Dat was ik. Voor Phantomesse.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet wel dat je een keer je spieren liet zien zonder shirt op TC.
Dat vergeet ik dan weer niet.
Eh, whut?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet wel dat je een keer je spieren liet zien zonder shirt op TC.
Dat vergeet ik dan weer niet.
quote:
nee jij bij mij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat wil je graag? Bij me op schoot?
Kom je me even troosten? :$
Trek me er nog steeds wekelijks op afquote:
Ik kan me anders nog wel een avond herinneren (da's al heel wat, met mijn korsakov)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:33 schreef CristinaYang het volgende:
Wanneer wordt er weer eens geTCed? Ik heb dat nog nooit mee mogen maken
Toen waren we maar met z'n drietjes en heeft niemand z'n shirt uit gehadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog wel een avond herinneren (da's al heel wat, met mijn korsakov)
Nee, juist niet. Dat jij niet zo'n quasi-stoer ''hihi, kijk mij eens bi zijn'' huppelkutje bent.quote:
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:52 schreef Gorzalka het volgende:
Gorzalka's KLB SC esthetische vaginalijstje
10
Breathtaking
VeerEli
wolvendagen
8/9
L0t
Fascination
6/7
Allure
Chai
CristinaYang
Dqod
ntm
tliciouz
Onvoldoende
4EBE
Ambipur
Chloroform
JaniesBrownie
Vaseline
Mag ook jaquote:
Toen de cam uitging wel hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Toen waren we maar met z'n drietjes en heeft niemand z'n shirt uit gehad
wtfquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Dat jij niet zo'n quasi-stoer ''hihi, kijk mij eens bi zijn'' huppelkutje bent.
[..]
[..]
Wejo. :s Waarom heb ik een onvoldoende?!quote:
kommaar; okkie pokkiequote:
Klopt, je kunt best eens spelen met iemand van hetzelfde geslacht. Maar om je zelf dan meteen bi te noemen is wanstaltigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Dat jij niet zo'n quasi-stoer ''hihi, kijk mij eens bi zijn'' huppelkutje bent.
[..]
[..]
Ik vind die boze PI best wel beangstigendquote:
Maak jij maar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef CristinaYang het volgende:
Bestaat er ook een dergelijk lijstje over de penissen binnen de SC?
Uitpuilende clit en wijd openstaande flapjesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wejo. :s Waarom heb ik een onvoldoende?!
ik moest even een poepje latenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind die boze PI best wel beangstigend
Maar ok
Wie scoort nou het laagst?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vraag WAHRHEITquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef CristinaYang het volgende:
Bestaat er ook een dergelijk lijstje over de penissen binnen de SC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |