Je bent de ketchup vergeten te wegen. Of heb je daar weer een kcal free versie van?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik nieuwe recepten verzin/heb dan ga ik ze denk ik filmen. Had vandaag al m'n statief en houder uitgetest.
[..]
Sowieso een keer.
Ik liet de voedingswaardes toch zien: 77 kcal per 100 gram. Verwaarloosbaar. Ben niet meer zo obsessief.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:26 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je bent de ketchup vergeten te wegen. :p
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wanneer kun je? Ik ben niet zo kieskeurig meer.
Ondertussen met een weegschaal precies 10gr wegen en zeggen dat je niet meer aan OCD lijdt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik liet de voedingswaardes toch zien: 77 kcal per 100 gram. Verwaarloosbaar. Ben niet meer zo obsessief.Heinz Balanz, check maar eens.
ooooh arkadaslar bune lan warum wakker jijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:29 schreef Levolution het volgende:
hommos ga slapen wat is dit
amena koyam
oooh yuri ook in da house
Zat ik ook net aan te denken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ondertussen met een weegschaal precies 10gr wegen en zeggen dat je niet meer aan OCD lijdt.
waarom weet nie man waarom jijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ooooh arkadaslar bune lan warum wakker jij
iyim iym, sen nasilsin esek
aftrekke in onderbroek manquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
waarom weet nie man waarom jij
bende goed man yarak
9/10 jij
zou lepeltje lepeltje na orgasme
Zal morgen vroeg je voorbeeld volgen en een omelet maken. Even 7 uur slaap pakken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zat ik ook net aan te denken.Waarom doe je me dit aan man.
Succes broski. Omelet gods.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:34 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zal morgen vroeg je voorbeeld volgen en een omelet maken. Even 7 uur slaap pakken.
quote:
Wats dit..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Com at me broeders. COME AT ME CUNTS.
Natty eggs sis. Meer kruiden overheerst. Moet trouwens wel een nieuwe Chipotle bestellen. Die Lemon vind ik persoonlijk niet heel erg lekker. Ik had eergisteren ziek veel Chipotle over m'n kip gedaan en ging bijna dood, srs.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:38 schreef IrCute het volgende:
Vies eitje, kreeg er geen honger van. Waar zijn je kruiden en mrs dash extra spicy
Jebise pickica. Nemoj da te ubijem u fifu, jebem ti konju jedan.quote:
Die ziet er wel uit zoals de supermarkten hierquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die '100% organic zone' heeft Nederland dan weer wel zo ongeveer. De grootste Jumbo; in Breda.
Die is ook awesome. De AH XL stelde mij nog aardig teleur.
Ik vind zelf extra spicy lekker op eieren, en chipotle inderdaad over de kip, garlic is ook wel lekker, doe ik weleens over mn tilapia heen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Natty eggs sis. Meer kruiden overheerst. Moet trouwens wel een nieuwe Chipotle bestellen. Die Lemon vind ik persoonlijk niet heel erg lekker. Ik had eergisteren ziek veel Chipotle over m'n kip gedaan en ging bijna dood, srs.
Welke raad je nog meer aan?
[..]
Jebise pickica. Nemoj da te ubijem u fifu, jebem ti konju jedan.
Daar is alles sowieso BIG en 24-uurs gericht. 24/7 gyms bijvoorbeeld: awesome!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:43 schreef IrCute het volgende:
[..]
Die ziet er wel uit zoals de supermarkten hierIk zal eens een filmpje voor je maken
Veel supermarkten zijn hier trouwens 24/7 open. Ik ging laatst om half 3 snachts naar de supermarkt, ik was alleen in de winkel en er stond 1 iemand aan de kassa, in een gigantische winkel met 28 rijen aan kassa's
Was best eng eigenlijk
Hmm, je hebt ook zo'n pakket met alle kruiden volgens mij. Ik denk dat ik die gewoon aanschaf.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik vind zelf extra spicy lekker op eieren, en chipotle inderdaad over de kip, garlic is ook wel lekker, doe ik weleens over mn tilapia heen.
Ik zit nogsteeds bij planet fitness voor 10$ per maand 24/7 openquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar is alles sowieso BIG en 24-uurs gericht. 24/7 gyms bijvoorbeeld: awesome!
Wordt er 's nachts niet veel gejat dan?
[..]
Hmm, je hebt ook zo'n pakket met alle kruiden volgens mij. Ik denk dat ik die gewoon aanschaf.
Roze dumbells heb je overal inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik zit nogsteeds bij planet fitness voor 10$ per maand 24/7 openMaar wel gewoon squatrack en bench press enz. Dumbells gaan niet superzwaar geloof ik, maar genoeg voor mij iig
![]()
Geen idee of er veel gejat wordt
tering jelly hier..Maar baby hoeveel kost het nou allemaal daar?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Op zaterdag 29 juni 2013 02:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik doe nu veel boodschappen bij whole foods en trader joe's, bazenwinkels, daar word ik een beetje nat van iedere keer als ik daar kom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze hebben daar van die bakken met ongezouten en ongebrandde nootjes en quinoa enz. Alles is biologisch en superveel unieke producten die je nergens anders vind, had laatst een pint icecream gekocht waar een hele pint 150 kcals isWas nog lekker ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |