Ze hebben het voorzichtig al over een hittegolfje eind volgende week.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:30 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat weer wat warmer worden.
ja is al stuk beter gelukkig, bedankt voor vragenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat klinkt beter, is je hoofdpijn al weer weg?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze hebben het voorzichtig al over een hittegolfje eind volgende week.
had je ook ban dpquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:31 schreef Doublepain het volgende:
Zo dat was toch wel een van de trieste bans die je kan geven.
Jij omdat je in dat ene topic had gepost?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:31 schreef Doublepain het volgende:
Zou chill zijn, nog effe wat bruiner worden voordat ik de zon op zoek in het zuiden van Europa.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze hebben het voorzichtig al over een hittegolfje eind volgende week.
Jij ook?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:31 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga het allemaal niet meer meemakenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou chill zijn, nog effe wat bruiner worden voordat ik de zon op zoek in het zuiden van Europa.
ja kanjer triestquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ik had blijkbaar een topic gekaapt
Ik ga midden juli pas weg. Dus nog even een hitte golfje en dan een stortvloed aan neerslag lijkt mij een prima oplossing.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga het allemaal niet meer meemaken
Had jij in dat topic gepost waar Knut een ban kreeg voor kapen dat geen kapen was?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ik had blijkbaar een topic gekaapt
Maar volgens dit beleid moet je ook alle KLB users bannen die dan een topic openen en dan 'topic'quote:
Ja, kreeg 5 uur daarna een ban.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had jij in dat topic gepost waar Knut een ban kreeg voor kapen dat geen kapen was?
Dat is ideaal ja. Mooi ook om dan het vliegveld te pakken. Toen ik in april ging instappen met 7 graden en amper 3 uur later uitstappen bij 30quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga midden juli pas weg. Dus nog even een hitte golfje en dan een stortvloed aan neerslag lijkt mij een prima oplossing.
dacht dat dat in winter was toen met sinterklaasquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:34 schreef mrstylo het volgende:
Wanneer er hittegolf is, heb ik Ramadan.
Ik had altijd een teamgenoot die ook de Ramadan had net als het voetbalseizoen weer begon, ik snapte nooit dat hij dan kwam/kon voetballen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:34 schreef mrstylo het volgende:
Wanneer er hittegolf is, heb ik Ramadan.
Half juli is het dit jaar volgens mij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dacht dat dat in winter was toen met sinterklaas
inb4 ban voor topickaapquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit is ook wel een geniaal topic![]()
TRV / In de herfstvakantie naar Orlando of New york. Wat is leuker
Ja is elke jaar weer 11 dagen vroeger.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dacht dat dat in winter was toen met sinterklaas
Is wel te doen hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had altijd een teamgenoot die ook de Ramadan had net als het voetbalseizoen weer begon, ik snapte nooit dat hij dan kwam/kon voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |