hahah 187 hierquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet extreem klein ofzo, ben ook maar 1.80
je kan nog altijd naar azie verhuizenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou dat meer mensen klein waren, dan was 't niet zo boeiend allemaal.
meisjes ja, vrouwen niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef moomoo het volgende:
meisjes mogen klein zijn, hoe kleiner hoe beter. 1m40 go!
1,40 is wel heel kleinquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef moomoo het volgende:
Met z'n allen emigreren, we hebben pech dat Nederland in de top 3 van grootste gemiddelde lengte staat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou dat meer mensen klein waren, dan was 't niet zo boeiend allemaal.
lol freakquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef moomoo het volgende:
1.80m is niet klein.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet extreem klein ofzo, ben ook maar 1.80
Ja jammer dat ik zo klein ben dat zelfs fucking chinezen groter zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
oh da's nog best groot. Is d'r ergens een overzicht van alle landen ofzo?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Voor mannen: 185,0 cm
Voor vrouwen: 170,6 cm
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:21 schreef tliciouz het volgende:
Heb overigens een nieuwe ride gekocht, spange velgen alles.
Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel inch? Dat is minimaal 23.
Who motivates the motivator?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lichaamslengtequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:21 schreef moomoo het volgende:
[..]
oh da's nog best groot. Is d'r ergens een overzicht van alle landen ofzo?
Wat een veilige fiets! Hoeveel versnellingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
wil wel bij je achterop...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Tegenwoordig zijn zelfs fietsen van 1000 euro nog 25 kilo achterop. Kan wel iemand achterop maar dan wel de kans dat ie kapot gaat.quote:
Ja dat zou ik er ook niet aan uitgeven hoor. Deze was 330, vond ik al duur zat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:30 schreef fyah het volgende:
Een fiets van 1000 eurodan verdien je toch echt een trap onder je reet. Nog geen enkele fiets van me werd niet gepikt. En ik woon niet eens in een stad
LOL. Ik heb een crappy studentenfiets en die kan zelfs meer aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoor. Tegenwoordig zijn zelfs fietsen van 1000 euro nog 25 kilo achterop. Kan wel iemand achterop maar dan wel de kans dat ie kapot gaat.
Lees dan wat ik zeg. Je kan er heus wel iemand achterop nemen, maar de kans is dat hij ooit kapot daardoor gaat. Het is een waarschuwing.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
LOL. Ik heb een crappy studentenfiets en die kan zelfs meer aan.
Hetzelfde geldt voor anale seksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lees dan wat ik zeg. Je kan er heus wel iemand achterop nemen, maar de kans is dat hij ooit kapot daardoor gaat. Het is een waarschuwing.
Ja, hij kan er wel in, maar de kans dat de binnenkant naar buiten komt is er.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |