Jupquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef Chloroform het volgende:
Gvd, volgens mij heb ik echt een fantatische fittie gemist.
Yep.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef Chloroform het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het was echt fantatisch jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Yep.Typefout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ja maar heb daar ook wel irl contacten over wedstrijden en dergelijke met echte naam erbij en alles, dus moet wel redelijk netjes houden. Post bijna niet, lees alleen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best wel een mooi forum om op te kutten.
Kwallie.:')quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
frigide troela doe niet zo, in dm mocht het allemaal wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
Gaan wij een 'fiti' zetten in jouw tentje op Lowlandsquote:
Bij mij ben je veilig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
En dan worden we de dood in gejaagd. Nee
Kaliber he mad, she mad, errbody mad?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Kwallie.:')Oh nee was alleen whatsapp jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
GELUKKIG.quote:
inb4 zoskquote:
Nee, er was maar één iemand mad hier.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kaliber he mad, she mad, errbody mad?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Bij mij ben je veilig.Maar goed, ik heb een idee, laten we nu vast een romantische getaway doen, zonder gevaar, zodat we ons nergens zorgen over hoeven te maken en we ons volledig op de liefde kunnen richten.
ik heb de ideale match gevonden denk ik.quote:
quote:
Te laat, bitchquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef Zosk het volgende:
Maakt ook echt niet uit wanneer je hier komt kijken, altijd iets vermakelijks.
Krio en ik hebben elkaar al eens een manhug gegeven in Amsterdam, beviel wel ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
ik heb de ideale match gevonden denk ik.
CB en krioro
Krio mad?! Damn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, er was maar één iemand mad hier.
En toen kwam Etha en toen waren hij en Krio ook een piecie mad.
?quote:Tja, zijn mannen in het algemeen nou echt kortaf of betekent het bij mij dat hij gewoon geen interesse heeft?
Jongen die ik ken van werk stuur ik gewoon een vraagje over werk, gewoon heej en de vraag.
Krijg ik enkel terug; nee
Ookeee
Niks geen hoi even ofzo.
Ik vind hem leuk en dacht dat hij interesse had, maar nu hij alleen nee stuurt begin ik weer te twijfelen.
Wat is jullie ervaring? Zijn ze gewoon zo kortaf?
Kkzosk komt altijd te vroeg.quote:
Viel wel mee, volgens mij kwam het maar van 1 kant.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, er was maar één iemand mad hier.
En toen kwam Etha en toen waren hij en Krio ook een piecie mad.
Nee allebei moesten ze toch wel een sneer uitdelen naar elkaarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Viel wel mee, volgens mij kwam het maar van 1 kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |