quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
ik denk serieus dat jr wel een goede mod zou zijn
Dat deed ik nooit, hoerenjong.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De users die omhoog likken en naar beneden trappen zijn een beetje op denk ik.
Gemiste kans om geen moderator te worden. Een Fok! abonnement kost je 4,50 per maand om enkel je eigen notes in te zien. Een moderator kan dit bij iedereen + andere leuke speeltjes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De users die omhoog likken en naar beneden trappen zijn een beetje op denk ik.
het was 3 euro nog wat johquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gemiste kans om geen moderator te worden. Een Fok! abonnement kost je 4,50 per maand om enkel je eigen notes in te zien. Een moderator kan dit bij iedereen + andere leuke speeltjes.
Nu nog iemand vinden welke mij 10 euro de maand wil geven.
Mensen die betalen voor fok zijn het laagste stukje beschaving.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gemiste kans om geen moderator te worden. Een Fok! abonnement kost je 4,50 per maand om enkel je eigen notes in te zien. Een moderator kan dit bij iedereen + andere leuke speeltjes.
Nu nog iemand vinden welke mij 10 euro de maand wil geven.
Pics van die 16 jarige?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hielp net een 16 jarige met haar geschiedenis. Blijk ik er zelf ook moeite te hebben
oequote:Op donderdag 27 juni 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoorde vandaag mijn eigen stem terug. Het was vreselijk.
Nee, maar ziet er goed uit hoor.quote:
Zwaar leven zeg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoorde vandaag mijn eigen stem terug. Het was vreselijk.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:33 schreef Happel het volgende:
Mogguh.
[..]
Waarom klaag je altijd zoveel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |