch met jou ? Eens door een indo geplayed ofzo ? Maar nee 1/2 moluks 1/4portugees 1/4arubaans.
Newsflash, vrouwen met laag iq vallen op Alfa/Arrogantie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:06 schreef durrrr het volgende:
Als ik arrogant was .. Zouden die lekkere chimis toch niet piccas willen maken met deze baas.
Daarom hou ik van je bby :$quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Newsflash, vrouwen met laag iq vallen op Alfa/Arrogantie.
fuck zei zequote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:10 schreef Dqod het volgende:
OMDAT JE BETA AS FUCK BENT DUS EH HAHAHAHAHAHA ;p
wow bedankt dat je het nog een keer uitlegde, ben zo dom xddddquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:10 schreef Dqod het volgende:
OMDAT JE BETA AS FUCK BENT DUS EH HAHAHAHAHAHA ;p
Ik giechelde :$quote:
Rustig maar, jezus ;s.. Zal door je haren strijken.. Met m'n hand, niet met een (heet) strijkijzerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow bedankt dat je het nog een keer uitlegde, ben zo dom xdddd
dWc 2.0 maar nog triester ditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:06 schreef durrrr het volgende:
[..]
Komt die zwarte junk weer hoor gvd![]()
Jij moet echt eens een frisse neus halen, en dan bedoel ik niet 'neus halen' door coke of pep of andere troep, maar naar buiten gaan.
Als ik arrogant was .. Zouden die lekkere chimis toch niet piccas willen maken met deze baas. Denk na domme aap.
Nee bedankt, heb wel wat beters te doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:12 schreef Dqod het volgende:
Rustig maar, jezus ;s.. Zal door je haren strijken.. Met m'n hand, niet met een (heet) strijkijzer
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee bedankt, heb wel wat beters te doen.
Die hand waar hij naar kijktquote:
Bekijk het eens vanuit een ander perspectief. Dat het gewoon de waarheid is, en je hulp moet zoeken.quote:
Vas kan bij mij op schoot terecht wanneer ze er aan toe isquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:17 schreef durrrr het volgende:
[..]
Bekijk het eens vanuit een ander perspectief. Dat het gewoon de waarheid is, en je hulp moet zoeken.
Just saying.
TR omdat je vunzig bent.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vas kan bij mij op schoot terecht wanneer ze er aan toe is
Bemoei je er niet onderdoorquote:
Ok, ok. Man danquote:
Dat is ook wel weer zoquote:
Streel mijn harige boezemquote:
Lobi :$quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vas kan bij mij op schoot terecht wanneer ze er aan toe is
quote:
quote:
Niet piepenquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet piepenIk las "ritalin"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Harig?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo
[..]
Streel mijn harige boezem
Berenhaar er op geplaktquote:
Mmmmm natte beerquote:
Zou je likken?quote:
quote:
ik heb niet eens langere rokjesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:04 schreef Dqod het volgende:
Ik denk ergens tussen "asking for it" en "provocative"
ben slecht in inschatten, kan ook cheeky zijn :$ :$ :$
Mijn grijze doodskopjesrokje is langer, maar die heeft een vervelende onderrok die ik telkens tot aan provocative omhoog moet trekken anders kan ik niet op schoot bij meisjes.. Iemand die hier wel eens in deze sc post weet datquote:
Jij BENT ook gewoon de grootste sc-hoer :$quote:
Wie is wie in dit geval? CY mag mij best een beetje rondslappen hoorquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij BENT ook gewoon de grootste sc-hoer :$
Multiple timesquote:
Ja maar ben geen homo :squote:
Wow, 3 seconden man.. Het is het lotquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Multiple times
[..]
Ja maar ben geen homo :s
Dat jij nooit de liefdevolle omhelzing van een man zult ervarenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Godverredomme ook ehBlijft zo pijnlijk ;s
Right in the woom.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat jij nooit de liefdevolle omhelsing van een man zult ervaren?
Lotquote:
Nee, dat zit wel goed.. Daar heb ik jou voorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat jij nooit de liefdevolle omhelzing van een man zult ervaren?
Wil je ook seks met me danquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dat zit wel goed.. Daar heb ik jou voor
Ik wil je peggen tot je rectum scheurtjes begint te vertonen en vervolgens het bloed oplikkenquote:
quote:Your sense of humor is off-the-cuff and kind of gross. Is it is also sinister, cynical, and vaguely threatening to the purer folks of this world. You probably get off on that. You would cut a greasy fart, then blame it on your mom, and then just shrug when someone pointed out that she's dead.
Yours is hands-down the most outrageous sense of humor; you like things trangressive and hardcore. It's highly likely (a) you have no limits (b) you have no scruples and (c) you have no job. Ironically, it's your type of humor that can make the biggest bucks in show business.
wow geilquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil je peggen tot je rectum scheurtjes begint te vertonen en vervolgens het bloed oplikken
Hete boi :$quote:
Livebeelden doorgekregen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Panningen. En crosswedstrijd, ga niet voor dressuur helemaal hierheen. Rijd trouwens nooit dressuurwedstrijden, ben niet zo'n dressuurprikker als al die Limburgers.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Livebeelden doorgekregen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Livebeelden doorgekregen.
[ afbeelding ]
Met hindernissen hè. En dat lukt jou helemaal niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:27 schreef Salatrel het volgende:
Crosswedstrijd? Gewoon over een grasveldje heen en weer dat lukt mij nog op een shetlander
Beetje blackie domineren en bereiden he, racist.quote:
gaat ze blackie opeten dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje blackie domineren en bereiden he, racist.
Bereiden?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje blackie domineren en bereiden he, racist.
Damnquote:
meteen maar even gedaan.quote:
Zie jou vaak random shit posten over veerquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie jou vaak random shit posten over veer
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meisjes plagen..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik ben koning van die feestquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:07 schreef Dqod het volgende:
http://grooveshark.com/s/Nummer+11/2CXQtP?src=5
Wth
Mawfakking geniaal als een mawfakking baas juweetzquote:
je bent zelfquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mawfakking geniaal als een mawfakking baas juweetz
whut whut?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:10 schreef Dqod het volgende:
Ik heb mijn lettertype zitten veranderen maar weenie hoe.. Was zomaar ineens mangggg wazdeze
zet dan terug bij je instelling en schreeuw niet zoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:12 schreef Dqod het volgende:
DAT IK MIJN LETTERTYPE OP DE EEN OF ANDERE MANIER HEB ZITTEN VERANDEREN IN CHROME MAAR GEEN IDEE WA'K GEDAAN HEB, GODNONDEJU
Maak ik zelf wel uitquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zet dan terug bij je instelling en schreeuw niet zo
ben jij stiekem een beetje aangeschoten?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit
Maar even gekeken ja, maar lijkt nog hetzelfde.. Kijk ik nog wel eens naar in nuchtere toestand![]()
Hihihihi
[ afbeelding ]
Sta je hier van te kijken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben jij stiekem een beetje aangeschoten?
niet echtquote:
Ik heb al partyhardy gedaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op FOK!.
In de KLB SC![]()
.
Op zaterdagavond![]()
![]()
.
nou, ik zie hetquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op FOK!.
In de KLB SC![]()
.
Op zaterdagavond![]()
![]()
.
The Wicker Man.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:31 schreef Dqod het volgende:
Wel mogen jullie me een film aanraden, dan ga ik er over nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |