Ja dus 2 jaar lang jezelf voordoen als een ander iemand andersquote:
dat steen heet buitenleven, mij fok leven komt pas zaterdagmiddag tot stand na een avond hard stappen. shizzle die ik mis moet ik dan nog inhalenquote:
je bent een 4 jij hebt helemaal geen betrouwbare bronnenquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:15 schreef Drinky het volgende:
ik had van betrouwbare bronnen vernomen dat ze niet nep is
lol...dm's pm's heerlijk ditquote:
Dat is wel heel gaar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja dus 2 jaar lang jezelf voordoen als een ander iemand andersDan ben je gek volgens mij
Buitenleven is iets anders.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
dat steen heet buitenleven, mij fok leven komt pas zaterdagmiddag tot stand na een avond hard stappen. shizzle die ik mis moet ik dan nog inhalen
Alsof jij hier je zelf bent op !Fokquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja dus 2 jaar lang jezelf voordoen als een ander iemand andersDan ben je gek volgens mij
donderdagavond was je anders gewoon aan het posten. en dit nieuws is echt al van maandag.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
dat steen heet buitenleven, mij fok leven komt pas zaterdagmiddag tot stand na een avond hard stappen. shizzle die ik mis moet ik dan nog inhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |