Hmmmm, smells goodquote:
Ik care niet om wat internetmensen van mijn vagina vinden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Uitpuilende clit en wijd openstaande flapjes.
Neenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
CY heb je morgen tijd voor een pauze in Utrecht?
Zelfs ik maak wel eens fouten. Maar helaas kan het alleen worden gerectificeerd door middel van fotografisch bewijsmateriaalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klopt, je kunt best eens spelen met iemand van hetzelfde geslacht. Maar om je zelf dan meteen bi te noemen is wanstaltig.
Waarom krijgt mijn poesje een 6/7? Ik ben teleurgesteld.
Uit pure nieuwsgierigheid, hoe denk je dat mijn flamoes eruit ziet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Uitpuilende clit en wijd openstaande flapjes.
Ik wil jou altijd helpen bby.quote:
Heeft hij volgens mij nog srs eens in elkaar gezetquote:
Zou mijn eigen poesje likken (srs). Zo mooi vind ik 'm.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zelfs ik maak wel eens fouten. Maar helaas kan het alleen worden gerectificeerd door middel van fotografisch bewijsmateriaal.
Symmetrie, textuur en dimensies zijn top notchquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Uit pure nieuwsgierigheid, hoe denk je dat mijn flamoes eruit ziet?
jeetje zit je iets dwars?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Dat jij niet zo'n quasi-stoer ''hihi, kijk mij eens bi zijn'' huppelkutje bent.
gvdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Symmetrie, textuur en dimensies zijn top notch
Gefrustreerde maagden-reacties, dus niet serieus nemen.quote:
Sommige vrouwen hebben doorlopende benen, maar jij hebt een doorlopende vagina. Hij is een met je anusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Uit pure nieuwsgierigheid, hoe denk je dat mijn flamoes eruit ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Was niet richting jou of iemand anders hier, maar interessant dat je je aangesproken voeltquote:
Ik hoor jouw visie graagquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Interessant, onze percepties verschillen drastisch.
HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben doorlopende benen, maar jij hebt een doorlopende vagina. Hij is een met je anus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke. Klopt helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
Hier is Chai eens voor gebanned heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Dat lijkt me logisch aangezien je reageert op een post die mij quote.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Was niet richting jou of iemand anders hier, maar interessant dat je je aangesproken voelt.
Praten we hier over het post-Panzer tijdperk?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben doorlopende benen, maar jij hebt een doorlopende vagina. Hij is een met je anus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |