Mja als je een slaapzak en een matje hebt ben je al een eind.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Volgens mij is dat alleen handig als je naar een land gaat waar het ook goed koud kan zijn.
ik heb 65, maar daar moet dan ook nog een tent en truien/spijkerbroeken in.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:05 schreef Saind het volgende:
[..]
RelaxedVriend van me gaat altijd met 75 liters op pad, schijtirritant zo'n groot apparaat
Dat scheelt ook wel ja. Ik heb zelfs niet zo'n lakenzak mee. Misschien dat ik die in Bangkok nog wel ff haal though.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja als je een slaapzak en een matje hebt ben je al een eind.
Vorig jaar ook slaapzak meegenomen, ding niet gebruikt natuurlijkZit je met je 65 liters op je rug
Dit jaar rollen met 45 liters, schijt aan alles
Ja met liften dit jaar had ik ook 70 omdat kamperen in Denemarkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb 65, maar daar moet dan ook nog een tent en truien/spijkerbroeken in.
Standaard nomad slaapzak is bedoeld om te slapen bij -10/-15. Als je vaker gaat zou ik kijken voor een stuk dunnere..quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja als je een slaapzak en een matje hebt ben je al een eind.
Vorig jaar ook slaapzak meegenomen, ding niet gebruikt natuurlijkZit je met je 65 liters op je rug
Dit jaar rollen met 45 liters, schijt aan alles
Heb een goede, flink klein en tot -3 ofzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Standaard nomad slaapzak is bedoeld om te slapen bij -10/-15. Als je vaker gaat zou ik kijken voor een stuk dunnere..
teringquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb een goede, flink klein en tot -3 ofzo
Kutding was 180 euro ofzo maar wel echt fucking klein
dat zeker, mummyslaapzak?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Handig met liftenM'n matje is wel te groot eigenlijk
Hoe staat team Insomnia eigenlijk tegenover teamjohannes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |