De toppers vliegen er weer uit dit jaar bij de mannen, bij de vrouwen zal Williams wel weer winnen.quote:
Damnquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit is ook wel een geniaal topic![]()
TRV / In de herfstvakantie naar Orlando of New york. Wat is leuker
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:49 schreef Saind het volgende:
Hey Knut, ik was net bij de kringloop, voor een euro Weerborstels meegenomen
Nu nog dat schwantjes fijna vleeswaren en de collectie is compleet
Je moeder is trots op je.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef GGMM het volgende:
PSV heeft dus Jozefzoon gekocht.Gisteren moest ik nog lachen toen ik dacht dat hij naar Twente ging.
weerborstels?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik ben er nog steeds naar op zoekVind het onzinnig om voor zo'n boekje van een euro 2.50 verzendkosten te betalen
Valt mee hoor.quote:
True.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat PSV Jozefzoon niet gekocht had als Boëtius fit was geweest, dan was Jozefzoon namelijk niet mee gegaan naar dat EK.
Connectie RKC <-> Brands niet zienquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat PSV Jozefzoon niet gekocht had als Boëtius fit was geweest, dan was Jozefzoon namelijk niet mee gegaan naar dat EK.
Jep.quote:
Ik was verbaasd erover.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef GGMM het volgende:
PSV heeft dus Jozefzoon gekocht.Gisteren moest ik nog lachen toen ik dacht dat hij naar Twente ging.
Niet normaal kunnen lezen en denken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Connectie RKC <-> Brands niet zien
Wanneer vertrek je?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jep.
Vorige week liep ik nog ff snel zo'n 2ehands boekshop in. Bij van der Heijden stond ie niet. Ik vragen aan de verkoper of ze toevallig ook een plank hadden met oude boekenweekgeschenken. Hij:"Vorige week allemaal weggeflikkerd"
Mijn grapquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet normaal kunnen lezen en denken.
het is aan aan nigguquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet normaal kunnen lezen en denken.
Ik denk dat je wilde zeggen dat hij alleen het nummer van RKC in zijn telefoon had. Toch leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn grap![]()
Brands heeft maar 1 nummer op zijn telefoon en dat is die van RKC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |