En ze zijn best racistisch in die omgeving daar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa, verdient er goed speelt elk jaar CL en doet mee voor de prijzen in eigen land.
dat kan je bij psv toch niet zeggen.
Ze mogen mij ook uitschelden voor bleekscheet voor 3 miljoenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ze zijn best racistisch in die omgeving daar.
Alsof je dan gelukkig daar bent. Geld is ook niet alles hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze mogen mij ook uitschelden voor bleekscheet voor 3 miljoen
Het is niet alleen het uitschelden vrees ik, de hele sfeer is bedreigend.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze mogen mij ook uitschelden voor bleekscheet voor 3 miljoen
Dat heb je in Italië bij sommige clubs ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is niet alleen het uitschelden vrees ik, de hele sfeer is bedreigend.
Ik ben er nooit geweest maar zat een keer een Braziliaan in het vliegtuig die daar voetbalde en een Oekraïense vriendin had en die had nergens last vanquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is niet alleen het uitschelden vrees ik, de hele sfeer is bedreigend.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb je in Italië bij sommige clubs ook.
Het is meer de massaliteit denk ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest maar zat een keer een Braziliaan in het vliegtuig die daar voetbalde en een Oekraïense vriendin had en die had nergens last van
Klopt. Daarom typeert dit ook persoontje Lens. Die heeft schijt, want moneysquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Het is meer de massaliteit denk ik.
Zal in Kiev wel meevallen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Het is meer de massaliteit denk ik.
Shreyas beweert nog dat het een goede aankoop is voor PSV.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:21 schreef Caland het volgende:
Jozefzoon naar PSV is toch wel mijn wtf moment van de dag.
bedankt thijsquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shreyas beweert nog dat het een goede aankoop is voor PSV.
Bruma gaat daar ook falen.
#Nostradamus
Waarom?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://twitter.com/Kevin(...)318089089025/photo/1
Helaas GGMM niet bij de laatste 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |