Nee Brands heeft gewoon een sticker met het nummer op zijn telefoon. Hij snapt niet hoe het menu werkt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je wilde zeggen dat hij alleen het nummer van RKC in zijn telefoon had. Toch leuk geprobeerd.
Zaterdag 16:30. 9:30 Nederlandse tijd landen. Zie op sommige weersites dat het 39 graden wordt zondagquote:
4/10quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:00 schreef Caland het volgende:
Zo kwam ik laatst bij een Chinees afhaalrestaurant. Vraagt de dame achter de kassa "wil je menu?"
Nee, doe maar na het eten.
Hey Jochemquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:00 schreef Caland het volgende:
Zo kwam ik laatst bij een Chinees afhaalrestaurant. Vraagt de dame achter de kassa "wil je menu?"
als ik hem dan morgen op de post doe ben ik dus te laat of nie?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zaterdag 16:30. 9:30 Nederlandse tijd landen. Zie op sommige weersites dat het 39 graden wordt zondagZal er wel ff lekker inhakken.
Ja, denk ik wel. Thanks voor het aanbod manquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:00 schreef Saind het volgende:
[..]
als ik hem dan morgen op de post doe ben ik dus te laat of nie?
Hoeveel liter heb je?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, denk ik wel. Thanks voor het aanbod man![]()
En is niet nodig, al genoeg te lezen bij. Bovendien zit m'n backpack nu al te vol
Waar ga je naar toe?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, denk ik wel. Thanks voor het aanbod man![]()
En is niet nodig, al genoeg te lezen bij. Bovendien zit m'n backpack nu al te vol
Gast.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:00 schreef Caland het volgende:
whahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:00 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
Wij waren uit eten bij de chinees (true story), komt die bediende aan en die had een leren broek aan.. Zegt mijn vader "Ik zie dat je een leren broek aan hebt.. heb je ook leren pijpen?"
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
Wij waren uit eten bij de chinees (true story), komt die bediende aan en die had een leren broek aan.. Zegt mijn vader "Ik zie dat je een leren broek aan hebt.. heb je ook leren pijpen?"
Relaxedquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
55.
[..]
Bangkok, Cambodja, Laos, Bangkok.
Aha, ga je alleen voor jonge jongens of pak je er ook wat meisjes van <12 bij?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
55.
[..]
Bangkok, Cambodja, Laos, Bangkok.
Ik ga alleen voor het zeevissen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, ga je alleen voor jonge jongens of pak je er ook wat meisjes van <12 bij?
Is zoveel water in je tas niet veelte zwaar?quote:
Lijkt me ook. Volgens mij is dat alleen handig als je naar een land gaat waar het ook goed koud kan zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:05 schreef Saind het volgende:
[..]
RelaxedVriend van me gaat altijd met 75 liters op pad, schijtirritant zo'n groot apparaat
3/10.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is zoveel water in je tas niet veelte zwaar?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is zoveel water in je tas niet veelte zwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |