quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
ik denk serieus dat jr wel een goede mod zou zijn
Dat deed ik nooit, hoerenjong.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De users die omhoog likken en naar beneden trappen zijn een beetje op denk ik.
Gemiste kans om geen moderator te worden. Een Fok! abonnement kost je 4,50 per maand om enkel je eigen notes in te zien. Een moderator kan dit bij iedereen + andere leuke speeltjes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De users die omhoog likken en naar beneden trappen zijn een beetje op denk ik.
het was 3 euro nog wat johquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gemiste kans om geen moderator te worden. Een Fok! abonnement kost je 4,50 per maand om enkel je eigen notes in te zien. Een moderator kan dit bij iedereen + andere leuke speeltjes.
Nu nog iemand vinden welke mij 10 euro de maand wil geven.
Mensen die betalen voor fok zijn het laagste stukje beschaving.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gemiste kans om geen moderator te worden. Een Fok! abonnement kost je 4,50 per maand om enkel je eigen notes in te zien. Een moderator kan dit bij iedereen + andere leuke speeltjes.
Nu nog iemand vinden welke mij 10 euro de maand wil geven.
Pics van die 16 jarige?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hielp net een 16 jarige met haar geschiedenis. Blijk ik er zelf ook moeite te hebben
oequote:Op donderdag 27 juni 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoorde vandaag mijn eigen stem terug. Het was vreselijk.
Nee, maar ziet er goed uit hoor.quote:
Zwaar leven zeg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoorde vandaag mijn eigen stem terug. Het was vreselijk.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:33 schreef Happel het volgende:
Mogguh.
[..]
Waarom klaag je altijd zoveel?
vechten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:33 schreef Happel het volgende:
Mogguh.
[..]
TR gemacht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik trap je in je buik en weg ben je.
dat is onmogelijk! Ik zit namelijk bovenop je en je moet wel heel lenig zijn om tegen me buik aan te schoppen danquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik trap je in je buik en weg ben je.
Ah, dan ga ik eerst genieten, voordat ik je van me af werk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is onmogelijk! Ik zit namelijk bovenop je en je moet wel heel lenig zijn om tegen me buik aan te schoppen dan
Vrouwen doen niets anders.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:33 schreef Happel het volgende:
Mogguh.
[..]
Je moeder, ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef Geo4kant het volgende:
Kuthoeereeeeeeeeeeennnnnnnnnnnn allemaal!!!
Check.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus dat kut karakter heb je van je vader?
Fred de Drugsbaron deel 13quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron: Editie 12
Slaap Derrek, slaap...
Vergezeld door ambulancebroeders wordt Derrek naar het ziekenhuis vervoerd in Craiova. Hij is net bijgekomen na bewusteloos te zijn geweest. Het is hem een groot raadsel hoe hij in de ziekenwagen is beland. Derrek mompelt in gebrekkig Engels: ''I only know that there is a man in the window of my car tapped while I was sleeping. Nothing more''. De ambulancebroeders vertellen hem dat de politie nader onderzoek doet bij het plaats delict (het Bos in Craiova).
Wachten, wachten, wachten duurt zo lang
Het is inmiddels 03:00, midden in de nacht. Fred zijn ogen vallen bijna dicht. Om niet in slaap te komen, snelt hij naar de badkamer toe waar hij even wat water in zijn gezicht gooit voor een ''wake-up-call''. Waar blijft Derrek godverdomme nou? ''Straks komen ze me nog op het spoor in Nederland'', denkt Fred. Hij gaat maar eens recht overeind zitten in bed. Hij weet het al, als Derrek meer weet over deze mysterieuze man, sporen we hem op, gijzelen we hem en rijden we naar het bosgebied gelegen aan de Zwarte Zee. Wat we dan doen, zien we later wel. Fred steekt een sigaar op.
Het spoor leidt naar het Gelredome
Het is een winderige zaterdagavond. Vitesse speelt in het Gelredome een thuiswedstrijd voor de competitie tegen NEC. De 93e minuut, het staat inmiddels 0-3 voor NEC. Merab leest op zijn telefoon dat voormalig trainer/coach Fred Rutten spoorloos verdwenen is. ''Niets voor Fred'', mompelt Merab. Het zal allemaal wel, denkt hij. Nadat hij een stevige conversatie met Peter Bosz had, was het voor Merab tijd om de auto te pakken en naar huis te gaan. Net voordat Merab de sleutel van zijn auto kan pakken, grijpt Inspector Stinho zijn kans en slaat Merab in de boeien, hij neemt hem mee naar het plaatselijke politiebureau. Merab begrijpt het niet: ''What the fuck i'm doing here?''.
In deel 13 komt u meer te weten over het verhoor van Merab Jordania, en natuurlijk over de belevenissen van Derrek en Fred in het altijd gespannen Roemenië.
Stuur het op naar de uitgeverij De Buitenspelers. Dan verkopen we het.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron deel 13
Met een sigaartje in de hand trok Fred zich terug in zijn hotelkamer. Door al dat gewacht op zijn trouwe handlanger Derrek was nu zelfs bij Fred de verveling toegeslagen. Hij besloot eens lekker te gaan internetten. Freds oog viel op een interessante site, namelijk die van het FOK! Forum. Hij aarzelde niet zich te registreren en al snel werd hij via dm gewezen op het verhaal over Fred de Drugsbaron. Verbaasd maar gefascineerd las hij de diverse delen door, zijn geld, zijn drugs, zijn geheim, alles stond online. Zijn avonturen in Boekarest, het doen en laten van Derrek, alles tot op het moment dat de verveling was toegeslagen. Dit kon zo niet doorgaan. Fred besefte het. Zijn leven schoot vluchtig voorbij en hij wist dat zijn voortbestaan enkel mensen kon beschadigen. Hij moest ingrijpen, hij zou ingrijpen. Fred klom in de pen en hij maakte er een eind aan.
EINDE
Als je de lettergrootte van het boek van Gijp neemt, dan wordt dit al wel een boek van 300 pagina's.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stuur het op naar de uitgeverij De Buitenspelers. Dan verkopen we het.
quote:
Een abrupt einde.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met een sigaartje in de hand trok Fred zich terug in zijn hotelkamer. Door al dat gewacht op zijn trouwe handlanger Derrek was nu zelfs bij Fred de verveling toegeslagen. Hij besloot eens lekker te gaan internetten. Freds oog viel op een interessante site, namelijk die van het FOK! Forum. Hij aarzelde niet zich te registreren en al snel werd hij via dm gewezen op het verhaal over Fred de Drugsbaron. Verbaasd maar gefascineerd las hij de diverse delen door, zijn geld, zijn drugs, zijn geheim, alles stond online. Zijn avonturen in Boekarest, het doen en laten van Derrek, alles tot op het moment dat de verveling was toegeslagen. Dit kon zo niet doorgaan. Fred besefte het. Zijn leven schoot vluchtig voorbij en hij wist dat zijn voortbestaan enkel mensen kon beschadigen. Hij moest ingrijpen, hij zou ingrijpen. Fred klom in de pen en hij maakte er een eind aan.
EINDE
Een open einde met een twist. Je moet clichés vermijden als je literatuur wil zijn ipv lectuur, en bovendien komt de verfilming nu in aanmerking voor diverse Gouden Palmen te Cannes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een abrupt einde.
Binnenkort moeten we terugkeren met een nieuw verhaal.
Marcel Brands, een verhaal over een echte Ajacied.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een abrupt einde.
Binnenkort moeten we terugkeren met een nieuw verhaal.
1. Het is nu afgelopen.quote:
Waren jullie nog niet klaar?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
EINDE
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
TR mannetje, je bent de nieuwe Davy.
TE LAAT.jpgquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Breek.
VBL / Bony naar Swansea City: Transfersom bedraagt 12 miljoen euro
Dus?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel een topic geopend, jij niet.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een unban van HMF zou deze slowchat goed doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |