Ja dus 2 jaar lang jezelf voordoen als een ander iemand andersquote:
dat steen heet buitenleven, mij fok leven komt pas zaterdagmiddag tot stand na een avond hard stappen. shizzle die ik mis moet ik dan nog inhalenquote:
je bent een 4 jij hebt helemaal geen betrouwbare bronnenquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:15 schreef Drinky het volgende:
ik had van betrouwbare bronnen vernomen dat ze niet nep is
lol...dm's pm's heerlijk ditquote:
Dat is wel heel gaar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja dus 2 jaar lang jezelf voordoen als een ander iemand andersDan ben je gek volgens mij
Buitenleven is iets anders.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
dat steen heet buitenleven, mij fok leven komt pas zaterdagmiddag tot stand na een avond hard stappen. shizzle die ik mis moet ik dan nog inhalen
Alsof jij hier je zelf bent op !Fokquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja dus 2 jaar lang jezelf voordoen als een ander iemand andersDan ben je gek volgens mij
donderdagavond was je anders gewoon aan het posten. en dit nieuws is echt al van maandag.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
dat steen heet buitenleven, mij fok leven komt pas zaterdagmiddag tot stand na een avond hard stappen. shizzle die ik mis moet ik dan nog inhalen
dont hatequote:Op zaterdag 8 september 2012 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Buitenleven is iets anders.
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:16 schreef rosepetals het volgende:
Heeft Juminelle een reactie gegeven eigenlijk?
Jawelquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:16 schreef lulzy het volgende:
[..]
Alsof jij hier je zelf bent op !Fok
nope.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:16 schreef rosepetals het volgende:
Heeft Juminelle een reactie gegeven eigenlijk?
Sure.quote:
Echt...quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
die marocain van een ous had het gezegd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
je bent een 4 jij hebt helemaal geen betrouwbare bronnen
Nee dus, maar ik kon me voorstellen dat ze dat zou willen doen. Excuses aanbieden ofzo.quote:
ous moet je niet geloven. die weet niks.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
die marocain van een ous had het gezegd.
Ik citeer:quote:
Ik ben legit. En zo tof ben ik niet. Dus ja als het niet alleen maar voordelen zijn maar ook veel nadelen zal het wel eerlijk zijnquote:
Ach, denk alleen dat iedereen haar zielig zou noemen en erger, dus.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee dus, maar ik kon me voorstellen dat ze dat zou willen doen. Excuses aanbieden ofzo.
ik kan overigens wel bevestigen dat ous echt is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
ous moet je niet geloven. die weet niks.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik citeer:
Wolvendagen is achter het echte meisje haar Facebook account gekomen, Mozy heeft geteld dat de neppe Juminelle 23 nep accounts had op Facebook. Twee jaar lang iemand nagedaan en blijkbaar iemand die heel dichtbij het meisje staat want alles klopt precies. Bijvoorbeeld vakanties, etc, alles is overgenomen.
De neppe had zegmaar reacties van zogenaamde vrienden die dan eigenlijk nep accounts waren. Ik keek op Juminelle haar Facebook (had altijd het gevoel nep) en klikte op een vriend en zag dat die vriend maar 3 vrienden had. Toen tikte ik de naam van die vriend in, zag ik dat die vriend een bestaand account had. Dus ik stuurde dat weer door naar Chai want vond ik raar en zo gingen ze verder kijken en kwamen de onthullingen.
Nep Facebook account: http://www.facebook.com/kimberley.latupeirissa en de echte: https://www.facebook.com/kimberley.blabla
Hier twee voorbeelden: Dit is de echte bestaande persoon: http://www.facebook.com/aron.blabla en dit is haar zogenaamde vriend die bij haar post: http://www.facebook.com/aron.blabla.9 - een fake account van die eerste. En hier nog één, dit is een zogenaamde vriend van haar met 3 vrienden die haar zogenaamd kent: http://www.facebook.com/deborah.blabla.1 en dit is de echte vrouw die bestaat met echte vrienden, comments, foto's, etc: http://www.facebook.com/deborah.blabla
Ook was opvallend dat al de Facebooks van haar zogenaamde vrienden op precies dezelfde data zijn gemaakt als die van haar. Dus allemaal eind mei, een dagje eerder, zelfde dag of een dagje later. En nu heeft ze alles verwijderd en is vertrokken. That's it
Disclaimer: mods moeten maar wegmodereren wat niet mag in deze post, svp.
ik kan bevestigen dat ous soms een beetje raar doetquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik kan overigens wel bevestigen dat ous echt is.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:12 schreef JosefDettelbacher het volgende:
wie is juminelle en is ze geefbaar ja of nee?
mymoodfentje post altijd foto;s van andere mensen en doet alsof hij dit zelf is. eigenlijk gewoon een autistquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:20 schreef mymoodfentje het volgende:
Wolvendagen is ook nep, maar mensen willen niet weten.
Ous ging met junamii. Die is ook fake. Of althans, alles wat ze zei over d'r leven op FOK! was fake, die ging echt verquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
die marocain van een ous had het gezegd.
wil je fokvriendin wel zijnquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:21 schreef JackieBrown het volgende:
ik zag mijzelf als vriendin van juminelle en dit deed erg pijn, sloeg in als een bom en ik ben nog bezig dit een plaatsje te geven.
ik wil graag nieuwe fokvriendinnen ontmoeten, ik hou van roze koeken en konijnen.
Hmm zou ik niet verwachten van iemand die 2 jaar aan het faken isquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee dus, maar ik kon me voorstellen dat ze dat zou willen doen. Excuses aanbieden ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |