http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)r-Swansea-City.dhtmlquote:Wilfried Bony verhuist van Vitesse naar Swansea City. De Ivoriaanse aanvaller is het met de club uit de Engelse Premier League eens over een meerjarige verbintenis en hoopt zijn transfer binnen enkele uren definitief af te ronden. Vitesse ontvangt twaalf miljoen euro voor de topscorer van de Eredivisie.
Te laat, die verkast naar PSV.quote:
twitter:OldSkoolAFC twitterde op donderdag 27-06-2013 om 13:53:41Swansea sign Bony?! Even Swansea are more ambitious than Arsenal. Can certainly get a deal done better reageer retweet
Arsenal is ook helemaal niet met Higuain bezig bijvoorbeeld. Wat zielig deze vergelijkingen altijd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:55 schreef Nober het volgende:
Mooie club voor Bony,twitter:OldSkoolAFC twitterde op donderdag 27-06-2013 om 13:53:41Swansea sign Bony?! Even Swansea are more ambitious than Arsenal. Can certainly get a deal done better reageer retweet
Haha ik zat even te kijken op twitter maar dat was slechts een bericht dat voorbij kwam. Is Arsenal niet bezig met David Villa?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:57 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Arsenal is ook helemaal niet met Higuain bezig bijvoorbeeld. Wat zielig deze vergelijkingen altijd.
al een tijd niet meer volgens mij. gelieve deze berichten pas te plaatsen als de transferperiode voorbij is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha ik zat even te kijken op twitter maar dat was slechts een bericht dat voorbij kwam. Is Arsenal niet bezig met David Villa?
Higuain voor 25M, vrij zeker. Juventus was ook in de race, maar die hebben Tevez gehaald.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha ik zat even te kijken op twitter maar dat was slechts een bericht dat voorbij kwam. Is Arsenal niet bezig met David Villa?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |