meissie, heb je beetje cup?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Com at me broeders. COME AT ME CUNTS.
yuri, ga maar weer vrete make, ben je beter inquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Gezien je volslanke postuur is alleen Sapstengel daar toe in staat.
Idd zoals ik al eerder zei, dit is yuri gewoon.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
yuri, ga maar weer vrete make, ben je beter in
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:33 schreef Verbosity het volgende:
Kwam nog een mooie tegen voor sapstengel:
[ afbeelding ]
mijn minimum is D, max Fquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
DD bishes. Alleen ze zijn aan het weggaan srs.
daarom HGH, groeit als een wortelquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb dat ook. Hoe meer ik train hoe kleiner me willy aan worden is.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb dat ook. Hoe meer ik train hoe kleiner me willy aan worden is.
Oftewel stoppen met trainen, ecto worden en pussy voor het leven met je 9' wiener..quote:Did you know, if you lose 35 pounds, if you’re a male, you are gaining one inch of penis length?
Pics.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:55 schreef Verbosity het volgende:
lief dagboek:
Van de week was mijn record verbroken in de muscle-up competitie die ik hou met een personeelslid van de gym. Stond op 10 en was met 1 rep meer verbroken door hem. Vandaag dus de 12 reps aangetikt.
/liefdagboek
Dbol kuurtje zeker.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:51 schreef Push. het volgende:
Zag vandaag het verschil tussen iemand die on is en off-cycle. Ongelooflijk. Verschil van dag en nacht. Had woensdag noodgedwongen niet getraind in m'n sportschool (inb4 je kan altijd trainen, kon níet). Kwam vandaag aan, was die vent nog maar d. helft van z'n size en geen zichtbare aders meer
.
/dagboek
Ooit komt er een dag.quote:
QFTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |