Ja echt bijzonder dat ik google images heb.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het verbaast me niet dat jij zulke foto's binnen handbereik hebt, ouwe paardenneuker.
Die kwam uit je privécollectie, ik herken die trekhanden van jou uit duizendenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja echt bijzonder dat ik google images heb.
Bij varkens is dat dus serieus een beroep.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die kwam uit je privécollectie, ik herken die trekhanden van jou uit duizenden.
* Moeraskat zet de kraan open.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
wil mijn wortel wel eens nat komen maken bij jou...
Ja maar mijn lippen hebben niet echt een seksuele functie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee nee, je mond om mijn penis. Ik zag dat je goeie volle lippen hebt dus ik ben wel nieuwsgierig weet je.
inb4 ik ben een zwijn trek mij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij varkens is dat dus serieus een beroep.Mannetjesvarkens aftrekken voor hun zaad.
*looksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar mijn lippen hebben niet echt een seksuele functie.just for the sier.
DOE GVD NIET ZO HARD TO GET, WE WETEN ALLEMAAL DAT JE JUNGLE FEVER VOOR MIJ HEBTquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar mijn lippen hebben niet echt een seksuele functie.just for the sier.
Jouw droombaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij varkens is dat dus serieus een beroep.Mannetjesvarkens aftrekken voor hun zaad.
Ze trekt nu toch ook elke nacht een mannetjes varken af? Ze kan gewoon van dr hobby dr baan maken.quote:
godverdommequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze trekt nu toch ook elke nacht een mannetjes varken af? Ze kan gewoon van dr hobby dr baan maken.
Wordt liever bemiddelaar in SC ruzie's jij draakquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
DOE GVD NIET ZO HARD TO GET, WE WETEN ALLEMAAL DAT JE JUNGLE FEVER VOOR MIJ HEBT
Noem me geen draak, we weten beiden dat je me wilt proeven gvd. ouwe moeimaker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wordt liever bemiddelaar in SC ruzie's jij draak.
wowquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze trekt nu toch ook elke nacht een mannetjes varken af? Ze kan gewoon van dr hobby dr baan maken.
Dat was dus toen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:39 schreef krioro het volgende:
Oh? Dit is nieuws voor mij, maar hij had wel een keer tegen Yuri dat soort dingen verkondigd iig ja.
Vol verwachting klopt ons hart.quote:
Mooi om jouw afkeur voor mij nog eens bevestigd te zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de afgelopen paar topics.
Verder #teamtheworld.
jij bent zo knap en dan moet je het nog van mij hebbenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Noem me geen draak, we weten beiden dat je me wilt proeven gvd. ouwe moeimaker.
Echt ziek inderdaad, varkens waar ik de meeste dagen mee 's nachts in hetzelfde huis verblijf zijn mijn vader en broertje.quote:
Ik wil dat je mijn maagdelijk neemt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij bent zo knap en dan moet je het nog van mij hebbenamen.
Jij trekt je vader en broertje af? Oké dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt ziek inderdaad, varkens waar ik de meeste dagen mee 's nachts in hetzelfde huis verblijf zijn mijn vader en broertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |