TR omdat je vunzig bent.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vas kan bij mij op schoot terecht wanneer ze er aan toe is
Bemoei je er niet onderdoorquote:
Ok, ok. Man danquote:
Dat is ook wel weer zoquote:
Streel mijn harige boezemquote:
Lobi :$quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vas kan bij mij op schoot terecht wanneer ze er aan toe is
quote:
quote:
Niet piepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet piepenIk las "ritalin"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Harig?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo
[..]
Streel mijn harige boezem
Berenhaar er op geplaktquote:
Mmmmm natte beerquote:
Zou je likken?quote:
quote:
ik heb niet eens langere rokjesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:04 schreef Dqod het volgende:
Ik denk ergens tussen "asking for it" en "provocative"
ben slecht in inschatten, kan ook cheeky zijn :$ :$ :$
Mijn grijze doodskopjesrokje is langer, maar die heeft een vervelende onderrok die ik telkens tot aan provocative omhoog moet trekken anders kan ik niet op schoot bij meisjes.. Iemand die hier wel eens in deze sc post weet datquote:
Jij BENT ook gewoon de grootste sc-hoer :$quote:
Wie is wie in dit geval? CY mag mij best een beetje rondslappen hoorquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij BENT ook gewoon de grootste sc-hoer :$
Multiple timesquote:
Ja maar ben geen homo :squote:
Wow, 3 seconden man.. Het is het lotquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Multiple times
[..]
Ja maar ben geen homo :s
Dat jij nooit de liefdevolle omhelzing van een man zult ervarenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Godverredomme ook ehBlijft zo pijnlijk ;s
Right in the woom.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat jij nooit de liefdevolle omhelsing van een man zult ervaren?
Lotquote:
Nee, dat zit wel goed.. Daar heb ik jou voorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat jij nooit de liefdevolle omhelzing van een man zult ervaren?
Wil je ook seks met me danquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dat zit wel goed.. Daar heb ik jou voor
Ik wil je peggen tot je rectum scheurtjes begint te vertonen en vervolgens het bloed oplikkenquote:
quote:Your sense of humor is off-the-cuff and kind of gross. Is it is also sinister, cynical, and vaguely threatening to the purer folks of this world. You probably get off on that. You would cut a greasy fart, then blame it on your mom, and then just shrug when someone pointed out that she's dead.
Yours is hands-down the most outrageous sense of humor; you like things trangressive and hardcore. It's highly likely (a) you have no limits (b) you have no scruples and (c) you have no job. Ironically, it's your type of humor that can make the biggest bucks in show business.
wow geilquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil je peggen tot je rectum scheurtjes begint te vertonen en vervolgens het bloed oplikken
Hete boi :$quote:
Livebeelden doorgekregen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Panningen. En crosswedstrijd, ga niet voor dressuur helemaal hierheen. Rijd trouwens nooit dressuurwedstrijden, ben niet zo'n dressuurprikker als al die Limburgers.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Livebeelden doorgekregen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Livebeelden doorgekregen.
[ afbeelding ]
Met hindernissen hè. En dat lukt jou helemaal niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:27 schreef Salatrel het volgende:
Crosswedstrijd? Gewoon over een grasveldje heen en weer dat lukt mij nog op een shetlander
Beetje blackie domineren en bereiden he, racist.quote:
gaat ze blackie opeten dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje blackie domineren en bereiden he, racist.
Bereiden?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje blackie domineren en bereiden he, racist.
Damnquote:
meteen maar even gedaan.quote:
Zie jou vaak random shit posten over veerquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie jou vaak random shit posten over veer
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meisjes plagen..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik ben koning van die feestquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:07 schreef Dqod het volgende:
http://grooveshark.com/s/Nummer+11/2CXQtP?src=5
Wth
Mawfakking geniaal als een mawfakking baas juweetzquote:
je bent zelfquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mawfakking geniaal als een mawfakking baas juweetz
whut whut?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:10 schreef Dqod het volgende:
Ik heb mijn lettertype zitten veranderen maar weenie hoe.. Was zomaar ineens mangggg wazdeze
zet dan terug bij je instelling en schreeuw niet zoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:12 schreef Dqod het volgende:
DAT IK MIJN LETTERTYPE OP DE EEN OF ANDERE MANIER HEB ZITTEN VERANDEREN IN CHROME MAAR GEEN IDEE WA'K GEDAAN HEB, GODNONDEJU
Maak ik zelf wel uitquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zet dan terug bij je instelling en schreeuw niet zo
ben jij stiekem een beetje aangeschoten?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit
Maar even gekeken ja, maar lijkt nog hetzelfde.. Kijk ik nog wel eens naar in nuchtere toestand![]()
Hihihihi
[ afbeelding ]
Sta je hier van te kijken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben jij stiekem een beetje aangeschoten?
niet echtquote:
Ik heb al partyhardy gedaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op FOK!.
In de KLB SC![]()
.
Op zaterdagavond![]()
![]()
.
nou, ik zie hetquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op FOK!.
In de KLB SC![]()
.
Op zaterdagavond![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |