Wie :$quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet lachen, dan blijft ze aan de gang
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje net als Lakitu die standaard vroeg of er kwaliteit was
Wat denk je zelf
Wat ;squote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die snelle vogel met sjel in het haar
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar moet je hier niet voor zijn, nee.
I am a booyyyquote:
Neenquote:
JAwelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JAwelHij heeft strikjes in z'n haar en z'n pener tucked in, wordt verworpen dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:24 schreef Dqod het volgende:
Volgens de quizresultaten hou ik van badgirls.. Masochist pur sang, ik ben het
LAY OFF THE DRUGS MAN!!!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga VI kijkengouden koppel filmpjes op YouTube zijn een goede start
JIJ OOK :$quote:
Die onweerstaanbare drang om fokkers te meetenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
FB / 'World War Z' Voorvertoning voor 100 FOK!kers!
Wie komen? xoxo
Hahahaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die onweerstaanbare drang om fokkers te meeten
Film lijkt me bruut
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:48 schreef durrrr het volgende:
[..]
Hey vieze blacka sc junk ga lekker achter je pc'tje drugs gebruiken, jij bent echt zo waardeloos en nutteloos, zoefff ga eens naar buiten jij, zal wonderen doen. Ik vind jou echt het meest trieste persoon van heel FOK! en dat is nog wel wat.
Hoop oprecht dat hij trolltquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:
Die kerel is wel zwaar gefrustreerd, ik snap het niet zo.
Ik weet onderhand echt niet meer of hij trollt door te doen alsof die fotos met die sletjes zo super stoer zijn, of dat hij het echt stoer vind.
Ik was er eerst helemaal van overtuigd, maar nu weet ik het niet meerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoop oprecht dat hij trollt.
Maar dat zullen sommige mensen bij mijn posts ook wel hebben.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar stoer doen met 'lekkere' (bovengemiddelde, red.) chicks op FOK! is alsof ik op een Koreaans forum ga trollen dat mijn piemel zo ziek lang is vergeleken met hun.
Jeetje, heb je je portie vermaak voor vandaag ook weer gehad hè.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over Vas:
[..]![]()
![]()
!
Funny 'cuz it's true.
wel sneu.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:59 schreef oLexie het volgende:
Ik denk dat het echt is, ken meer van dat soort gasten.Als ze afgewezen worden ligt het altijd aan die meids en nooit aan hun.
Durrr is gewoon Indo toch? Die vinden zichzelf van nature al geweldig en verheven boven alles en iedereen.quote:
Kwestie van een rijke pa hebben en arrogantie door geld I guessquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:02 schreef oLexie het volgende:
[..]
Durrr is gewoon Indo toch? Die vinden zichzelf van nature al geweldig en verheven boven alles en iedereen.
hm, degenen die ik ken niet. die zijn gewoon chill.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:02 schreef oLexie het volgende:
[..]
Durrr is gewoon Indo toch? Die vinden zichzelf van nature al geweldig en verheven boven alles en iedereen.
Weer zo een vooroordeel.. Wat is dat nou toch met jou ? Eens door een indo geplayed ofzo ? Maar nee 1/2 moluks 1/4portugees 1/4arubaans.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:02 schreef oLexie het volgende:
[..]
Vertel het verhaal eens achter die fotos?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:04 schreef durrrr het volgende:
[..]
Weer zo een vooroordeel.. Wat is dat nou toch met jou ? Eens door een indo geplayed ofzo ? Maar nee 1/2 moluks 1/4portugees 1/4arubaans.
Komt die zwarte junk weer hoor gvdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kwestie van een rijke pa hebben en arrogantie door geld I guess
Alleen als jij gaat :$quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
FB / 'World War Z' Voorvertoning voor 100 FOK!kers!
Wie komen? xoxo
Ja, ik doe ook weer over 1 kam scheren nu. Sommigen die ik ken zijn chill, anderen zijn ook chill maar dan gaan ze zo onder elkaar praten over werk en dan denken ze helemaal alles te zijn omdat ze een dag thuis mogen werken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
hm, degenen die ik ken niet. die zijn gewoon chill.
Nee, eigenlijk niet. Woon wel samen met een Molukker als dat het beter maakt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:04 schreef durrrr het volgende:
[..]
Weer zo een vooroordeel.. Wat is dat nou toch met jou ? Eens door een indo geplayed ofzo ? Maar nee 1/2 moluks 1/4portugees 1/4arubaans.
Newsflash, vrouwen met laag iq vallen op Alfa/Arrogantie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:06 schreef durrrr het volgende:
Als ik arrogant was .. Zouden die lekkere chimis toch niet piccas willen maken met deze baas.
Daarom hou ik van je bby :$quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Newsflash, vrouwen met laag iq vallen op Alfa/Arrogantie.
fuck zei zequote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:10 schreef Dqod het volgende:
OMDAT JE BETA AS FUCK BENT DUS EH HAHAHAHAHAHA ;p
wow bedankt dat je het nog een keer uitlegde, ben zo dom xddddquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:10 schreef Dqod het volgende:
OMDAT JE BETA AS FUCK BENT DUS EH HAHAHAHAHAHA ;p
Ik giechelde :$quote:
Rustig maar, jezus ;s.. Zal door je haren strijken.. Met m'n hand, niet met een (heet) strijkijzerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow bedankt dat je het nog een keer uitlegde, ben zo dom xdddd
dWc 2.0 maar nog triester ditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:06 schreef durrrr het volgende:
[..]
Komt die zwarte junk weer hoor gvd![]()
Jij moet echt eens een frisse neus halen, en dan bedoel ik niet 'neus halen' door coke of pep of andere troep, maar naar buiten gaan.
Als ik arrogant was .. Zouden die lekkere chimis toch niet piccas willen maken met deze baas. Denk na domme aap.
Nee bedankt, heb wel wat beters te doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:12 schreef Dqod het volgende:
Rustig maar, jezus ;s.. Zal door je haren strijken.. Met m'n hand, niet met een (heet) strijkijzer
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee bedankt, heb wel wat beters te doen.
Die hand waar hij naar kijktquote:
Bekijk het eens vanuit een ander perspectief. Dat het gewoon de waarheid is, en je hulp moet zoeken.quote:
Vas kan bij mij op schoot terecht wanneer ze er aan toe isquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:17 schreef durrrr het volgende:
[..]
Bekijk het eens vanuit een ander perspectief. Dat het gewoon de waarheid is, en je hulp moet zoeken.
Just saying.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |