Respect gernequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zeg dat je je tieten moet posten of aan mn penis moet zitten, ik zeg niks over je mengen in de discussie. Gawd.
onrespectvol is geen woordquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Respect gerneik lees over onrespectvolle zinnen.
Iemand had geen swag vóór 2009quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar kan iemand even een samenvatting geven? Hoe ontstond die ruzie?
I was like:quote:
Oh? Dit is nieuws voor mij, maar hij had wel een keer tegen Yuri dat soort dingen verkondigd iig ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen jij, CB en Yuri een keer gingen PS3'en met Etha begon hij toch ook over krio? Dat hij puisterig was oid?![]()
Als ie had gezegd heb je zin an een romantische date met mij, zou het uiteindelijk toch op hetzelfde zijn uitgelopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Respect gerneik lees over onrespectvolle zinnen.
wil mijn wortel wel eens nat komen maken bij jou...quote:
respectloos is het Nederlandse woord.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
wil mijn wortel wel eens nat komen maken bij jou...
quote:
Komt die ban danquote:
Dat was missschien iemand anders.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
respectloos is het Nederlandse woord.
Maar hoe zit het nou met die BJ?
Snap je, ik ben gewoon zo eerlijk dat ik geen poespas er omheen wil.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ie had gezegd heb je zin an een romantische date met mij, zou het uiteindelijk toch op hetzelfde zijn uitgelopen.
I know bro, vrouwen kunnen niet handlen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Snap je, ik ben gewoon zo eerlijk dat ik geen poespas er omheen wil.
Het verbaast me niet dat jij zulke foto's binnen handbereik hebt, ouwe paardenneuker.quote:
Ben&Jerryquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
respectloos is het Nederlandse woord.
Maar hoe zit het nou met die BJ?
-Transformatiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar kan iemand even een samenvatting geven? Hoe ontstond die ruzie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |