Een open einde met een twist. Je moet clichés vermijden als je literatuur wil zijn ipv lectuur, en bovendien komt de verfilming nu in aanmerking voor diverse Gouden Palmen te Cannes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een abrupt einde.
Binnenkort moeten we terugkeren met een nieuw verhaal.
Marcel Brands, een verhaal over een echte Ajacied.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een abrupt einde.
Binnenkort moeten we terugkeren met een nieuw verhaal.
1. Het is nu afgelopen.quote:
Waren jullie nog niet klaar?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron deel 13
Met een sigaartje in de hand trok Fred zich terug in zijn hotelkamer. Door al dat gewacht op zijn trouwe handlanger Derrek was nu zelfs bij Fred de verveling toegeslagen. Hij besloot eens lekker te gaan internetten. Freds oog viel op een interessante site, namelijk die van het FOK! Forum. Hij aarzelde niet zich te registreren en al snel werd hij via dm gewezen op het verhaal over Fred de Drugsbaron. Verbaasd maar gefascineerd las hij de diverse delen door, zijn geld, zijn drugs, zijn geheim, alles stond online. Zijn avonturen in Boekarest, het doen en laten van Derrek, alles tot op het moment dat de verveling was toegeslagen. Dit kon zo niet doorgaan. Fred besefte het. Zijn leven schoot vluchtig voorbij en hij wist dat zijn voortbestaan enkel mensen kon beschadigen. Hij moest ingrijpen, hij zou ingrijpen. Fred klom in de pen en hij maakte er een eind aan.
EINDE
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
TR mannetje, je bent de nieuwe Davy.
TE LAAT.jpgquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Breek.
VBL / Bony naar Swansea City: Transfersom bedraagt 12 miljoen euro
Dus?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel een topic geopend, jij niet.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een unban van HMF zou deze slowchat goed doen.
een heel verbod op deze sc zou de sc goed doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
okquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik eerst genieten, voordat ik je van me af werk.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
waaromquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Behalve voor FOK en Hulu. Voor de rest wel ja.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Behalve voor FOK en Hulu. Voor de rest wel ja.
Kan niet man. Als zou ik het wel willen.quote:
Goedemiddag.quote:
Hoiquote:
Naar Roda?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:25 schreef mrstylo het volgende:
Kali naar Roda en Jozefzoon naar PSV. Wat een rare dag.
Ik weet niet hoe je FOK! kan unblocken dus heb hem uitstaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Behalve voor FOK en Hulu. Voor de rest wel ja.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:25 schreef mrstylo het volgende:
Kali naar Roda en Jozefzoon naar PSV. Wat een rare dag.
[..]
Goedemiddag.
Isco verpest zijn carrière.quote:
Ronaldo kan ook op rechts natuurlijk. Di Maria is erg blessuregevoelig dus begrijp de interesse wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze willen ook al Bale halen. Ben benieuwd hoe ze willen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |