KNUT.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:26 schreef mrstylo het volgende:
En ben er weer.
[..]
KNUT.
Ik ga je missen.
rond 22 graden zonnetje, korte broek, teenslippers zonnebrilletje op kan niet klagenquote:
Hoi Stylo. Ik ga wel updaten hoor, no worries.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:26 schreef mrstylo het volgende:
En ben er weer.
[..]
KNUT.
Ik ga je missen.
Het is voor de tijd van het jaar ongewoon koud, het hele jaar al. Daar mag je best wat van vinden hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat heb je in Nederland. Anders moet je maar in Spanje gaan wonen.
Dat klinkt beter, is je hoofdpijn al weer weg?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rond 22 graden zonnetje, korte broek, teenslippers zonnebrilletje op kan niet klagen
Ja mijn vader liep net ook al te mopperen. Je moet er maar vrede mee hebben, het is nu eenmaal niet anders.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is voor de tijd van het jaar ongewoon koud, het hele jaar al. Daar mag je best wat van vinden hoor.
#dooddoenerquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja mijn vader liep net ook al te mopperen. Je moet er maar vrede mee hebben, het is nu eenmaal niet anders.
Voor Nederland is dit ook koud, dit is meer een zomer voor Eskimo's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |