quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
ik denk serieus dat jr wel een goede mod zou zijn
Dat deed ik nooit, hoerenjong.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De users die omhoog likken en naar beneden trappen zijn een beetje op denk ik.
Gemiste kans om geen moderator te worden. Een Fok! abonnement kost je 4,50 per maand om enkel je eigen notes in te zien. Een moderator kan dit bij iedereen + andere leuke speeltjes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De users die omhoog likken en naar beneden trappen zijn een beetje op denk ik.
het was 3 euro nog wat johquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gemiste kans om geen moderator te worden. Een Fok! abonnement kost je 4,50 per maand om enkel je eigen notes in te zien. Een moderator kan dit bij iedereen + andere leuke speeltjes.
Nu nog iemand vinden welke mij 10 euro de maand wil geven.
Mensen die betalen voor fok zijn het laagste stukje beschaving.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gemiste kans om geen moderator te worden. Een Fok! abonnement kost je 4,50 per maand om enkel je eigen notes in te zien. Een moderator kan dit bij iedereen + andere leuke speeltjes.
Nu nog iemand vinden welke mij 10 euro de maand wil geven.
Pics van die 16 jarige?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hielp net een 16 jarige met haar geschiedenis. Blijk ik er zelf ook moeite te hebben
oequote:Op donderdag 27 juni 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoorde vandaag mijn eigen stem terug. Het was vreselijk.
Nee, maar ziet er goed uit hoor.quote:
Zwaar leven zeg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoorde vandaag mijn eigen stem terug. Het was vreselijk.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:33 schreef Happel het volgende:
Mogguh.
[..]
Waarom klaag je altijd zoveel?
vechten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:33 schreef Happel het volgende:
Mogguh.
[..]
TR gemacht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik trap je in je buik en weg ben je.
dat is onmogelijk! Ik zit namelijk bovenop je en je moet wel heel lenig zijn om tegen me buik aan te schoppen danquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik trap je in je buik en weg ben je.
Ah, dan ga ik eerst genieten, voordat ik je van me af werk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is onmogelijk! Ik zit namelijk bovenop je en je moet wel heel lenig zijn om tegen me buik aan te schoppen dan
Vrouwen doen niets anders.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:33 schreef Happel het volgende:
Mogguh.
[..]
Je moeder, ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef Geo4kant het volgende:
Kuthoeereeeeeeeeeeennnnnnnnnnnn allemaal!!!
Check.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus dat kut karakter heb je van je vader?
Fred de Drugsbaron deel 13quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron: Editie 12
Slaap Derrek, slaap...
Vergezeld door ambulancebroeders wordt Derrek naar het ziekenhuis vervoerd in Craiova. Hij is net bijgekomen na bewusteloos te zijn geweest. Het is hem een groot raadsel hoe hij in de ziekenwagen is beland. Derrek mompelt in gebrekkig Engels: ''I only know that there is a man in the window of my car tapped while I was sleeping. Nothing more''. De ambulancebroeders vertellen hem dat de politie nader onderzoek doet bij het plaats delict (het Bos in Craiova).
Wachten, wachten, wachten duurt zo lang
Het is inmiddels 03:00, midden in de nacht. Fred zijn ogen vallen bijna dicht. Om niet in slaap te komen, snelt hij naar de badkamer toe waar hij even wat water in zijn gezicht gooit voor een ''wake-up-call''. Waar blijft Derrek godverdomme nou? ''Straks komen ze me nog op het spoor in Nederland'', denkt Fred. Hij gaat maar eens recht overeind zitten in bed. Hij weet het al, als Derrek meer weet over deze mysterieuze man, sporen we hem op, gijzelen we hem en rijden we naar het bosgebied gelegen aan de Zwarte Zee. Wat we dan doen, zien we later wel. Fred steekt een sigaar op.
Het spoor leidt naar het Gelredome
Het is een winderige zaterdagavond. Vitesse speelt in het Gelredome een thuiswedstrijd voor de competitie tegen NEC. De 93e minuut, het staat inmiddels 0-3 voor NEC. Merab leest op zijn telefoon dat voormalig trainer/coach Fred Rutten spoorloos verdwenen is. ''Niets voor Fred'', mompelt Merab. Het zal allemaal wel, denkt hij. Nadat hij een stevige conversatie met Peter Bosz had, was het voor Merab tijd om de auto te pakken en naar huis te gaan. Net voordat Merab de sleutel van zijn auto kan pakken, grijpt Inspector Stinho zijn kans en slaat Merab in de boeien, hij neemt hem mee naar het plaatselijke politiebureau. Merab begrijpt het niet: ''What the fuck i'm doing here?''.
In deel 13 komt u meer te weten over het verhoor van Merab Jordania, en natuurlijk over de belevenissen van Derrek en Fred in het altijd gespannen Roemenië.
Stuur het op naar de uitgeverij De Buitenspelers. Dan verkopen we het.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron deel 13
Met een sigaartje in de hand trok Fred zich terug in zijn hotelkamer. Door al dat gewacht op zijn trouwe handlanger Derrek was nu zelfs bij Fred de verveling toegeslagen. Hij besloot eens lekker te gaan internetten. Freds oog viel op een interessante site, namelijk die van het FOK! Forum. Hij aarzelde niet zich te registreren en al snel werd hij via dm gewezen op het verhaal over Fred de Drugsbaron. Verbaasd maar gefascineerd las hij de diverse delen door, zijn geld, zijn drugs, zijn geheim, alles stond online. Zijn avonturen in Boekarest, het doen en laten van Derrek, alles tot op het moment dat de verveling was toegeslagen. Dit kon zo niet doorgaan. Fred besefte het. Zijn leven schoot vluchtig voorbij en hij wist dat zijn voortbestaan enkel mensen kon beschadigen. Hij moest ingrijpen, hij zou ingrijpen. Fred klom in de pen en hij maakte er een eind aan.
EINDE
Als je de lettergrootte van het boek van Gijp neemt, dan wordt dit al wel een boek van 300 pagina's.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stuur het op naar de uitgeverij De Buitenspelers. Dan verkopen we het.
quote:
Een abrupt einde.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met een sigaartje in de hand trok Fred zich terug in zijn hotelkamer. Door al dat gewacht op zijn trouwe handlanger Derrek was nu zelfs bij Fred de verveling toegeslagen. Hij besloot eens lekker te gaan internetten. Freds oog viel op een interessante site, namelijk die van het FOK! Forum. Hij aarzelde niet zich te registreren en al snel werd hij via dm gewezen op het verhaal over Fred de Drugsbaron. Verbaasd maar gefascineerd las hij de diverse delen door, zijn geld, zijn drugs, zijn geheim, alles stond online. Zijn avonturen in Boekarest, het doen en laten van Derrek, alles tot op het moment dat de verveling was toegeslagen. Dit kon zo niet doorgaan. Fred besefte het. Zijn leven schoot vluchtig voorbij en hij wist dat zijn voortbestaan enkel mensen kon beschadigen. Hij moest ingrijpen, hij zou ingrijpen. Fred klom in de pen en hij maakte er een eind aan.
EINDE
Een open einde met een twist. Je moet clichés vermijden als je literatuur wil zijn ipv lectuur, en bovendien komt de verfilming nu in aanmerking voor diverse Gouden Palmen te Cannes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een abrupt einde.
Binnenkort moeten we terugkeren met een nieuw verhaal.
Marcel Brands, een verhaal over een echte Ajacied.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een abrupt einde.
Binnenkort moeten we terugkeren met een nieuw verhaal.
1. Het is nu afgelopen.quote:
Waren jullie nog niet klaar?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
EINDE
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
TR mannetje, je bent de nieuwe Davy.
TE LAAT.jpgquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Breek.
VBL / Bony naar Swansea City: Transfersom bedraagt 12 miljoen euro
Dus?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel een topic geopend, jij niet.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een unban van HMF zou deze slowchat goed doen.
een heel verbod op deze sc zou de sc goed doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
okquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik eerst genieten, voordat ik je van me af werk.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
waaromquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Behalve voor FOK en Hulu. Voor de rest wel ja.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Behalve voor FOK en Hulu. Voor de rest wel ja.
Kan niet man. Als zou ik het wel willen.quote:
Goedemiddag.quote:
Hoiquote:
Naar Roda?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:25 schreef mrstylo het volgende:
Kali naar Roda en Jozefzoon naar PSV. Wat een rare dag.
Ik weet niet hoe je FOK! kan unblocken dus heb hem uitstaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Behalve voor FOK en Hulu. Voor de rest wel ja.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:25 schreef mrstylo het volgende:
Kali naar Roda en Jozefzoon naar PSV. Wat een rare dag.
[..]
Goedemiddag.
Isco verpest zijn carrière.quote:
Ronaldo kan ook op rechts natuurlijk. Di Maria is erg blessuregevoelig dus begrijp de interesse wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze willen ook al Bale halen. Ben benieuwd hoe ze willen spelen.
Op zijn positie heeft hij Modric, Kaka en Ozil voor zich.quote:
En dan heb je Isco, Kaka, Modric en Özil voor 1 positie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ronaldo kan ook op rechts natuurlijk. Di Maria is erg blessuregevoelig dus begrijp de interesse wel.
Weet niet hoe Ancelotti wil spelen, Kaka was al een tijdje geen optie meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op zijn positie heeft hij Modric, Kaka en Ozil voor zich.
Op de counter zeker, Italianen...quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet niet hoe Ancelotti wil spelen, Kaka was al een tijdje geen optie meer
Waren ze als team al best sterk in natuurlijk..quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de counter zeker, Italianen...
Real Madrid hoort gewoon vol op de aanval spelen. Is grootste club ter wereld man.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waren ze als team al best sterk in natuurlijk..
Aanvallend spel = enige goede spel?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real Madrid hoort gewoon vol op de aanval spelen. Is grootste club ter wereld man.
Ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Aanvallend spel = enige goede spel?
Alsof je dat als grootste club ter wereld zou moeten doen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real Madrid hoort gewoon vol op de aanval spelen. Is grootste club ter wereld man.
Haha, jawel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof je dat als grootste club ter wereld zou moeten doen.
Tevens is Real Madrid imo niet de grootste club ter wereld.
Op het moment nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja dan moet je niet een veredelt counterclubje zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er moet 1 iemand nummer 1 staan en dat is Real Madrid.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Real Madrid is niet de enige. Daar doe je Bayern en Barça te kort mee.
Op economisch gebied ja, maar die steken zich gewoon in de schulden zolang het maar kan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:45 schreef mrstylo het volgende:
http://www.forbes.com/soccer-valuations/list/
Nee, Bayern.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er moet 1 iemand nummer 1 staat en dat is Real Madrid.
Bayern en Barca zijn niet zo groot als Real. Misschien dat United nog een beetje in de buurt komt, maar meer niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Real Madrid is niet de enige. Daar doe je Bayern en Barça te kort mee.
Maar 123 miljoen euro vorig jaar. Voor een club met een omzet van 500miljoen euro plus is dat gewoon heel gezond.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op economisch gebied ja, maar die steken zich gewoon in de schulden zolang het maar kan.
Kijk hoe snel het gaat.quote:Financial debt as at 30 June 169,7 124,7 -26,5 %
Puur hatersquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:50 schreef mrstylo het volgende:
http://www.realmadrid.com(...)ious_fiscal_year.htm
[..]
Kijk hoe snel het gaat.![]()
![]()
Mensen weten echt niets he.
Ik kan er gewoon niet tegen als een grote instantie als de NOS nog steeds over half miljard heeft. Daar erger me ik echt aan.quote:
Dat mag hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan geen sympathie opwekken voor Real Madrid, sorry.
Dan kan je er nog wel objectief naar kijken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan geen sympathie opwekken voor Real Madrid, sorry.
Wow.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:54 schreef JanCees het volgende:
De gang voordat je de prijzenkamer inloopt:
[ afbeelding ]
United was inderdaad jaren de grootste, gemeten in marktwaarde. Nu Realquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bayern en Barca zijn niet zo groot als Real. Misschien dat United nog een beetje in de buurt komt, maar meer niet.
Niet populair genoeg. Je hebt toch de steun van de aziaten en in mindere mate afrikanen nodig als je de grootste wil zijn.quote:
Kaka voor 25 miljoen naar Milan volgens de geruchten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet niet hoe Ancelotti wil spelen, Kaka was al een tijdje geen optie meer
gelukkig is Jozefzoon nog voor de geleidelijke weg gegaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er gaan wel veel smaakmakers uit de Eredivisie weg zeg.
Tja. Eredivisie speelt geen enkele rol van betekenis meer. We zijn verworden tot een opleidingsclub voor de Engelse, Duitse, Spaanse en Italiaanse en zelfs Portugese competities.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er gaan wel veel smaakmakers uit de Eredivisie weg zeg.
Dat is Nederland altijd al geweest volgens mij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Tja. Eredivisie speelt geen enkele rol van betekenis meer. We zijn verworden tot een opleidingsclub voor de Engelse, Duitse, Spaanse en Italiaanse en zelfs Portugese competities.
Misschien dat Sana nog een nieuwe smaakmaker wordtquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:01 schreef Adames het volgende:
[..]
gelukkig is Jozefzoon nog voor de geleidelijke weg gegaan
En het is wachten tot Rusland en evt Oekraine nog wat prestige krijgen. De goede contracten zijn er al.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Tja. Eredivisie speelt geen enkele rol van betekenis meer. We zijn verworden tot een opleidingsclub voor de Engelse, Duitse, Spaanse en Italiaanse en zelfs Portugese competities.
Ook dat, ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:03 schreef Adames het volgende:
[..]
En het is wachten tot Rusland en evt Oekraine nog wat prestige krijgen. De goede contracten zijn er al.
Ja maar het is nou niet echt een lekkere omgeving om te voetballen hè.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:03 schreef Adames het volgende:
[..]
En het is wachten tot Rusland en evt Oekraine nog wat prestige krijgen. De goede contracten zijn er al.
Maakt die voetballers niks uit als ze er miljoenen meer kunnen verdienen dan hierquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het is nou niet echt een lekkere omgeving om te voetballen hè.
Goede keus wel, of Ancelotti moet toekomst in hem zien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Kaka voor 25 miljoen naar Milan volgens de geruchten.
Dat is waar. Maar de verstandige voetballers in het begin van hun carrière gaan niet naar dat soort landen. Dat is meer iets voor als je over je top bent.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Maakt die voetballers niks uit als ze er miljoenen meer kunnen verdienen dan hier
Getuige Hulk, Lens etcquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar de verstandige voetballers in het begin van hun carrière gaan niet naar dat soort landen. Dat is meer iets voor als je over je top bent.
Ja en kijk Hulk is daar gewoon ongelukkig. Ook al krijgt hij nog zoveel geld. Hij wil meteen weg. En je wou Lens toch niet verstandig noemen?quote:
mwa, verdient er goed speelt elk jaar CL en doet mee voor de prijzen in eigen land.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en kijk Hulk is daar gewoon ongelukkig. Ook al krijgt hij nog zoveel geld. Hij wil meteen weg. En je wou Lens toch niet verstandig noemen?
En ze zijn best racistisch in die omgeving daar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa, verdient er goed speelt elk jaar CL en doet mee voor de prijzen in eigen land.
dat kan je bij psv toch niet zeggen.
Ze mogen mij ook uitschelden voor bleekscheet voor 3 miljoenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ze zijn best racistisch in die omgeving daar.
Alsof je dan gelukkig daar bent. Geld is ook niet alles hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze mogen mij ook uitschelden voor bleekscheet voor 3 miljoen
Het is niet alleen het uitschelden vrees ik, de hele sfeer is bedreigend.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze mogen mij ook uitschelden voor bleekscheet voor 3 miljoen
Dat heb je in Italië bij sommige clubs ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is niet alleen het uitschelden vrees ik, de hele sfeer is bedreigend.
Ik ben er nooit geweest maar zat een keer een Braziliaan in het vliegtuig die daar voetbalde en een Oekraïense vriendin had en die had nergens last vanquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is niet alleen het uitschelden vrees ik, de hele sfeer is bedreigend.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb je in Italië bij sommige clubs ook.
Het is meer de massaliteit denk ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest maar zat een keer een Braziliaan in het vliegtuig die daar voetbalde en een Oekraïense vriendin had en die had nergens last van
Klopt. Daarom typeert dit ook persoontje Lens. Die heeft schijt, want moneysquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Het is meer de massaliteit denk ik.
Zal in Kiev wel meevallen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Het is meer de massaliteit denk ik.
Shreyas beweert nog dat het een goede aankoop is voor PSV.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:21 schreef Caland het volgende:
Jozefzoon naar PSV is toch wel mijn wtf moment van de dag.
bedankt thijsquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shreyas beweert nog dat het een goede aankoop is voor PSV.
Bruma gaat daar ook falen.
#Nostradamus
Waarom?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://twitter.com/Kevin(...)318089089025/photo/1
Helaas GGMM niet bij de laatste 3
KNUT.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:26 schreef mrstylo het volgende:
En ben er weer.
[..]
KNUT.
Ik ga je missen.
rond 22 graden zonnetje, korte broek, teenslippers zonnebrilletje op kan niet klagenquote:
Hoi Stylo. Ik ga wel updaten hoor, no worries.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:26 schreef mrstylo het volgende:
En ben er weer.
[..]
KNUT.
Ik ga je missen.
Het is voor de tijd van het jaar ongewoon koud, het hele jaar al. Daar mag je best wat van vinden hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat heb je in Nederland. Anders moet je maar in Spanje gaan wonen.
Dat klinkt beter, is je hoofdpijn al weer weg?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rond 22 graden zonnetje, korte broek, teenslippers zonnebrilletje op kan niet klagen
Ja mijn vader liep net ook al te mopperen. Je moet er maar vrede mee hebben, het is nu eenmaal niet anders.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is voor de tijd van het jaar ongewoon koud, het hele jaar al. Daar mag je best wat van vinden hoor.
#dooddoenerquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja mijn vader liep net ook al te mopperen. Je moet er maar vrede mee hebben, het is nu eenmaal niet anders.
Voor Nederland is dit ook koud, dit is meer een zomer voor Eskimo's.quote:
Ze hebben het voorzichtig al over een hittegolfje eind volgende week.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:30 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat weer wat warmer worden.
ja is al stuk beter gelukkig, bedankt voor vragenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat klinkt beter, is je hoofdpijn al weer weg?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze hebben het voorzichtig al over een hittegolfje eind volgende week.
had je ook ban dpquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:31 schreef Doublepain het volgende:
Zo dat was toch wel een van de trieste bans die je kan geven.
Jij omdat je in dat ene topic had gepost?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:31 schreef Doublepain het volgende:
Zou chill zijn, nog effe wat bruiner worden voordat ik de zon op zoek in het zuiden van Europa.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze hebben het voorzichtig al over een hittegolfje eind volgende week.
Jij ook?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:31 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga het allemaal niet meer meemakenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou chill zijn, nog effe wat bruiner worden voordat ik de zon op zoek in het zuiden van Europa.
ja kanjer triestquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ik had blijkbaar een topic gekaapt
Ik ga midden juli pas weg. Dus nog even een hitte golfje en dan een stortvloed aan neerslag lijkt mij een prima oplossing.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga het allemaal niet meer meemaken
Had jij in dat topic gepost waar Knut een ban kreeg voor kapen dat geen kapen was?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ik had blijkbaar een topic gekaapt
Maar volgens dit beleid moet je ook alle KLB users bannen die dan een topic openen en dan 'topic'quote:
Ja, kreeg 5 uur daarna een ban.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had jij in dat topic gepost waar Knut een ban kreeg voor kapen dat geen kapen was?
Dat is ideaal ja. Mooi ook om dan het vliegveld te pakken. Toen ik in april ging instappen met 7 graden en amper 3 uur later uitstappen bij 30quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga midden juli pas weg. Dus nog even een hitte golfje en dan een stortvloed aan neerslag lijkt mij een prima oplossing.
dacht dat dat in winter was toen met sinterklaasquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:34 schreef mrstylo het volgende:
Wanneer er hittegolf is, heb ik Ramadan.
Ik had altijd een teamgenoot die ook de Ramadan had net als het voetbalseizoen weer begon, ik snapte nooit dat hij dan kwam/kon voetballen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:34 schreef mrstylo het volgende:
Wanneer er hittegolf is, heb ik Ramadan.
Half juli is het dit jaar volgens mij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dacht dat dat in winter was toen met sinterklaas
inb4 ban voor topickaapquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit is ook wel een geniaal topic![]()
TRV / In de herfstvakantie naar Orlando of New york. Wat is leuker
Ja is elke jaar weer 11 dagen vroeger.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dacht dat dat in winter was toen met sinterklaas
Is wel te doen hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had altijd een teamgenoot die ook de Ramadan had net als het voetbalseizoen weer begon, ik snapte nooit dat hij dan kwam/kon voetballen.
De toppers vliegen er weer uit dit jaar bij de mannen, bij de vrouwen zal Williams wel weer winnen.quote:
Damnquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit is ook wel een geniaal topic![]()
TRV / In de herfstvakantie naar Orlando of New york. Wat is leuker
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:49 schreef Saind het volgende:
Hey Knut, ik was net bij de kringloop, voor een euro Weerborstels meegenomen
Nu nog dat schwantjes fijna vleeswaren en de collectie is compleet
Je moeder is trots op je.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef GGMM het volgende:
PSV heeft dus Jozefzoon gekocht.Gisteren moest ik nog lachen toen ik dacht dat hij naar Twente ging.
weerborstels?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik ben er nog steeds naar op zoekVind het onzinnig om voor zo'n boekje van een euro 2.50 verzendkosten te betalen
Valt mee hoor.quote:
True.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat PSV Jozefzoon niet gekocht had als Boëtius fit was geweest, dan was Jozefzoon namelijk niet mee gegaan naar dat EK.
Connectie RKC <-> Brands niet zienquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat PSV Jozefzoon niet gekocht had als Boëtius fit was geweest, dan was Jozefzoon namelijk niet mee gegaan naar dat EK.
Jep.quote:
Ik was verbaasd erover.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef GGMM het volgende:
PSV heeft dus Jozefzoon gekocht.Gisteren moest ik nog lachen toen ik dacht dat hij naar Twente ging.
Niet normaal kunnen lezen en denken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Connectie RKC <-> Brands niet zien
Wanneer vertrek je?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jep.
Vorige week liep ik nog ff snel zo'n 2ehands boekshop in. Bij van der Heijden stond ie niet. Ik vragen aan de verkoper of ze toevallig ook een plank hadden met oude boekenweekgeschenken. Hij:"Vorige week allemaal weggeflikkerd"
Mijn grapquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet normaal kunnen lezen en denken.
het is aan aan nigguquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet normaal kunnen lezen en denken.
Ik denk dat je wilde zeggen dat hij alleen het nummer van RKC in zijn telefoon had. Toch leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn grap![]()
Brands heeft maar 1 nummer op zijn telefoon en dat is die van RKC
Nee Brands heeft gewoon een sticker met het nummer op zijn telefoon. Hij snapt niet hoe het menu werkt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je wilde zeggen dat hij alleen het nummer van RKC in zijn telefoon had. Toch leuk geprobeerd.
Zaterdag 16:30. 9:30 Nederlandse tijd landen. Zie op sommige weersites dat het 39 graden wordt zondagquote:
4/10quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:00 schreef Caland het volgende:
Zo kwam ik laatst bij een Chinees afhaalrestaurant. Vraagt de dame achter de kassa "wil je menu?"
Nee, doe maar na het eten.
Hey Jochemquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:00 schreef Caland het volgende:
Zo kwam ik laatst bij een Chinees afhaalrestaurant. Vraagt de dame achter de kassa "wil je menu?"
als ik hem dan morgen op de post doe ben ik dus te laat of nie?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zaterdag 16:30. 9:30 Nederlandse tijd landen. Zie op sommige weersites dat het 39 graden wordt zondagZal er wel ff lekker inhakken.
Ja, denk ik wel. Thanks voor het aanbod manquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:00 schreef Saind het volgende:
[..]
als ik hem dan morgen op de post doe ben ik dus te laat of nie?
Hoeveel liter heb je?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, denk ik wel. Thanks voor het aanbod man![]()
En is niet nodig, al genoeg te lezen bij. Bovendien zit m'n backpack nu al te vol
Waar ga je naar toe?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, denk ik wel. Thanks voor het aanbod man![]()
En is niet nodig, al genoeg te lezen bij. Bovendien zit m'n backpack nu al te vol
Gast.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:00 schreef Caland het volgende:
whahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:00 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
Wij waren uit eten bij de chinees (true story), komt die bediende aan en die had een leren broek aan.. Zegt mijn vader "Ik zie dat je een leren broek aan hebt.. heb je ook leren pijpen?"
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
Wij waren uit eten bij de chinees (true story), komt die bediende aan en die had een leren broek aan.. Zegt mijn vader "Ik zie dat je een leren broek aan hebt.. heb je ook leren pijpen?"
Relaxedquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
55.
[..]
Bangkok, Cambodja, Laos, Bangkok.
Aha, ga je alleen voor jonge jongens of pak je er ook wat meisjes van <12 bij?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
55.
[..]
Bangkok, Cambodja, Laos, Bangkok.
Ik ga alleen voor het zeevissen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, ga je alleen voor jonge jongens of pak je er ook wat meisjes van <12 bij?
Is zoveel water in je tas niet veelte zwaar?quote:
Lijkt me ook. Volgens mij is dat alleen handig als je naar een land gaat waar het ook goed koud kan zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:05 schreef Saind het volgende:
[..]
RelaxedVriend van me gaat altijd met 75 liters op pad, schijtirritant zo'n groot apparaat
3/10.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is zoveel water in je tas niet veelte zwaar?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is zoveel water in je tas niet veelte zwaar?
Mja als je een slaapzak en een matje hebt ben je al een eind.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Volgens mij is dat alleen handig als je naar een land gaat waar het ook goed koud kan zijn.
ik heb 65, maar daar moet dan ook nog een tent en truien/spijkerbroeken in.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:05 schreef Saind het volgende:
[..]
RelaxedVriend van me gaat altijd met 75 liters op pad, schijtirritant zo'n groot apparaat
Dat scheelt ook wel ja. Ik heb zelfs niet zo'n lakenzak mee. Misschien dat ik die in Bangkok nog wel ff haal though.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja als je een slaapzak en een matje hebt ben je al een eind.
Vorig jaar ook slaapzak meegenomen, ding niet gebruikt natuurlijkZit je met je 65 liters op je rug
Dit jaar rollen met 45 liters, schijt aan alles
Ja met liften dit jaar had ik ook 70 omdat kamperen in Denemarkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb 65, maar daar moet dan ook nog een tent en truien/spijkerbroeken in.
Standaard nomad slaapzak is bedoeld om te slapen bij -10/-15. Als je vaker gaat zou ik kijken voor een stuk dunnere..quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja als je een slaapzak en een matje hebt ben je al een eind.
Vorig jaar ook slaapzak meegenomen, ding niet gebruikt natuurlijkZit je met je 65 liters op je rug
Dit jaar rollen met 45 liters, schijt aan alles
Heb een goede, flink klein en tot -3 ofzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Standaard nomad slaapzak is bedoeld om te slapen bij -10/-15. Als je vaker gaat zou ik kijken voor een stuk dunnere..
teringquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb een goede, flink klein en tot -3 ofzo
Kutding was 180 euro ofzo maar wel echt fucking klein
dat zeker, mummyslaapzak?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Handig met liftenM'n matje is wel te groot eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |