Gorzalka: Ambipur en CristinaYangquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:17 schreef Gridlok het volgende:
Kan iemand een lijstje maken wie met wie beef heeft, ik houd dit allemaal niet bij.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gorzalka: Ambipur en CristinaYang
dWc: iedereen die geen swag in zijn jeugd had
Ambipur: iedereen behalve CristinaYang
Krio: Ethanolic
Gridlok: mensen die niet blowen
quote:Op maandag 8 april 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Typisch wel dat de 2 die geen vader hebben gekend veinzen alsof ze degene die er wél een heeft gekend uitlachen.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zei je vader ook over jou voordat hij de deur voor eens en voor altijd uitstapte.
Awesomequote:Op maandag 8 april 2013 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Begin de keuze van je vader om weg te vluchten van zo'n kadaver als jij steeds meer te begrijpen.
quote:
Thnxquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gorzalka: Ambipur en CristinaYang
dWc: iedereen die geen swag in zijn jeugd had
Ambipur: iedereen behalve CristinaYang
Krio: Ethanolic
Gridlok: mensen die niet blowen
?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja even mooi netwerkschetsje en dan ook eentje van wie wie gemeet heeft en wie wie geneukt heeft.
Ik loop achter joh. Heb niet eens foto's van Ambi.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat laatste juist zelf bijhield.
Doe normaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:22 schreef ntm het volgende:
Vas, die foto was bij GC in Den Haag. Ik weet niet waar je de lampen kan kopen als je ze echt wilt kan je contact met ze opnemen?
Chai: Mozyquote:
Doet ze ook, heeft een laptop vol met .txt bestandjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat laatste juist zelf bijhield.
Trots op me mannetje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Chai: Mozy
Mozy: Chai, L0t, tliciouz en Breathtaking
Oeps.
Godverdomme, dom wicht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:22 schreef ntm het volgende:
Vas, die foto was bij GC in Den Haag. Ik weet niet waar je de lampen kan kopen als je ze echt wilt kan je contact met ze opnemen?
Heb jij ze gezien?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doet ze ook, heeft een laptop vol met .txt bestandjes.
Plsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:22 schreef ntm het volgende:
Hehe.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef Panzermaus het volgende:
dWc, kan ik opmaken dat jouw swag over de jaren alleen maar achteruit is gegaan dan? Ik kan de vloer boenen bij de AH @ Stadionplein en bij je moeder thuis stoned achter de computer zitten nu niet echt het Epitoom van Swag noemen.Keertje samen trainen?
Misschien is verbetering voor jou ook nog mogelijk.
Ik moest glimlachen, hoe krijg je het voor elkaarquote:
Nice.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik keek mee over haar nakende schouder :$
quote:
Echt hequote:
Kleiner.quote:
Ideale pijphoogtequote:
oh ok maar ik blow niet he dus je hebt beef met mijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gaat niet om IQ maar EQ :$ ( aldus huisvrouw.nl )
eindelijk iemand op ooghoogtequote:
Nee hoor, die maintaintquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef Panzermaus het volgende:
dWc, kan ik opmaken dat jouw swag over de jaren alleen maar achteruit is gegaan dan?
Ga jij maar gewoon fotoboekscriptjes in elkaar programmeren om te loggen wie en wanneer je fotoboek bezoekt, dat kun je beter dan proberen te dissen en voor serieus de 8e keer vandaag over vloerenschrobben te beginnen. Want die inner geek ben je nog steeds, dat lijfje dat eromheen zit met testosteronshots, kwark en pinda's en wat allemaal verandert daar niks aan.quote:Ik kan de vloer boenen bij de AH @ Stadionplein en bij je moeder thuis stoned achter de computer zitten nu niet echt het Epitoom van Swag noemen.
Nee, bedankt. Totaal geen behoefte aan oninteressante mensen van FOK! te ontmoetenquote:Keertje samen trainen? Misschien is verbetering voor jou ook nog mogelijk.
Rome is niet in een dag gebouwd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:27 schreef ntm het volgende:
[..]
oh ok maar ik blow niet he dus je hebt beef met mij
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef moomoo het volgende:
meisjes mogen klein zijn, hoe kleiner hoe beter. 1m40 go!
Volgend jaar op mijn 21e verjaardag nodig ik je uitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Eerder andersom. Maar beetje snel afgelopen was deze ja.
drakenoverhemdenswagquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee hoor, die maintaint. Zoals het een echte man betaamt.
Soso lobi.quote:
Yay!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Volgend jaar op mijn 21e verjaardag nodig ik je uit
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ga jij maar gewoon fotoboekscriptjes in elkaar programmeren om te loggen wie en wanneer je fotoboek bezoekt, dat kun je beter dan proberen te dissen en voor serieus de 8e keer vandaag over vloerenschrobben te beginnen. Want die inner geek ben je nog steeds, dat lijfje dat eromheen zit met testosteronshots, kwark en pinda's en wat allemaal verandert daar niks aan.
quote:
Biggass Django in je woonkamer, zal je ma leuk vinden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Volgend jaar op mijn 21e verjaardag nodig ik je uit
Nee puisterige ecto toch.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Biggass Django in je woonkamer, zal je ma leuk vinden.
Stuur m'n ouders naar bovenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Biggass Django in je woonkamer, zal je ma leuk vinden.
kutlurker, ga je tieten posten of zuig mn penis maar ga niet lurken zeg.quote:
Toen jij, CB en Yuri een keer gingen PS3'en met Etha begon hij toch ook over krio? Dat hij puisterig was oid?quote:
quote:
quote:Jij zegt mij niet wat ik wel en niet doe, Meloewa. Heb je enig idee wat een meisje zonder kont inhoudt voor je relatie?
Elke keer dat je met haar in bed ligt voel je je bedrogen, je bent teleurgesteld, neemt genoegen met minder en stiekem walg je ook wel. Van jezelf. Go figure, je hebt immers het idee dat je met een doorgefokt kind gaat liggen stoeien. In plaats van een zachte, vrouwelijke appelbum sta je tegen een vergroeid staartbot + verlengde rug aan te klepperen en al je vrienden met 10/10's lachen je uit. Je kijkt steeds vaker naar andere vrouwen, je begeeft je op glad ijs, je inner paringsdrang naar een vrouw met een ronde kont wordt te sterk, drempelwaardes bereikt... en je gaat genadeloos vreemd.
Je knalt die ronde poezenbil van een vergefelijke dummychick helemaal vol, het mag geen naam hebben, het is snel en smerig, je knijpt je ogen dicht, citeert wat lijnen uit een James Bond film en je denkt er vooral niet bij na. Zij heeft het IQ van een natte wortel, maar jij bent vooral je zaad kwijt. Je voelt je weer mans, het voelt goed. Je geeft toe aan de lusten die puur opgewekt zijn door het gebrek aan kont bij je bloedeigen vriendin, iemand die je uitgekozen hebt omdat je dacht dat zij jou gelukkig zou maken, en jij haar. Vrij tragisch wel dit. Je hebt tegen jezelf gelogen en haar vanaf dag #1 op de rand van een verdrietig verdrietravijn gezet. Wat een klootzak ben je ook. Om het schuldgevoel uit je SYSTEM te krijgen knal je er meteen nog twee.
Gebroken beloften, verscheurde gezinnen. Wantrouwen tot aan haar oren en ze wordt nog onzekerder en nog veel labieler, en dat voor de rest van haar leven. Je kunt er niets aan doen, je moet van je instinct, het is de schuld van die kont. Nee wacht, het gebrek aan kont, dat is het. Die kutkont. Wil je haar dat aandoen? Dacht het niet. Smoor het in de kiem. Nu kan het nog, later wil je geen what ifs. Het is inderdaad niet eerlijk allemaal, sommige meisjes hebben van nature nu eenmaal niet veel kont.
GEEN EXCUSES. Die meid, die kan daar iets aan doen. Squats, lunges en deadlifts. Glute/ham raises. Vijf keer per week, rijst met tomaten en dagelijks 150 gram eiwit, of zoiets. Totdat ze scheel ziet en je al na drie maanden het gevoel hebt dat je een vrouw in je bed hebt. Je gaat squats doen Meloewa, om al het bovenstaande leed te voorkomen. Squat tot die kinderkont aan de horizon verdwenen is, en al die hijgende "ik kijk alleen naar het innerlijk"-betamannetjes die je achter je aan hebt ook.
Bedankt, heel erg bedankt. Doe dit soort uitspraken nimmer weer. We hoeven die kinderkontjes niet. Ook namens Sapstengel, en de rest van zelfrespecterend Nederland. Kus.
Was Etha daar bij?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen jij, CB en Yuri een keer gingen PS3'en met Etha begon hij toch ook over krio? Dat hij puisterig was oid?![]()
Je moet je nooit in een ''ruzie'' mengen want dan ben je dadelijk zelf de gebeten hond!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kutlurker, ga je tieten posten of zuig mn penis maar ga niet lurken zeg.
Panzer, maar die post is verwijderd, want was in US.quote:
Wowquote:
Hij staat nu in US SC.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Panzer, maar die post is verwijdert, want was in US.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je moet je nooit in een ''ruzie'' mengen want dan ben je dadelijk zelf de gebeten hond!
Mad omdat hij de vijfde FOK!keuze (quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen jij, CB en Yuri een keer gingen PS3'en met Etha begon hij toch ook over krio? Dat hij puisterig was oid?![]()
De grap is dat ik met mijn digitale puzzelhobby's meer lol heb, meer opsteek en meer $$$ verdien dan jij achter dat blauwe dwijlmonster doet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee hoor, die maintaint. Zoals het een echte man betaamt.
[..]
Ga jij maar gewoon fotoboekscriptjes in elkaar programmeren om te loggen wie en wanneer je fotoboek bezoekt, dat kun je beter dan proberen te dissen en voor serieus de 8e keer vandaag over vloerenschrobben te beginnen. Want die inner geek ben je nog steeds, dat lijfje dat eromheen zit met testosteronshots, kwark en pinda's en wat allemaal verandert daar niks aan.
Had jij die misplaatste arrogantie ook toen je dat concentratiekamplijf had? Of is dat ook pas sinds 2 jaar?
[..]
Nee, bedankt. Totaal geen behoefte aan oninteressante mensen van FOK! te ontmoeten.
Ik zeg dat je je tieten moet posten of aan mn penis moet zitten, ik zeg niks over je mengen in de discussie. Gawd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je moet je nooit in een ''ruzie'' mengen want dan ben je dadelijk zelf de gebeten hond!
Wijze woorden Meloewaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Props voor het aanpassen van de fout.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Panzer, maar die post is verwijderd, want was in US.
Respect gernequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zeg dat je je tieten moet posten of aan mn penis moet zitten, ik zeg niks over je mengen in de discussie. Gawd.
onrespectvol is geen woordquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Respect gerneik lees over onrespectvolle zinnen.
Iemand had geen swag vóór 2009quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar kan iemand even een samenvatting geven? Hoe ontstond die ruzie?
I was like:quote:
Oh? Dit is nieuws voor mij, maar hij had wel een keer tegen Yuri dat soort dingen verkondigd iig ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ie had gezegd heb je zin an een romantische date met mij, zou het uiteindelijk toch op hetzelfde zijn uitgelopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Respect gerneik lees over onrespectvolle zinnen.
wil mijn wortel wel eens nat komen maken bij jou...quote:
respectloos is het Nederlandse woord.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
wil mijn wortel wel eens nat komen maken bij jou...
quote:
Komt die ban danquote:
Dat was missschien iemand anders.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
respectloos is het Nederlandse woord.
Maar hoe zit het nou met die BJ?
Snap je, ik ben gewoon zo eerlijk dat ik geen poespas er omheen wil.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ie had gezegd heb je zin an een romantische date met mij, zou het uiteindelijk toch op hetzelfde zijn uitgelopen.
I know bro, vrouwen kunnen niet handlen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Snap je, ik ben gewoon zo eerlijk dat ik geen poespas er omheen wil.
Het verbaast me niet dat jij zulke foto's binnen handbereik hebt, ouwe paardenneuker.quote:
Ben&Jerryquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
respectloos is het Nederlandse woord.
Maar hoe zit het nou met die BJ?
-Transformatiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nee nee, je mond om mijn penis. Ik zag dat je goeie volle lippen hebt dus ik ben wel nieuwsgierig weet je.quote:
Ja echt bijzonder dat ik google images heb.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het verbaast me niet dat jij zulke foto's binnen handbereik hebt, ouwe paardenneuker.
Die kwam uit je privécollectie, ik herken die trekhanden van jou uit duizendenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja echt bijzonder dat ik google images heb.
Bij varkens is dat dus serieus een beroep.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die kwam uit je privécollectie, ik herken die trekhanden van jou uit duizenden.
* Moeraskat zet de kraan open.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
wil mijn wortel wel eens nat komen maken bij jou...
Ja maar mijn lippen hebben niet echt een seksuele functie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee nee, je mond om mijn penis. Ik zag dat je goeie volle lippen hebt dus ik ben wel nieuwsgierig weet je.
inb4 ik ben een zwijn trek mij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij varkens is dat dus serieus een beroep.Mannetjesvarkens aftrekken voor hun zaad.
*looksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar mijn lippen hebben niet echt een seksuele functie.just for the sier.
DOE GVD NIET ZO HARD TO GET, WE WETEN ALLEMAAL DAT JE JUNGLE FEVER VOOR MIJ HEBTquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar mijn lippen hebben niet echt een seksuele functie.just for the sier.
Jouw droombaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij varkens is dat dus serieus een beroep.Mannetjesvarkens aftrekken voor hun zaad.
Ze trekt nu toch ook elke nacht een mannetjes varken af? Ze kan gewoon van dr hobby dr baan maken.quote:
godverdommequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze trekt nu toch ook elke nacht een mannetjes varken af? Ze kan gewoon van dr hobby dr baan maken.
Wordt liever bemiddelaar in SC ruzie's jij draakquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
DOE GVD NIET ZO HARD TO GET, WE WETEN ALLEMAAL DAT JE JUNGLE FEVER VOOR MIJ HEBT
Noem me geen draak, we weten beiden dat je me wilt proeven gvd. ouwe moeimaker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wordt liever bemiddelaar in SC ruzie's jij draak.
wowquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze trekt nu toch ook elke nacht een mannetjes varken af? Ze kan gewoon van dr hobby dr baan maken.
Dat was dus toen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:39 schreef krioro het volgende:
Oh? Dit is nieuws voor mij, maar hij had wel een keer tegen Yuri dat soort dingen verkondigd iig ja.
Vol verwachting klopt ons hart.quote:
Mooi om jouw afkeur voor mij nog eens bevestigd te zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de afgelopen paar topics.
Verder #teamtheworld.
jij bent zo knap en dan moet je het nog van mij hebbenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Noem me geen draak, we weten beiden dat je me wilt proeven gvd. ouwe moeimaker.
Echt ziek inderdaad, varkens waar ik de meeste dagen mee 's nachts in hetzelfde huis verblijf zijn mijn vader en broertje.quote:
Ik wil dat je mijn maagdelijk neemt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij bent zo knap en dan moet je het nog van mij hebbenamen.
Jij trekt je vader en broertje af? Oké dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt ziek inderdaad, varkens waar ik de meeste dagen mee 's nachts in hetzelfde huis verblijf zijn mijn vader en broertje.
Ah, OK. 't Is wat, een leugenachtige chick hebben waardoor je er zelf als een moron bijstaat.quote:
Wil je mij helpen Loewa? Niet dat het nodig is maar ik heb je graag aan mijn zij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wordt liever bemiddelaar in SC ruzie's jij draak.
Dat moet wel hè. Anders zijn er geen varkens beschikbaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij trekt je vader en broertje af? Oké dan.
wow dat was echt romantischquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wil dat je mijn maagdelijk neemt.
Voor geld hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij trekt je vader en broertje af? Oké dan.
Niks afkeur, vind dat je de afgelopen paar topics gewoon achterlijk doet. Verder nofi.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mooi om jouw afkeur voor mij nog eens bevestigd te zien.
Oké. Gaan ze ook wel eens over je heen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat moet wel hè. Anders zijn er geen varkens beschikbaar.
Weet niet, wist ook niet dat ik ze aftrok.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké. Gaan ze ook wel eens over je heen?
Als ze hier niet voor valtquote:
dWc_RuffRyder (vanaf hier: "dWc") heeft de afgelopen zes jaar niets anders gedaan dan goedkope wiet roken en werken bij de Albert Heijn (vanaf hier: "swag maintainen"), maar blijft al meer dan een halfjaar verscheidene #teamswag users uit deze SC hardnekkig plagen met het feit dat hun 'swag' voor 2009 beduidend lager lag dan nu.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Krioro, voor je het weet keert het tij en dan kunnn wij rennen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, OK. 't Is wat, een leugenachtige chick hebben waardoor je er zelf als een moron bijstaat.
[..]
Wil je mij helpen Loewa? Niet dat het nodig is maar ik heb je graag aan mijn zij.
Dan moet ik eerst een dildo kopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Deze is voor dWc
[..]
Ik wil dat je mijn maagdelijk neemt.
Whehe.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
dWc_RuffRyder (vanaf hier: "dWc") heeft de afgelopen zes jaar niets anders gedaan dan goedkope wiet roken en werken bij de Albert Heijn (vanaf hier: "swag maintainen"), maar blijft al meer dan een halfjaar verscheidene #teamswag users uit deze SC hardnekkig plagen met het feit dat hun 'swag' voor 2009 beduidend lager lag dan nu.
Verder was deze nare rekel ooit zo principieel tegen FOK!dates en FOK!stelletjes, maar onderhoudt hij sinds kort een doldwaze liefdesrelatie met niemand minder dan GaatJeNietVeelAan / GaatJeNietsAan / Yevoul / ynuhh / Zosk / Missblackhairhighheels, ook wel bekend als de persoon achter het fenomeen Juminelle of gewoon "die labiele ex van Penisbaard".
Vandaag werd zijn swag tegen de muur gezet, kreeg virtuele billenkoek van eigen deeg en heeft hij hjammerlijk het internet verloren. Dit natuurlijk tot grote blijheid van alle geplaagden op het internet, die nu gelukkig verder kunnen leven in de waan dat cyberpesten over 'swag' nu voorgoed een halt is toegeroepen.
Ah. Ik doe trouwens bijna nooit meer boodschappen daar. Liever de Plus.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
dWc_RuffRyder (vanaf hier: "dWc") heeft de afgelopen zes jaar niets anders gedaan dan goedkope wiet roken en werken bij de Albert Heijn (vanaf hier: "swag maintainen"), maar blijft al meer dan een halfjaar verscheidene #teamswag users uit deze SC hardnekkig plagen met het feit dat hun 'swag' voor 2009 beduidend lager lag dan nu.
Verder was deze nare rekel ooit zo principieel tegen FOK!dates en FOK!stelletjes, maar onderhoudt hij sinds kort een doldwaze liefdesrelatie met niemand minder dan GaatJeNietVeelAan / GaatJeNietsAan / Yevoul / ynuhh / Zosk / Missblackhairhighheels, ook wel bekend als de persoon achter het fenomeen Juminelle of gewoon "die labiele ex van Penisbaard".
Vandaag werd zijn swag tegen de muur gezet, kreeg virtuele billenkoek van eigen deeg en heeft hij hjammerlijk het internet verloren. Dit natuurlijk tot grote blijheid van alle geplaagden op het internet, die nu gelukkig verder kunnen leven in de waan dat cyberpesten over 'swag' nu voorgoed een halt is toegeroepen.
Nou dan doe je dat toch, we gaan hem morgen samen uitzoeken. Ik zie je om 18:00 bij de Christine le Duc in Amsterdam.quote:
Kijken of je dat dikke wijf aan je lul kan laten zuigen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ah. Ik doe trouwens bijna nooit meer boodschappen daar. Liever de Plus.
Jij houdt wel van Plus size?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ah. Ik doe trouwens bijna nooit meer boodschappen daar. Liever de Plus.
Wow...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, wist ook niet dat ik ze aftrok.
lolquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vandaag werd zijn swag tegen de muur gezet, kreeg hij virtuele billenkoek van eigen deeg en heeft hij jammerlijk het internet verloren. Dit natuurlijk tot grote blijheid van alle geplaagden op het internet, die nu gelukkig verder kunnen leven in de waan dat cyberpesten over 'swag' nu voorgoed een halt is toegeroepen.
Wou tetten van meloewa, maar geen zin an beef.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt ons hart.
Jij betaalt toch.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nou dan doe je dat toch, we gaan hem morgen samen uitzoeken. Ik zie je om 18:00 bij de Christine le Duc in Amsterdam.
Deze manquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wou tetten van meloewa, maar geen zin an beef.
[ afbeelding ]
Zolang jij zuigt ja.quote:
hahaha ja daar was ik mee bezig, maar op de helft ge-abort.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze man
Gebruik gewoon die foto van Meloewa die ik laatst hier quote.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wow...
Je moet echt zo snel mogelijk uit dat huis weg, je wordt keihard misbruikt.
Zomenteen komt DWC nog met zijn visie erop.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vandaag werd zijn swag tegen de muur gezet, kreeg hij virtuele billenkoek van eigen deeg en heeft hij jammerlijk het internet verloren. Dit natuurlijk tot grote blijheid van alle geplaagden op het internet, die nu gelukkig verder kunnen leven in de waan dat cyberpesten over 'swag' nu voorgoed een halt is toegeroepen.
Als jij dan ook een ijs betaalt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze man
Gebruik gewoon die foto van Meloewa die ik laatst hier quote.
[..]
Zolang jij zuigt ja.
Mag wel man, ze fluisterde me net toe dat ze het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hahaha ja daar was ik mee bezig, maar op de helft ge-abort.
IJsblokjes om over je tietjes te laten glibberen, goed plan.quote:
Wow x2quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
KKslechte 'samenvatting', ik kom er niet eens in voor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is niet erg, rennen we hand in hand de zonsondergang tegemoet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Krioro, voor je het weet keert het tij en dan kunnn wij rennen.
Godverdomme.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Ik ontmoette de jongen van mijn leven. Hij was slim, intelligent, hij was het alfa-mannetje (wat belangrijk is als je zelf een dominante vrouw bent), hij hield de deur voor mij open en nam het voor mij op als zijn vrienden rare opmerkingen maakte. Hij betaalde het eten, hij kocht kadootjes voor me en als hij een drukke tentamenweek had, kroop hij bij mij in bed tot ik sliep en als ik dan eenmaal sliep, ging hij verder met werken. Hij was perfect.
Zou tepels likken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Watquote:
Nu ophouden met smerige praat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mag wel man, ze fluisterde me net toe dat ze het niet erg vindt.
[..]
IJsblokjes om over je tietjes te laten glibberen, goed plan.
En dan worden we de dood in gejaagd. Neequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:07 schreef krioro het volgende:
[..]
KKslechte 'samenvatting', ik kom er niet eens in voor.
[..]
Is niet erg, rennen we hand in hand de zonsondergang tegemoet.
En zo worden de hollandse prinsesjes geborenquote:
5:38 zegt ze.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:09 schreef Gorzalka het volgende:
Panzer, kan je even aan CY vragen hoe laat ze morgen op Alkmaar CS staat?
Sorry hoor ;squote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En zo worden de hollandse prinsesjes geboren
frigide troela doe niet zo, in dm mocht het allemaal welquote:
Mwoa uiteindelijk is zij degene die zich laat gebruiken:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En zo worden de hollandse prinsesjes geboren
En het is dus gewoon een studente.quote:Waar trek ik de grens? Wanneer bepaal ik dat het genoeg is voor mezelf? Wanneer laat ik het rationele eindelijk boven het emotionele uitstijgen? Ik hou donders veel van hem en met één verontschuldiging zou hij zou weer bij mij in bed liggen, dicht en warm tegen me aan. Ik weet alleen dat dit alleen maar komt omdat ik zo veel van hem hou. Als mijn vriendinnen in soortgelijke situaties zitten zeg ik dat ze het gelijk moeten afkappen, want als sterke en geëmancipeerde vrouw laat je, je toch niet zo behandelen? Ik snap precies wat ze bedoelen als ze dat dan niet doen. Je houdt zo veel van iemand dat je het niet kán afkappen. Je blijft maar kansen geven en vergeven en het nog één keer proberen. Wanneer is de maat vol?
Waar haal je dit vandaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Mwoa uiteindelijk is zij degene die zich laat gebruiken:
[..]
En het is dus gewoon een studente.
Ik ben er precies een uur later (srs).quote:
Jupquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef Chloroform het volgende:
Gvd, volgens mij heb ik echt een fantatische fittie gemist.
Yep.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef Chloroform het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het was echt fantatisch jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Yep.Typefout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ja maar heb daar ook wel irl contacten over wedstrijden en dergelijke met echte naam erbij en alles, dus moet wel redelijk netjes houden. Post bijna niet, lees alleen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best wel een mooi forum om op te kutten.
Kwallie.:')quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
frigide troela doe niet zo, in dm mocht het allemaal wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
Gaan wij een 'fiti' zetten in jouw tentje op Lowlandsquote:
Bij mij ben je veilig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
En dan worden we de dood in gejaagd. Nee
Kaliber he mad, she mad, errbody mad?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Kwallie.:')Oh nee was alleen whatsapp jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
GELUKKIG.quote:
inb4 zoskquote:
Nee, er was maar één iemand mad hier.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kaliber he mad, she mad, errbody mad?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Bij mij ben je veilig.Maar goed, ik heb een idee, laten we nu vast een romantische getaway doen, zonder gevaar, zodat we ons nergens zorgen over hoeven te maken en we ons volledig op de liefde kunnen richten.
ik heb de ideale match gevonden denk ik.quote:
quote:
Te laat, bitchquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef Zosk het volgende:
Maakt ook echt niet uit wanneer je hier komt kijken, altijd iets vermakelijks.
Krio en ik hebben elkaar al eens een manhug gegeven in Amsterdam, beviel wel ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
ik heb de ideale match gevonden denk ik.
CB en krioro
Krio mad?! Damn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, er was maar één iemand mad hier.
En toen kwam Etha en toen waren hij en Krio ook een piecie mad.
?quote:Tja, zijn mannen in het algemeen nou echt kortaf of betekent het bij mij dat hij gewoon geen interesse heeft?
Jongen die ik ken van werk stuur ik gewoon een vraagje over werk, gewoon heej en de vraag.
Krijg ik enkel terug; nee
Ookeee
Niks geen hoi even ofzo.
Ik vind hem leuk en dacht dat hij interesse had, maar nu hij alleen nee stuurt begin ik weer te twijfelen.
Wat is jullie ervaring? Zijn ze gewoon zo kortaf?
Kkzosk komt altijd te vroeg.quote:
Viel wel mee, volgens mij kwam het maar van 1 kant.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee allebei moesten ze toch wel een sneer uitdelen naar elkaarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Viel wel mee, volgens mij kwam het maar van 1 kant.
Ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohw zitten daar niet alleen bakvisjes van 14 dan?
quote:Ik heb een vriend, als in gewoon vriendschappelijk. Ik kon (kan?) altijd bij hem terecht. Werd t thuis te bont dan kon ik altijd bij hem terecht.
Alleen heb ik de laatste tijd heel sterk t gevoel dat t niet meer is zoals t was. Hij loopt altijd bij ons op stal rond, maar waar we eerst stonden te praten, hij grapjes maakte over mijn pony en als ik aan t rijden was altijd kwam, al was t maar voor 5 minuten, zo ongemakkelijk voelt t nu voor mij om hoi te zeggen. Of uberhaupt verder te gaan met een gesprek. Hij zegt nogsteeds dat ie er voor me is, maar zo voelt t totaal niet meer voor mij. Ik ben mn vader op jonge leeftijd kwijtgeraakt en hij hielp me hier nog steeds mee, en hij vulde die lege plek een beetje op. Nu voelt t leger dan ooit en zit ik dit huilend te typen, ik wil niet nogmaals zo'n belangrijk iemand kwijtraken.
Wat zouden jullie doen / adviseren?
Met hem praten, ja weet je...als t voor hem net zo belangrijk geweest was, had ik toch niet altijd hoeven beginnen met dit soort gesprekken op fb? (gezien ik in t echt altijd ga huilen en t bij ons op stal altijd druk is wil ik dat liever niet )
Respect als jullie dit helemaal hebben gelezen.
quote:Hallo allemaal,
Zoals de titel al luid hoe oud waren jullie, toen jullie voor het eerst gezoend hebben en hoe hebben jullie dat ervaren. Ik ben nu 15 en heb al iets van 8x gezoend nouja wel vaker maar met 8 verschillende.... Vinden jullie dat te vaak of? Hou het alsjeblieft wel netjes. Maar ik bem erg benieuwd hoe jullie het hebben ervaren hahhaha
Groetjes nieuwgierig meisjee sorry als zo'n topic al bestaat
Je kunt haar herkennen aan een sterke muizenpap-geur die tot diep in haar beurse slijmvliezen en klieren is ingetrokken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben er precies een uur later (srs).
Hoe gebruiken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Mwoa uiteindelijk is zij degene die zich laat gebruiken:
[..]
En het is dus gewoon een studente.
Jij magquote:
Je voelt je bedreigd hè, nu je weet dat ik zelfs een lesbienne kan inpalmenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je kunt haar herkennen aan een sterke muizenpap-geur die tot diep in haar beurse slijmvliezen en klieren is ingetrokken.
Geen idee, heb het niet helemaal gelezen.quote:
quote:Iedereen kent het vast wel, dat je zo veel van iemand houdt dat je grenzen en je eigenwaarde, je zelfrespect, gewoon compleet verdwijnen. Al een jaar gaat het bij mij zo.
Ik ontmoette de jongen van mijn leven. Hij was slim, intelligent, hij was het alfa-mannetje (wat belangrijk is als je zelf een dominante vrouw bent), hij hield de deur voor mij open en nam het voor mij op als zijn vrienden rare opmerkingen maakte. Hij betaalde het eten, hij kocht kadootjes voor me en als hij een drukke tentamenweek had, kroop hij bij mij in bed tot ik sliep en als ik dan eenmaal sliep, ging hij verder met werken. Hij was perfect. Vanaf het begin af aan wouden wij alleen andere dingen. Ik kwam uit een periode van écht single zijn. Het leven van feesten, avonturen beleven en wakker worden en niet weten waar je bent had ik achter me en dat wou ik niet meer. Ik wou settelen, ik wou iemand om me te knuffelen en iemand die van me hield. Hij kwam net uit een langdurige relatie, die al een opvolger was van een vorige lange, serieuze relatie. Hij wou een keer iets anders, iets lossers, een leuke meid om leuke dingen mee te doen maar alles op een luchtige manier. De gevoelens kwamen bij mij vrij snel, want stel je voor dat ik eens rustig aan kan doen. Hij wou dat niet, hij hield het af en bleef me keer op keer maar met mijn neus op de feiten drukken - hij had niet zulke gevoelens voor me. De eerste paar keer negeer je het, want hé, je bent nou eenmaal zo'n leuke meid (denk je) dat hij je vanzelf leuk gaat vinden. We "scharrelden" een maand, twee maanden, drie maanden, vier maanden. De kerstdagen kwamen en ik wou het samen vieren, hij niet. We hebben hier gigantische ruzie over gehad en uiteindelijk heb ik toen keihard geroepen "MAAR IK HOU TOCH VERDOMME GEWOON VAN JE". Hij heeft het eerst twee dagen af laten weten, natuurlijk niet echt een fijn iets als je zoiets tegen iemand verteld. Zijn come-back een paar dagen later was echter toch echt dat hij ook van mij hield en dat hij met me verder wou. Dat hij zichzelf zo graag mijn vriend zou willen noemen en dat hij niet kon wachten om me te knuffelen en vast te houden en er voor me te zijn. Ik heb hem verteld van mijn geschiedenis met jongens, die niet al te geweldig is, en mijn geschiedenis van grote onzekerheid.
In februari vertrok hij voor een half jaar naar Engeland. De maanden daarvoor hebben we praktisch samengewoond, we leefden samen en alles was op elkaar afgestemd. Ik was daar 5 dagen in de week en de andere 2 dagen was hij bij mij. Ik had er zo'n goed gevoel over, ik heb me nog nooit zo verliefd gevoeld.
Toen hij eenmaal weg was begonnen bij mij de eerste extreme trekjes. Ik huilde constant, ik kon en wou niet zonder hem en ik miste hem zo erg dat ik niet meer normaal kon functioneren. Een paar dagen nadat hij weg was heb ik een vliegticket geboekt om hem drie weken later op te zoeken. We hebben een perfecte week gehad, maar op een andere manier dan ik gewend was. Hij ging aan het werk, we kibbelden veel en ook al kwam het altijd goed voor we gingen slapen, het was niet meer zoals het eerst was. Een maand na mijn eerste bezoek ben ik daar weer geweest. De eerste dag hebben we een idyllische dag gehad zoals ze uit het boekje komen, ik hield van hem en hij hield van mij en dat was alles wat er belangrijk was. De andere twee dagen hebben we knallende ruzie gehad. Ik ben daar uiteindelijk niet met ruzie weg gegaan maar iedere lezer kan zich voorstellen dat het niet heel fijn was. Daarna begon de ellende. De eerste paar weken waren we nog zo gefocust op het missen van elkaar dat we geen tijd en niet de "mindset" hadden om ons te realiseren wat er nou eigenlijk allemaal mis zat tussen ons.
Pak hem beet een maand geleden begon de eerste ruzie. Hij neemt werkdruk op zich die abnormaal is. Voor een project dat hij twee weken later af moet hebben haalt hij nachten door en hij sluit zich dan compleet af van de wereld. Ik ben een persoon die veel aandacht nodig heeft. Ik hoef me niet constant te laten vertellen hoe geweldig en lief ik ben en hoe veel hij van me houdt, maar eens in de zo veel tijd een whatsappje of een Skype-gesprekje van een kwartiertje stelt mij gerust. In mijn hoofd ga ik op hol als ik mijn ei niet kwijt kan aan de persoon van wie ik houd. Hij vond dat ik teveel zeurde, ik vond dat hij meer aandacht aan mij moest besteden in plaats van alleen aan zijn studie daar. Het begon steeds vaker te botsen, tot het op een gegeven moment op een punt kwam waarop ik me af ging vragen of ik mijn grenzen nog wel goed bewaakte. Onze ruzies zijn altijd explosief geweest. De verwijten komen van beide kanten en we worden beiden enorm kinderachtig. We willen niet meer praten en zetten onze telefoon uit of we bellen elkaar en schreeuwen naar elkaar tot we allebei beginnen te huilen en spijt krijgen. Onze ruzies kunnen uren duren, en in die uren is het ook constant alleen maar boos en verschrikkelijk. De haat die ik voor hem heb komt op sommige momenten echt vanuit de puntjes van mijn tenen.
Een paar weken geleden hadden we dus een ruzie die voor mij de emmer deed overlopen. Hij had de afronding van een project en heeft een week lang geen woord tegen me gezegd. Ik heb hem vaak genoeg gebeld, berichtjes gestuurd, maar ik kreeg gewoon geen reactie terwijl alles wel gewoon gelezen en ontvangen werd. Toen hij na een week klaar was en "hoi schatje" tegen me zei ben ik compleet uit mijn slof geschoten. Ik ben echt geflipt. Ik vond het zelf een hele logische reactie op dat moment, maar als ik dan zo met tranen in mijn ogen dit soort verhalen aan het schrijven ben vraag ik me af of ik toen wel goed heb gereageerd. Of ik niet de aanleiding ben geweest van alle rottigheid die erop volgde. De rottigheid die erop volgde was namelijk het feit dat we elkaar alles gingen verwijten. Hij had een rotdag, het was mijn schuld, ik had vervelende kinderen op mijn stageschool en uiteindelijk kon ik het terugkoppelen aan het feit dat hij zo naar tegen me deed. Deze week is het de hele week in extreme mate geweest. We houden van elkaar, maar dit gaat te ver. Hij scheld me uit, ik ben een kútwijf en hij is blij dat hij is vreemdgegaan in Engeland (?). Needless to say heb ik me compleet teruggetrokken. Hij komt volgende week terug en ik heb hem gevraagd me niets meer te laten horen tot hij normaal kon doen en het liefst tot hij terug was. Hij bleef maar bellen, schelden en boos op me worden. Ik heb me nog nooit zo genaaid en in de grond gestampt gevoeld, en dat dan door de persoon van wie ik het meest zou houden op deze wereld. Ik droomde over onze bruiloft en bij wijze van spreken heb ik de namen voor onze kinderen al in mijn hoofd. Hij dacht er altijd hetzelfde over. Tot ik deze week te horen kreeg dat hij me nooit meer wou spreken en dat alle narigheid in zijn leven mijn schuld was.
Nou dus even terug op de titel van mijn topic. Waar trek ik de grens? Wanneer bepaal ik dat het genoeg is voor mezelf? Wanneer laat ik het rationele eindelijk boven het emotionele uitstijgen? Ik hou donders veel van hem en met één verontschuldiging zou hij zou weer bij mij in bed liggen, dicht en warm tegen me aan. Ik weet alleen dat dit alleen maar komt omdat ik zo veel van hem hou. Als mijn vriendinnen in soortgelijke situaties zitten zeg ik dat ze het gelijk moeten afkappen, want als sterke en geëmancipeerde vrouw laat je, je toch niet zo behandelen? Ik snap precies wat ze bedoelen als ze dat dan niet doen. Je houdt zo veel van iemand dat je het niet kán afkappen. Je blijft maar kansen geven en vergeven en het nog één keer proberen. Wanneer is de maat vol?
Ik ben er rond 7:45 en daarna rond 15:45 weer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben er precies een uur later (srs).
Het warme water doet het weer, dus dat zal vast mee vallenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je kunt haar herkennen aan een sterke muizenpap-geur die tot diep in haar beurse slijmvliezen en klieren is ingetrokken.
Draai de zaken niet om, zij heeft jou ingepalmd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je voelt je bedreigd hè, nu je weet dat ik zelfs een lesbienne kan inpalmen?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OK man. Hou op, mens.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee allebei moesten ze toch wel een sneer uitdelen naar elkaar
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben er rond 7:45 en daarna rond 15:45 weer.
[..]
Het warme water doet het weer, dus dat zal vast mee vallen
[..]
Draai de zaken niet om, zij heeft jou ingepalmd.
Waarom zou een lesbienne een aantrekkelijke heterojongen willen inpalmen? Klinkt niet geheel logischquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Draai de zaken niet om, zij heeft jou ingepalmd.
Nee klopt, is omdat je op een wijf lijkt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom zou een lesbienne een aantrekkelijke heterojongen willen inpalmen? Klinkt niet geheel logisch.
Mja doeiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, heb het niet helemaal gelezen.
[..]
Wat Vas zegtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom zou een lesbienne een aantrekkelijke heterojongen willen inpalmen? Klinkt niet geheel logisch.
wowquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee klopt, is omdat je op een wijf lijkt.
Zal eens mad worden.quote:
Awwwquote:
Zal wel komen doordat je erg in touch met je feminine side bentquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ouchquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet meer weten weetjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal eens mad worden.
Weet je nog dat ik mijn dikke puist aan je liet zien @ TC?
Waarom stuurde je me dan regelmatig seksueel getinte DM'squote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
fixedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal eens mad worden.
Weet je nog dat ik mijn dikke puist aan je liet zien @ TC en hem vervolgens uitkneep en alle pus van mijn vingers aflikte?
Ik geef het, as we speak, een pogingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Awww*knuffel* Deze vrolijkt mij altijd op, wie weet helpt het.
[..]
Zal wel komen doordat je erg in touch met je feminine side bent
Ik mag dat want bi. Stuur ik naar deze hele sc.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom stuurde je me dan regelmatig seksueel getinte DM's?
Fucking hard gelachen hierom.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb daar geen verstand van, ik deadlift alleen broodjes met hagelslag.
BEN JIJ BI?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik mag dat want bi. Stuur ik naar deze hele sc.
Iedereen is biquote:
Lieg niet, koude feeks ;squote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dqod niet. :squote:
Jammer dat Breathtaking hier niet meer post, daar mag jij wel eens lekker bi mee zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goh, verrassend.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet meer weten weetje
Dat was in je fantasie schatje.quote:
Ik ben lesboflexibel met een afkeer voor penersquote:
Moest lachen.quote:
quote:
Jij 69't gewoon chicks zonder er stoer over te willen doen tegenover anderenquote:
Weet wel dat je een keer je spieren liet zien zonder shirt op TC.quote:
Even aan m'n tepels zitten met m'n ijskoude vingers :$quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Oke oke alleen naar jou op het moment :$.
Was een aangename verrassing zeker, toen je zag hoe hoog ik je had ingeschaald op het vaginalijstjequote:
Is dit nu: "gedraag je"quote:
Haha, best wel, ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Was een aangename verrassing zeker, toen je zag hoe hoog ik je had ingeschaald op het vaginalijstje?
godverquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is dit nu: "gedraag je"
Of: "graag ja"
WAT IS HET NOU
Bespeur ik hier enige sarcasme?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij 69't gewoon chicks zonder er stoer over te willen doen tegenover anderen!
Wat wil je graag? Bij me op schoot?quote:
Dat was ik. Voor Phantomesse.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet wel dat je een keer je spieren liet zien zonder shirt op TC.
Dat vergeet ik dan weer niet.
Eh, whut?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet wel dat je een keer je spieren liet zien zonder shirt op TC.
Dat vergeet ik dan weer niet.
quote:
nee jij bij mij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat wil je graag? Bij me op schoot?
Kom je me even troosten? :$
Trek me er nog steeds wekelijks op afquote:
Ik kan me anders nog wel een avond herinneren (da's al heel wat, met mijn korsakov)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:33 schreef CristinaYang het volgende:
Wanneer wordt er weer eens geTCed? Ik heb dat nog nooit mee mogen maken
Toen waren we maar met z'n drietjes en heeft niemand z'n shirt uit gehadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog wel een avond herinneren (da's al heel wat, met mijn korsakov)
Nee, juist niet. Dat jij niet zo'n quasi-stoer ''hihi, kijk mij eens bi zijn'' huppelkutje bent.quote:
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:52 schreef Gorzalka het volgende:
Gorzalka's KLB SC esthetische vaginalijstje
10
Breathtaking
VeerEli
wolvendagen
8/9
L0t
Fascination
6/7
Allure
Chai
CristinaYang
Dqod
ntm
tliciouz
Onvoldoende
4EBE
Ambipur
Chloroform
JaniesBrownie
Vaseline
Mag ook jaquote:
Toen de cam uitging wel hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Toen waren we maar met z'n drietjes en heeft niemand z'n shirt uit gehad
wtfquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Dat jij niet zo'n quasi-stoer ''hihi, kijk mij eens bi zijn'' huppelkutje bent.
[..]
[..]
Wejo. :s Waarom heb ik een onvoldoende?!quote:
kommaar; okkie pokkiequote:
Klopt, je kunt best eens spelen met iemand van hetzelfde geslacht. Maar om je zelf dan meteen bi te noemen is wanstaltigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Dat jij niet zo'n quasi-stoer ''hihi, kijk mij eens bi zijn'' huppelkutje bent.
[..]
[..]
Ik vind die boze PI best wel beangstigendquote:
Maak jij maar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef CristinaYang het volgende:
Bestaat er ook een dergelijk lijstje over de penissen binnen de SC?
Uitpuilende clit en wijd openstaande flapjesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wejo. :s Waarom heb ik een onvoldoende?!
ik moest even een poepje latenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind die boze PI best wel beangstigend
Maar ok
Wie scoort nou het laagst?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vraag WAHRHEITquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef CristinaYang het volgende:
Bestaat er ook een dergelijk lijstje over de penissen binnen de SC?
Hmmmm, smells goodquote:
Ik care niet om wat internetmensen van mijn vagina vinden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Uitpuilende clit en wijd openstaande flapjes.
Neenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
CY heb je morgen tijd voor een pauze in Utrecht?
Zelfs ik maak wel eens fouten. Maar helaas kan het alleen worden gerectificeerd door middel van fotografisch bewijsmateriaalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klopt, je kunt best eens spelen met iemand van hetzelfde geslacht. Maar om je zelf dan meteen bi te noemen is wanstaltig.
Waarom krijgt mijn poesje een 6/7? Ik ben teleurgesteld.
Uit pure nieuwsgierigheid, hoe denk je dat mijn flamoes eruit ziet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Uitpuilende clit en wijd openstaande flapjes.
Ik wil jou altijd helpen bby.quote:
Heeft hij volgens mij nog srs eens in elkaar gezetquote:
Zou mijn eigen poesje likken (srs). Zo mooi vind ik 'm.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zelfs ik maak wel eens fouten. Maar helaas kan het alleen worden gerectificeerd door middel van fotografisch bewijsmateriaal.
Symmetrie, textuur en dimensies zijn top notchquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Uit pure nieuwsgierigheid, hoe denk je dat mijn flamoes eruit ziet?
jeetje zit je iets dwars?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
gvdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Symmetrie, textuur en dimensies zijn top notch
Gefrustreerde maagden-reacties, dus niet serieus nemen.quote:
Sommige vrouwen hebben doorlopende benen, maar jij hebt een doorlopende vagina. Hij is een met je anusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Uit pure nieuwsgierigheid, hoe denk je dat mijn flamoes eruit ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Was niet richting jou of iemand anders hier, maar interessant dat je je aangesproken voeltquote:
Ik hoor jouw visie graagquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Interessant, onze percepties verschillen drastisch.
HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben doorlopende benen, maar jij hebt een doorlopende vagina. Hij is een met je anus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke. Klopt helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
Hier is Chai eens voor gebanned heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Dat lijkt me logisch aangezien je reageert op een post die mij quote.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Was niet richting jou of iemand anders hier, maar interessant dat je je aangesproken voelt.
Praten we hier over het post-Panzer tijdperk?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben doorlopende benen, maar jij hebt een doorlopende vagina. Hij is een met je anus.
maar was fa2 van jouquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch aangezien je reageert op een post die mij quote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |